Ik heb het in de gatenReny schreef:Sorry dat ik je moet teleurstellener zijn ook niet lieve cockers
Voortaan ontloop ik ze
Moderator: moderatorteam
Ik heb het in de gatenReny schreef:Sorry dat ik je moet teleurstellener zijn ook niet lieve cockers
Corneliana schreef:Anja schreef:Ik was dichter bij huis als bij mijn zus, en ik had ineens geen zin meer om op de koffie te gaan.Caro. schreef:Haha, nou ik vind het ook een stomme trut dat ze niet even naar je toe is gelopen om te vragen of alles oké isAnja schreef:Niemand die even mee wil klagen?![]()
Kom op, ik wil oeh en aahh's , en bevestigingen dat het een stomme cocker is met een truthola als baas![]()
Maar ik snap alleen niet waarom je omgekeerd bent naar huis
En na zo'n traumatische ervaring moet je ook verwent en vertroeteld worden, het blijft een chihuahua![]()
Ze was trouwens gisterenavond heftig aan het dromen, Jop ging gewoon even kijken wat ze aan het doen was.
En dit geloven jullie niet...ben ik net met ze buiten kom ik een meisje van een jaar of 12 tegen met een ...ja echt waar.. een cockertje aan de flex.
Ze laat de flex lang en het hondje komt even snuffelen.
Waarop ze zegt "Goh, wat is ze lief vandaag, normaal grijpt ze ze meteen"![]()
![]()
Ik ben maar snel doorgelopen!
Dat laatste stukkie snapte ik eigenlijk ook niet.. ik had toch wel even aangebeld.Caro. schreef:Haha, nou ik vind het ook een stomme trut dat ze niet even naar je toe is gelopen om te vragen of alles oké isAnja schreef:Niemand die even mee wil klagen?![]()
Kom op, ik wil oeh en aahh's , en bevestigingen dat het een stomme cocker is met een truthola als baas![]()

Ik ga echt niet aanbellen. Ze is toch niet achterlijk, ze staat er met haar neus bovenop.wenmart20 schreef:Dat laatste stukkie snapte ik eigenlijk ook niet.. ik had toch wel even aangebeld.Caro. schreef:Haha, nou ik vind het ook een stomme trut dat ze niet even naar je toe is gelopen om te vragen of alles oké isAnja schreef:Niemand die even mee wil klagen?![]()
Waarop ze zegt "Goh, wat is ze lief vandaag, normaal grijpt ze ze meteen"
Aah.. het was een heel jong grietje. En nee, deze was zwart/wit gespikkeld.nathalie71 schreef:Jee wat een schrik!
Waarop ze zegt "Goh, wat is ze lief vandaag, normaal grijpt ze ze meteen"
Ik ben maar snel doorgelopen!![]()
![]()
![]()
Wat een muts....was dat niet dezelfde hond??
Anja schreef:Ik was dichter bij huis als bij mijn zus, en ik had ineens geen zin meer om op de koffie te gaan.Caro. schreef:Haha, nou ik vind het ook een stomme trut dat ze niet even naar je toe is gelopen om te vragen of alles oké isAnja schreef:Niemand die even mee wil klagen?![]()
En na zo'n traumatische ervaring moet je ook verwent en vertroeteld worden, het blijft een chihuahua![]()
Ze was trouwens gisterenavond heftig aan het dromen, Jop ging gewoon even kijken wat ze aan het doen was.
En dit geloven jullie niet...ben ik net met ze buiten kom ik een meisje van een jaar of 12 tegen met een ...ja echt waar.. een cockertje aan de flex.
Ze laat de flex lang en het hondje komt even snuffelen.
Waarop ze zegt "Goh, wat is ze lief vandaag, normaal grijpt ze ze meteen"![]()
![]()
Anja schreef:JuistNanna schreef:KutkukkersHarige klapkaken, dat bennen het
En het was een rooie hé... Die zijn het ergst
sssssssssstttttttt je mist het sarcasmecircushondjes schreef:Anja schreef:JuistNanna schreef:KutkukkersHarige klapkaken, dat bennen het
En het was een rooie hé... Die zijn het ergst
jeetje wat een heksenjacht....... t gaat allemaal PUUR om opvoeding niet dat het een cockertje is of zelfs een roodharige... Die vrouw is trouwens wel heel erg zeg!

Hanneke2 schreef:
![]()
Wat een rare mensen heb je toch. Ik zou trouwens nog even terug gaan naar die eerste mevrouw, zonder honden en met vriend/man/backup en heel vriendelijk melden dat je gelukkig niet naar de dierenarts hoefde en je haar dus ook niet aansprakelijk stelt. Dag mevrouw! Als het een kutwijf is leert ze daar misschien van hoe je ook met mensen om kan gaan, is het een aardige mevrouw die giga in de stress schoot en niet goed nadacht hoeft ze niet wakker te liggen van happen uit kleine hondjes.
Ik zou er wel rekening mee houden dat dit soort akelige toestanden vaker voor kan komen als je met alleen die kleintjes loopt zonder de buffer van een grotere hond. In dit geval was er niets wat je kon doen, maar ik zou kijken of je niet met een bevriende grote hond mee kon wandelen. Het is niet alleen dat jij gewend was aan je buffer, je hondjes waren dat ook en zijn waarschijnlijk veel minder op hun hoede dan het gemiddelde kleine hondje.
Ik vind het overigens bezopen hoor, dat je met kleine honden amper veilig kan wandelen, maar het is niet anders.
circushondjes schreef: jeetje wat een heksenjacht....... t gaat allemaal PUUR om opvoeding niet dat het een cockertje is of zelfs een roodharige... Die vrouw is trouwens wel heel erg zeg!