Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bunkertijd!

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

chrico
Zeer actief

Re: Bunkertijd!

Ongelezen bericht door chrico »

Super weer :ok: :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
vosse
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Poedels

Ongelezen bericht door vosse »

Prachtige foto's, maar mij krijg je echt niet in zo'n giga bunker
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Gaaf :ok: lijkt mij heel interessant maar volgens mij had ik al eens gevraagd of het met hoogtevrees handig is wat niet zo was
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Asta schreef:Gaaf :ok: lijkt mij heel interessant maar volgens mij had ik al eens gevraagd of het met hoogtevrees handig is wat niet zo was
Valt op zich wel mee, behalve als het trapgat geen leuning heeft, maar dan vind ik het ook doodeng. Ik ga dan wel zo'n trap af, maar ik ben dan altijd wel bang en heel blij als ik veilig beneden en weer boven ben. Gelukkig zit bij de meeste trappenhuizen de leuning er nog aan, al zijn die niet altijd even betrouwbaar.
Volgens mij kan het best, al zal ik de locaties er wel op aanpassen. :mrgreen:
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Muk schreef:
Asta schreef:Gaaf :ok: lijkt mij heel interessant maar volgens mij had ik al eens gevraagd of het met hoogtevrees handig is wat niet zo was
Valt op zich wel mee, behalve als het trapgat geen leuning heeft, maar dan vind ik het ook doodeng. Ik ga dan wel zo'n trap af, maar ik ben dan altijd wel bang en heel blij als ik veilig beneden en weer boven ben. Gelukkig zit bij de meeste trappenhuizen de leuning er nog aan, al zijn die niet altijd even betrouwbaar.
Volgens mij kan het best, al zal ik de locaties er wel op aanpassen. :mrgreen:
Oh nou dan graag :mrgreen: hoogtevrees is ook weer niet zo erg, maar heb het wel haha
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

prachtige foto's...!!!!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”