Ik ben ook bekochtbilly schreef:Ik heb helemaal het verkeerde ras, het is geen waakhond![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Top 10 waakhonden
Moderator: moderatorteam
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
- Aantal honden: 2
Re: Top 10 waakhonden
Groetjes, Marjan
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
massam schreef:wenmart20 schreef:whahaha nou mijn staffies zijn dus totaal GEEN waakhonden. Blaffen niet eens als de bel gaat haha
jij hebt ook engelsen toch?
amerikanen zijn over het algemeen waakser.
er staat op CM zijn lijstje ook staffordshire terriers. dat zijn amerikanen
Ik heb 1 engelse en 2 Amerikanen haha.
Mijn naakthond die is wel waakser.

- Biet
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Mastiff, Border Terrier, XHollandse Herder
- Aantal honden: 1
Ah, jullie kijken op de verkeerde site.Nawosh schreef:Ik ben ook bekochtbilly schreef:Ik heb helemaal het verkeerde ras, het is geen waakhond![]()
Deze moet je hebben:10 лучших собак защиты
Wiel
-
blondie
- Zeer actief
Ach ja waaks wat is nu waaks. Blijf zeggen dat er best een blaf mag komen. Maar de overmatige blaffer hier blaft en zal best wel in actie komen als er écht wat aan de hand is. Maar blaft veelal uit opwinding.
De ander is wat stiller, maar dan hoor en zie ik zelf wel als er wat meer aan de hand is. Ben wel tevreden met mijn wakers. Al heb ik ze er niet voor aangeschaft
Inbrekers rennen vaak weg voor veel geluid, ook prima. Maar ineens met een stille voor je neus komen te staan die geheel zijn focus op de indringer heeft gelegd.. dan zou ik bang worden als inbreker.. En heeeeel langzaam achterwaarts gaan bewegen.
De ander is wat stiller, maar dan hoor en zie ik zelf wel als er wat meer aan de hand is. Ben wel tevreden met mijn wakers. Al heb ik ze er niet voor aangeschaft
Inbrekers rennen vaak weg voor veel geluid, ook prima. Maar ineens met een stille voor je neus komen te staan die geheel zijn focus op de indringer heeft gelegd.. dan zou ik bang worden als inbreker.. En heeeeel langzaam achterwaarts gaan bewegen.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Geinig. Alleen die Boxer zie ik er minder tussenBiet schreef:Ah, jullie kijken op de verkeerde site.Nawosh schreef:Ik ben ook bekochtbilly schreef:Ik heb helemaal het verkeerde ras, het is geen waakhond![]()
- Nawosh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zuid Russische ovcharka
Zelfs daar nietBiet schreef:Ah, jullie kijken op de verkeerde site.Nawosh schreef:Ik ben ook bekochtbilly schreef:Ik heb helemaal het verkeerde ras, het is geen waakhond![]()
Groetjes, Marjan
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Als de russen die zuid rus van jou al niks vinden...Nawosh schreef:Zelfs daar nietBiet schreef: Ah, jullie kijken op de verkeerde site.
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Nee ook nietNawosh schreef:Zelfs daar nietBiet schreef:Ah, jullie kijken op de verkeerde site.Nawosh schreef:Ik ben ook bekochtbilly schreef:Ik heb helemaal het verkeerde ras, het is geen waakhond![]()
Baco staat nu voor het huis aan een lantaarnpaal met een bordje gratis mee te nemen, is GEEN waakhond
- Biet
- Zeer actief
Ben benieuwd wie dat lukt.billy schreef:Nee ook nietNawosh schreef:Zelfs daar nietBiet schreef:Ah, jullie kijken op de verkeerde site.Nawosh schreef: Ik ben ook bekocht
Deze moet je hebben:10 лучших собак защиты![]()
Baco staat nu voor het huis aan een lantaarnpaal met een bordje gratis mee te nemen, is GEEN waakhond
Neem wel aan dat je foto's maakt.
Wiel
- billy
- Erelid
Hahaha het zal wel heel moeilijk zijn verwacht ik, als iemand het al durftBiet schreef:Ben benieuwd wie dat lukt.billy schreef:Nee ook nietNawosh schreef:Zelfs daar nietBiet schreef: Ah, jullie kijken op de verkeerde site.
Neem wel aan dat je foto's maakt.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ze zijn de Drent vergeten 

