Hilly45 schreef:Ook dus grote angst.......Tara schreef:Oh, dat hadden wij bij ons vorige huis ook: zat er ineens een knoeperd van een pad in de schuur.Hilly45 schreef:Vorig jaar zat er een pad in de brandgang, toen ik er door fietste. Ik gilde moord en brand. Durfde er ook niet meer langs, dus via onderburen en hun achterdeur naar de straatzijde gelopen en vandaar naar mijn huis. Heb daarna wel een week mijn fiets niet meer uit de schuur gehaald. Straks breekt de tijd weer aan. Pffff.
Mijn man mocht dan mooi mijn fiets uit de schuur halen.![]()
Toen ik nog verkering had met een jongen die een uur fietsen bij mij vandaan woonde, moest ik altijd langs een manege, en daar was dan ieder jaar een bepaalde periode paddentrek.
Het hele fietspad zat dan vol met kleine padden. Mooi dat ik een andere route nam, die donker en langer was.
Ik had het vorig jaar met hardlopen, dat ik dacht, dat er overal 'blaadjes' op het pad waren, maar het bewoog wel allemaal raar. Goed kijkend, allemaal padden, overal, niet eens een 'oversteekplaats' ofzo, gewoon overal. Ik was helemaal achterin het park en durfde niet meer voor of achteruit. In gedachten smeekte ik bijna dat iemand me ter plekke met een helicopter omhoog takelde, maar ja, niemand wist uberhaupt dat ik daar stond in volledige paniek. Moest toch verder. Heb daarna en week spierpijn gehad, gewoon van de intense paniek en spierspanning van die hardlooptraining.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kikkers in de tuin <3
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Kikkers in de tuin <3
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
- Aantal honden: 1
Ja, lach maar, naar ventje........bouvierpoedel schreef:Hilly45 schreef:Ook dus grote angst.......Tara schreef:Oh, dat hadden wij bij ons vorige huis ook: zat er ineens een knoeperd van een pad in de schuur.Hilly45 schreef:Vorig jaar zat er een pad in de brandgang, toen ik er door fietste. Ik gilde moord en brand. Durfde er ook niet meer langs, dus via onderburen en hun achterdeur naar de straatzijde gelopen en vandaar naar mijn huis. Heb daarna wel een week mijn fiets niet meer uit de schuur gehaald. Straks breekt de tijd weer aan. Pffff.
Mijn man mocht dan mooi mijn fiets uit de schuur halen.![]()
Toen ik nog verkering had met een jongen die een uur fietsen bij mij vandaan woonde, moest ik altijd langs een manege, en daar was dan ieder jaar een bepaalde periode paddentrek.
Het hele fietspad zat dan vol met kleine padden. Mooi dat ik een andere route nam, die donker en langer was.
Ik had het vorig jaar met hardlopen, dat ik dacht, dat er overal 'blaadjes' op het pad waren, maar het bewoog wel allemaal raar. Goed kijkend, allemaal padden, overal, niet eens een 'oversteekplaats' ofzo, gewoon overal. Ik was helemaal achterin het park en durfde niet meer voor of achteruit. In gedachten smeekte ik bijna dat iemand me ter plekke met een helicopter omhoog takelde, maar ja, niemand wist uberhaupt dat ik daar stond in volledige paniek. Moest toch verder. Heb daarna en week spierpijn gehad, gewoon van de intense paniek en spierspanning van die hardlooptraining.![]()
![]()

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Jij als stoer wijf gillend en dribbelend met je handjes omhoog tussen een paar padden. 

- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
Ik pak ze op en zet ze op een veilige plek, vorig jaar hadden we een padje in de huiskamer ( op mijn werk) alle dames gillend weg, die heb ik ook maar even weer achter het tuinhek gezet.

- Hilly45
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schapendoes
Zoiets ja, gut zeg, ik dacht ' dat moet mij natuurlijk weer overkomen '...... Nou, het waren vermoeiende kilometers, dat kan ik je wel vertellen.bouvierpoedel schreef:Jij als stoer wijf gillend en dribbelend met je handjes omhoog tussen een paar padden.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Heb er geen angst voor en pak ze wel op ,maar om nu te zeggen dat het lekker of lief aanvoelt . Eerder jakkie.

