Moderator: moderatorteam
Haha ik ben voor! Nou Dita ook nogAriane schreef:Morgen wil ik lezen dat er puppies zijn![]()
Nee, dan is de dus donderdag uitgerekend. Althans, dan is ze dus op donderdag 63 dagen en op vrijdag 64.GerrieM schreef:Dus dan zit ik goed qua tellen? Ze is voor het eerst gedekt op vrijdag 22 februari, dan is ze dus morgen uitgerekend en vandaag op dag 61.
Aan de hand hiervan denk ik dat ze dan woensdag bevalt.De tweede dekking was zondag 24 februari. Ze hebben beide keren 20 minuten vast gezeten. Het was de 9e en 11e dag van de loopsheid. Vorig jaar hadden we te laat gedekt zo bleek. Maar 1 keer op de 12e dag. Toen had ze dus ook maar 2 pups. Ze is toen bevallen op dag 61 in de ochtend.
Het is heel gebruikelijk dat ze een daling krijgen en dat de boel weer stijgt. En daarna het echte dalen en dan de bevalling.En wat is een valse daling van de temperatuur? Ze is verder nog heel rustig en ligt maar te slapen. We hebben vanmiddag nog wel een rondje gelopen.....
37.2 is wel lager hoor dan normaal...GerrieM schreef:Bedankt allemaal! Dat foto's plaatsen komt nog hoor.
Ik heb net haar temp genomen en het is 37.2. Niks bijzonders dus nog. Zucht dat wachten valt xwaar!
Jij bent niet relaxt, maar die hond vast welGerrieM schreef:Nee hoor. Ze is weer gewoon aan het rondlopen en heeft een klein beetje gegeten. Pffft vorig jaar ging het veel relaxter!
Haha ja nou vorig jaar was zij ook relaxter moet ik zeggen. Nu was ze met dag 57 al onrustig. Vorig jaar gromde ze begon te hijgen en 2 uur later werd de eerste pup geboren.Marjoleine schreef:Jij bent niet relaxt, maar die hond vast welGerrieM schreef:Nee hoor. Ze is weer gewoon aan het rondlopen en heeft een klein beetje gegeten. Pffft vorig jaar ging het veel relaxter!
Vanavond. Let maar op.