Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Heb ik nog
Vanmiddag heerlijk gezwommen alleen verzuurden mijn benen enorm snel (niet handig als je 250 meter borstcrawlbenen moet doen )
De spierpijn uit mijn benen is in ieder geval weg alleen mijn onderrug is nog pijnlijk.
Je loopt gewoon bij mij door de straat haha dat is grappig (zie foto van bollenveld)
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Je loopt gewoon bij mij door de straat haha dat is grappig (zie foto van bollenveld)
`
Hahahaha dat dacht ik al we hebben zitten lunchen op een muurtje bij een huis wat nogal euh mediterraan was qua uiterlijk
Ik zag wel veel paarden (ze waren ook bezig met een les met zo'n karretje) maar geen keizer
Daar woont een bollenboer met een Surinaamse vrouw, op dat muurtje zit je weer naast het huis van mijn buuf, en het veld waar ze met het karretje reden rijd ik altijd met De PI en daar loopt De Keizer ook altijd! klein stukje terug woon ik:) ik was expres nog niet gaan trainen met PIropo omdat hij nogal erg druk wordt van zoveel wandelaars en vooral van die Dixie's die daar bij de poort stonden
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ja dat gebeurt niet vaak hoor! ik heb ze wel eens zien racen met motoren maar wandelaars heb ik nog nooit gezien, was wel een mooie route hoorde ik van collega's.
Ja je weet waar mijn huis woont, als ik weer eens pics van een werkende PI op het grasveld plaats weet je precies waar het is haha