- kipo
- Zeer actief
Mooie foto's! Hier zat net zo'n koppeltje in de keuken
Vriend heeft ze maar even naar de overkant gebracht.
- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
- Aantal honden: 2
Ik heb net een kikker onder mijn bank vandaan gevist, en onderweg naar het water ben ik nog 3 kikkers tegengekomen. Dus binnenkort zal ik wel weer dagelijks met een bakje kikkers lopen
Er zitten hier heel vaak kikkers in de tuin en ik heb geen idee waar de vijver is waar ze vandaan komen, dus ik breng ze maar naar de sloot.
Ik vind het wel grappige beesten.
Er zitten hier heel vaak kikkers in de tuin en ik heb geen idee waar de vijver is waar ze vandaan komen, dus ik breng ze maar naar de sloot.
Ik vind het wel grappige beesten.
-
Ilupa
Ik vind kikkers en padden wel lief en til ze altijd op om ze de weg over te helpen als ik ze tegenkom.
Ik kan er wel niet tegen als die padden dan zo geluidjes gaan maken. Zo van die piepgeluidjes. Brr! Daar krijg ik helemaal de kriebels van. Dat komt omdat ik op reis eens met mijn blote voet in het donker per ongeluk in zo'n pad ben getrapt die daar nog niet helemaal dood van was. En die maakte zo een klaaglijk fluitachtig piepgeluid. En dan zo'n opengereten pad onder je voet.Brr!! Ik begin te kronkelen van de huiveringen als ik eraan terug denk!
Ik kan er wel niet tegen als die padden dan zo geluidjes gaan maken. Zo van die piepgeluidjes. Brr! Daar krijg ik helemaal de kriebels van. Dat komt omdat ik op reis eens met mijn blote voet in het donker per ongeluk in zo'n pad ben getrapt die daar nog niet helemaal dood van was. En die maakte zo een klaaglijk fluitachtig piepgeluid. En dan zo'n opengereten pad onder je voet.Brr!! Ik begin te kronkelen van de huiveringen als ik eraan terug denk!
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Ilupa, gatverdamme!! ik zou meteen die beesten gruwelijk haten hahaha..
Gisteren zat meneer kikker/pad (meningen blijven verdeeld de een zegt kikker de ander pad, ik weet het niet lol) hier in de woonkamer op een matje. Toen Haddock ging kijken hupste hij naar buiten, heb hem maar snel even ergens veilig gezet..
Gisteren zat meneer kikker/pad (meningen blijven verdeeld de een zegt kikker de ander pad, ik weet het niet lol) hier in de woonkamer op een matje. Toen Haddock ging kijken hupste hij naar buiten, heb hem maar snel even ergens veilig gezet..
-
29996D
Toevallig zat ik net dit te lezen.
Overigens vind ik kikkers en padden erg leuk, zolang ik ze maar niet hoef aan te raken.
Overigens vind ik kikkers en padden erg leuk, zolang ik ze maar niet hoef aan te raken.
- *tweety*
- Zeer actief
Mijn tante was op vakantie in Mallorca en voelde wat kriebelen in bed.
Zat er een hagedis in bed, ze schrok zich lam
Overigens vind ik deze beestjes niet zo eng, vind het juist leuk om te zien.
Ben vaak op de canarische eilanden op vakantie geweest en daar heb je ook best veel hagedisjes.
Slangen vind ik mooi om te zien, wel achter het glas, van spinnen gruwel ik.
Zat er een hagedis in bed, ze schrok zich lam
Overigens vind ik deze beestjes niet zo eng, vind het juist leuk om te zien.
Ben vaak op de canarische eilanden op vakantie geweest en daar heb je ook best veel hagedisjes.
Slangen vind ik mooi om te zien, wel achter het glas, van spinnen gruwel ik.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

- Rebble
- Zeer actief
Mooie foto's
Hier zitten ook heel veel padden, ik vind ze leuk
Over een poosje kunnen we weer op onze tenen over het pad om te proberen geen inieminie babypadjes dood te stappen.
Hier zitten ook heel veel padden, ik vind ze leuk

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Ze zijn erg leuk. Tot mijn grote schrik lag er een dode Kikker voor de deur eergister met uhm wat ingewanden er uit vind ik zo triest. Iemand is daar gewoon overheen gelopen en plat getrapt wat een zondeHaddockandFriends schreef:Oh Hilly nee toch? Is het zo erg?
Ik hoorde ook van iemand dat die niet het bos in durft vanwege kikkers en padden. Die is er panisch voor. Dat lijkt me heel naar, want je kunt ze overal tegenkomen.
Toots, jaa ze zijn leuk he!! Ik vind Gifkikkers helemaaal geweldig, maar goed die zul je wild niet tegenkomen haha.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.