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Frouke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie
Aan die van mij heb ik ook niks.....
Maar ze staan ook niet op de lijst met domste honden
http://www.alletop10lijstjes.nl/10-doms ... en-rassen/
Maar ze staan ook niet op de lijst met domste honden
- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Blaffen en kabaal maken als de bel gaat en dergelijke heeft nu ook weer niet zoveel te zeggen over de echte waaksheid van een hond. En dan bedoel ik gewoon of een hond ook zo waaks is en zijn terrein zal beschermen als de baas er niet is.
Onze eerste rottweiler blafte bijna nooit. Doodbraaf beest. Maar toen mijn vader met zijn motorhelm op thuis kwam van de nachtdienst moest hij toch heel snel die helm afdoen. Je hoorde haar niet maar zogauw er een verdacht iemand binnen was dan bleef die ook binnen. Ze liet je echt geen stap verzetten tot er iemand kwam zeggen dat het goed was. En dat kon ze zelf prima inschatten, wie wel en wie niet.
Diesel die brult heel de buurt bijeen als hij wat 'hoort'. Maar als er iemand binnen komt als ik niet thuis ben dan doet ie juist niks, behalve kwispelen en zijn kong brengen ja...
Onze eerste rottweiler blafte bijna nooit. Doodbraaf beest. Maar toen mijn vader met zijn motorhelm op thuis kwam van de nachtdienst moest hij toch heel snel die helm afdoen. Je hoorde haar niet maar zogauw er een verdacht iemand binnen was dan bleef die ook binnen. Ze liet je echt geen stap verzetten tot er iemand kwam zeggen dat het goed was. En dat kon ze zelf prima inschatten, wie wel en wie niet.
Diesel die brult heel de buurt bijeen als hij wat 'hoort'. Maar als er iemand binnen komt als ik niet thuis ben dan doet ie juist niks, behalve kwispelen en zijn kong brengen ja...
-
Melanie 74
Troost je maar, zeg maar tegen Baco dat ik ook hier drie werkeloze heb zitten.billy schreef:Ik heb helemaal het verkeerde ras, het is geen waakhond![]()
-
Melanie 74
Heb je even, dan komen wij (lees ik en de meiden waarvan er twee loops zijn de heer wel ophalen)billy schreef:Nee ook nietNawosh schreef:Zelfs daar nietBiet schreef:Ah, jullie kijken op de verkeerde site.Nawosh schreef: Ik ben ook bekocht
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
De Drent is van oudsher een allrounder die behalve jachthond ook erfbewaker was en dat zit er nog steeds in.Kells schreef:En de Ierse setter!marian* schreef:Ze zijn de Drent vergetenZo hard als Kells blaft schrikt echt wel af. Inbrekers worden luidruchtig verwelkomt, desnoods 10 keer achter elkaar. Bezoek vindt ze vooral gezellig!
![]()

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- ute
- Actief
- Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
- billy
- Erelid
Ja knikt BacoMelanie 74 schreef:Heb je even, dan komen wij (lees ik en de meiden waarvan er twee loops zijn de heer wel ophalen)billy schreef:Nee ook nietNawosh schreef:Zelfs daar nietBiet schreef: Ah, jullie kijken op de verkeerde site.
- Biet
- Zeer actief
Shit, daar gaan de foto's.billy schreef:Ja knikt BacoMelanie 74 schreef:Heb je even, dan komen wij (lees ik en de meiden waarvan er twee loops zijn de heer wel ophalen)billy schreef:Nee ook nietNawosh schreef: Zelfs daar niet![]()
Baco staat nu voor het huis aan een lantaarnpaal met een bordje gratis mee te nemen, is GEEN waakhond![]()
Wiel
- billy
- Erelid
Biet schreef:Shit, daar gaan de foto's.billy schreef:Ja knikt BacoMelanie 74 schreef:Heb je even, dan komen wij (lees ik en de meiden waarvan er twee loops zijn de heer wel ophalen)billy schreef: Nee ook niet![]()
Baco staat nu voor het huis aan een lantaarnpaal met een bordje gratis mee te nemen, is GEEN waakhond![]()
- Biet
- Zeer actief
Ja, en dat je misschien wat scheutig bent geweest met de Pocon.billy schreef:Biet schreef:Shit, daar gaan de foto's.billy schreef:Ja knikt BacoMelanie 74 schreef: Heb je even, dan komen wij (lees ik en de meiden waarvan er twee loops zijn de heer wel ophalen)![]()
ik kan voor Melanie komt wel wat foto's maken van een vrijwilliger in de buurt die Baco probeert mee te nemen, zeg ik gewoon dat het een donkere golden is
Ik hou de fotohoek in de gaten.
Wiel
- Ingding
- Zeer actief
Phew, ik ben veilig voor al het kwaad dat deze samenleving mij in de schoot werpt 
-
Melanie 74
Ja, en dat je misschien wat scheutig bent geweest met de Pocon.Biet schreef:
ik kan voor Melanie komt wel wat foto's maken van een vrijwilliger in de buurt die Baco probeert mee te nemen, zeg ik gewoon dat het een donkere golden is
Ik hou de fotohoek in de gaten.[/quote]
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Herkenbaar, zo kwam mijn vriend afgelopen carnaval thuis met een masker op.sTefaniA schreef: Onze eerste rottweiler blafte bijna nooit. Doodbraaf beest. Maar toen mijn vader met zijn motorhelm op thuis kwam van de nachtdienst moest hij toch heel snel die helm afdoen.
Ik lag samen met Enzi op de bank en mijn vriend komt de woonkamer inlopen en Enz stuift vd bank af en ik kon nog net op tijd roepen dat ie dat masker af moest doen. Anders had ik een gecastreerd vriendje geloof ik
Mijn herder zou kwispelend aankomen lopen hoor zo van 'Aai mij, aai mij, aaaai mij!'
-
Muk
Dat hier de Newfoundlander niet tussen staat is verrassend.Frouke schreef:Aan die van mij heb ik ook niks.....
Maar ze staan ook niet op de lijst met domste honden![]()
De Mastiff (hopelijk onze volgende hond) staat er gelukkig wel tussen. Ik moet er niet aan denken om een slimme hond te hebben, nu doorzie ik ze tenminste makkelijk.
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie