Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ze hebben volgens mij ook geen benul dat ze uitleg geven over geluids/plek/stankoverlast van honden aan leden van het grootste hondenforum van Nederland
Mit schreef:Ze hebben volgens mij ook geen benul dat ze uitleg geven over geluids/plek/stankoverlast van honden aan leden van het grootste hondenforum van Nederland
Met zo'n 200 andere hondenbezitters in hun facebooklijst
Mit schreef:Ze hebben volgens mij ook geen benul dat ze uitleg geven over geluids/plek/stankoverlast van honden aan leden van het grootste hondenforum van Nederland
Met zo'n 200 andere hondenbezitters in hun facebooklijst
SannePP schreef:Ik heb op FB de Roestelberg gevraagd om uitleg over hun hondenbeleid... Ben heul benieuwd of er reactie op komt. Wat een klojo's daar!
De hondjes zijn flink moe trouwens. Henk ligt te snurken als een grote in zijn bench!
Ik weet niet precies waar deze opmerking op slaat.. maar wij zijn er een keer op het terras gaan zitten met allemaal rustig slapende honden.. kwam iemand bestelling opnemen en zeggen dat er maar 5 honden bij een tafel mogen zijn.. en er lagen er 6 , weliswaar te slapen maar er mochten er maar 5 zijn.. we zijn gelijk opgestapt en naar de 3 linden gereden.. Hier dus ook geen roestelberg bezoek meer..
SannePP schreef:Ik heb op FB de Roestelberg gevraagd om uitleg over hun hondenbeleid... Ben heul benieuwd of er reactie op komt. Wat een klojo's daar!
De hondjes zijn flink moe trouwens. Henk ligt te snurken als een grote in zijn bench!
Ik weet niet precies waar deze opmerking op slaat.. maar wij zijn er een keer op het terras gaan zitten met allemaal rustig slapende honden.. kwam iemand bestelling opnemen en zeggen dat er maar 5 honden bij een tafel mogen zijn.. en er lagen er 6 , weliswaar te slapen maar er mochten er maar 5 zijn.. we zijn gelijk opgestapt en naar de 3 linden gereden.. Hier dus ook geen roestelberg bezoek meer..
Wij hadden inderdaad ook te veel honden bij. We hebben ze net buiten het terras aan een paaltje gebonden en toen waren we wel welkom. Om te janken toch!!!
Nou, de Roestelberg heeft de reactie aangepast, er staat nu binnen én buiten het terras.
Dus ben benieuwd of ze daar nu ook op gaan ingrijpen.
Ik zal het in elk geval niet meer meemaken. Mijn drankjes en eten smaken me een stuk beter als mijn bloedjes ook welkom zijn.
Het gaat niet om het feit dat we met 8 honden waren, het gaat om hun kromme beleid.
Waren we per 4 honden het terras op gelopen en aan 2 verschillende tafels gaan zitten, was er niks aan de hand. Maar zodra je elkaar kent, mag je oprotten.
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15 True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10 Candy, voor altijd in mijn gedachten http://www.greyblessings.nl