Nanna schreef:Je neemt gewoon een Puli.
Zo. Einde bericht.
Modjes, het topic kan gesloten worden.

Moderator: moderatorteam
Nanna schreef:Je neemt gewoon een Puli.
Zo. Einde bericht.
Modjes, het topic kan gesloten worden.
Ja dat is denk ik een vertekend beeld. Maar je hebt al iets bedacht gezien je "al een beetje heel erg voorkeur". Ik ben heel benieuwd welke hond het uiteindelijk gaat worden. Succes en veel plezier met de voorpret!Hilde schreef:...
Een Dalmaat trekt me eerlijk gezegd niet, heb ook het idee dat de reuen niet zo sociaal zijn als ik zou willen.. Maar dat kan een vertekend beeld zijn.
Ik vrees dat ik al een beetje heel erg voorkeur heb gekregen, maar ik blijf me inlezen in vanalles
Er zit best wat verschil tussen werklust van poedels. Sommige vind ik echt flierefluiters en zijn meer met andere dingen bezig dan werken. Maar gelukkig zijn er ook veel die het wel heel serieus nemen. Ze gaan over het algemeen wel met een grote kwispel door het leven maar hebben zeker geen plaat voor hun kop en staan je ook niet kwispelend aan te kijken als je boos wordt. Gelukkig, want daar kan ik heeeel slecht tegen
Een poedel vind ik leuk, maar daar zou ik ook niet zo snel voor gaan, ik heb er nog niet veel ontmoet, maar ik hou van een ietwat serieuze hond en ik ken geen poedels die dat zijn.
MisschienMarjoleine schreef:Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Moet ik al wat reserveren?
Ooooh! Zou dat mogen? Dan heb ik de drie rassen waar ik nu mijn oog op heb en een barbet in een klap. Superleuk!!samantha! schreef:Kom eens naar Nijmegen zou ik zeggen, ik heb in een van mijn jachtgroepjes een wetter, een lagotto, een ierse waterspaniel en een barbet.
Kun je eens kennis maken met verschillende krullenhondjes aan het werk
Lijkt me een buitenkansje.Hilde schreef:Ooooh! Zou dat mogen? Dan heb ik de drie rassen waar ik nu mijn oog op heb en een barbet in een klap. Superleuk!!samantha! schreef:Kom eens naar Nijmegen zou ik zeggen, ik heb in een van mijn jachtgroepjes een wetter, een lagotto, een ierse waterspaniel en een barbet.
Kun je eens kennis maken met verschillende krullenhondjes aan het werk
Ik ken precies zo'n wetter. Ik lach me altijd rot om die hond, het is ook echt een heel lief beest, maar ik zou er zelf knettergek van worden als het mijn hond wasNanna schreef:Hier op de hei loopt een Wetter die zich NIETS aan haar baas gelegen laat liggen, zo allemansvrienderig is als de neten en geheel haar eigen wandeltempo kiest. Kortom, baas mag het bekijken
Wat trekt je precies zo aan in de collie?Hilde schreef:Ik blijf een zwak houden voor collies, maar de meeste die ik ontmoet heb zijn niet bepaald werkers. En zoals ik al eerder zei ben ik niet op zoek naar een hond die alleen maar werkt, werkt, werkt, maar eentje die het wel graag doet.
Tja, en dát ligt dus aan de baas.DeDiana schreef:Ik ken precies zo'n wetter. Ik lach me altijd rot om die hond, het is ook echt een heel lief beest, maar ik zou er zelf knettergek van worden als het mijn hond wasNanna schreef:Hier op de hei loopt een Wetter die zich NIETS aan haar baas gelegen laat liggen, zo allemansvrienderig is als de neten en geheel haar eigen wandeltempo kiest. Kortom, baas mag het bekijken
Helemaal mee eensMarjoleine schreef:Tja, en dát ligt dus aan de baas.DeDiana schreef:Ik ken precies zo'n wetter. Ik lach me altijd rot om die hond, het is ook echt een heel lief beest, maar ik zou er zelf knettergek van worden als het mijn hond wasNanna schreef:Hier op de hei loopt een Wetter die zich NIETS aan haar baas gelegen laat liggen, zo allemansvrienderig is als de neten en geheel haar eigen wandeltempo kiest. Kortom, baas mag het bekijken
Rinne Roos ging ook iedereen gedag zeggen en ik voorzie dat Dinthe ook zo gaat worden, maar ik weet 200% zeker dat die zich álles aan de baas gelegen laat liggen, en dat deed Rinne ook.
Alleen moet je wel een band opbouwen natuurlijk, en daar moet je de eerste 6-8 maanden even in investeren.
Maar daar ben ik bij Hilde nou echt helemaal niet bang voor
Vanwaar dat dan weerTamara. schreef:Ik zie jou wel met een (behaarde) peruaanse naakthond lopen
Nee, nog nooit. De enige keer dat ik een Lagotto heb ontmoet was op een workshop en dat was één van de stippenpups van Rosita. Onwijs leuk dier*Esther schreef:Heb je Luigi de Lagotto van Rosita weleens geknuffeld?
Ik weet zeker dat het dan in één klap duidelijk is.
Dat scheelt al, Luigi is ook zo'n stippenpupHilde schreef:Nee, nog nooit. De enige keer dat ik een Lagotto heb ontmoet was op een workshop en dat was één van de stippenpups van Rosita. Onwijs leuk dier*Esther schreef:Heb je Luigi de Lagotto van Rosita weleens geknuffeld?
Ik weet zeker dat het dan in één klap duidelijk is.![]()