Geile hormonenbouvierpoedel schreef:Ik geloof dat dat probleem meer bij jou ligt dan de geile hormonen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Stuiterende hormonen
Moderator: moderatorteam
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Stuiterende hormonen
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Dit lijkt me inderdaad het beste.Ik geef het in elk geval nog even tijd, nu is hij al wat rustiger en hebben we weer aandacht voor elkaar.Af en toe overvalt het hem nog, ligt hij eindelijk rustig te slapen en dan vliegt hij weer overeind en gaat piepen en drentelen en tegen de pui krabben.Het komt echt met vlagen.Irisz schreef:Ik denk dat ik eerst een chemische castratie zou proberen. Hij zit natuurlijk ook in een lastige leeftijd nu, dus misschien dat je daarmee wat 'tijd kan rekken' en kan zien of het daarna beter gaat.
Als het daarna net zo'n drama is, zou ik wel castreren om het voor iedereen leuk te houden. Ik zou daar zelf echt gillend gek van worden.![]()
Maar ik snap heel goed dat je hem niet zomaar wil castreren. Ik zou dus eerst voor een methode kiezen die niet onomkeerbaar is.
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Dit lijkt me inderdaad het beste.Ik geef het in elk geval nog even tijd, nu is hij al wat rustiger en hebben we weer aandacht voor elkaar.Af en toe overvalt het hem nog, ligt hij eindelijk rustig te slapen en dan vliegt hij weer overeind en gaat piepen en drentelen en tegen de pui krabben.Het komt echt met vlagen.Irisz schreef:Ik denk dat ik eerst een chemische castratie zou proberen. Hij zit natuurlijk ook in een lastige leeftijd nu, dus misschien dat je daarmee wat 'tijd kan rekken' en kan zien of het daarna beter gaat.
Als het daarna net zo'n drama is, zou ik wel castreren om het voor iedereen leuk te houden. Ik zou daar zelf echt gillend gek van worden.![]()
Maar ik snap heel goed dat je hem niet zomaar wil castreren. Ik zou dus eerst voor een methode kiezen die niet onomkeerbaar is.
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Zuchttttttttttttt
twee buurtdames die voor het eerst loops zijn is toch teveel voor Bob. Carolein vertelde dat hij vanmorgen piepte waardoor zij dacht dat hij moest poepen. Tijdens het rondje is meneer er dus vandoor gegaan op weg naar 1 van de teefjes. Billy snuffelt wel maar is heel relaxed in tegenstelling tot Bob die dus een 2 km heeft gerend met zijn riem wapperend achter hem aan. Gelukkig alleen met fietspaden tot hij op een dijkje stond te grazen en kwijlen bij een polletje gras. Hij zit nu de hele tijd te hijgen, wil niet eten, piept af en toe, kortom een zwaar verliefde hond!
Dit is de eerste keer dat hij zo van slag is (nu zijn beide teefjes ook voor het eerst loops en lopen ze hun rondje ook voor de deur), morgen gaan we gelukkig de hele dag weg met z'n allen.
Nu maar duimen dat het gauw over is want een zingende Bob kan ik niet zo waarderen
twee buurtdames die voor het eerst loops zijn is toch teveel voor Bob. Carolein vertelde dat hij vanmorgen piepte waardoor zij dacht dat hij moest poepen. Tijdens het rondje is meneer er dus vandoor gegaan op weg naar 1 van de teefjes. Billy snuffelt wel maar is heel relaxed in tegenstelling tot Bob die dus een 2 km heeft gerend met zijn riem wapperend achter hem aan. Gelukkig alleen met fietspaden tot hij op een dijkje stond te grazen en kwijlen bij een polletje gras. Hij zit nu de hele tijd te hijgen, wil niet eten, piept af en toe, kortom een zwaar verliefde hond!
Dit is de eerste keer dat hij zo van slag is (nu zijn beide teefjes ook voor het eerst loops en lopen ze hun rondje ook voor de deur), morgen gaan we gelukkig de hele dag weg met z'n allen.
Nu maar duimen dat het gauw over is want een zingende Bob kan ik niet zo waarderen
En de groeten van de mannen 

- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Ach.... het gaat weer voorbij... zeg maar 
- Irta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xHH
Hier wel. Caleb (DD reu) had er ook erg veel last van, maar inmiddels merk ik geen verschil meer aan hem of Tadej nou loops is of niet.Marie-Josée schreef:Ik had hem ook nooit Don Juan Sancho moeten noemenbouvierpoedel schreef:Gewoon gelijk zijn ballen eraf joh, beest heeft ook geen leuke tijd zo en jullie ook niet.
Beloofd wat voor de toekomst.![]()
Zou het echt niet minder worden? Ik wilde hem eigenlijk intact laten
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
Storm was onthoudbaar, hij randde echt teven aan. ik kreeg ruzie met teven eigenaren omdat ze vonden dat ik mijn reu bij me moest houden en op moest voeden. Waar ze geen rekening mee hielden was het feit dat Storm ze op grote afstand rook en ik niet dus het niet door had.... hij ging en ging voor een doel.. voortplanten... ik heb hem laten castreren en hij is er een stuk rustiger op geworden.
Sproet is gecastreerd omdat ik twee open teven thuis heb en geen oeps nest wil. Hij was er niet mee bezig maar we hebben het gedaan uit voorzorg. Ik vind castreren niet ideaal maar een overwogen keuze naast 2 open teven.
Sproet is gecastreerd omdat ik twee open teven thuis heb en geen oeps nest wil. Hij was er niet mee bezig maar we hebben het gedaan uit voorzorg. Ik vind castreren niet ideaal maar een overwogen keuze naast 2 open teven.
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
We wachten het heel geduldig afBadu schreef:Ach.... het gaat weer voorbij... zeg maar
Castreren is bij Bob naast dat ik dat het liefst niet wil ook best lastig aangezien er 1 bal ergens zwerft in zijn buikholte ofzo. Hij ligt nu te slapen (tot 1 van ons een pink beweegt) en tot nu toe is het te doen. Beide teefjes worden ook geholpen hebben we begrepen dus dan is de buurt weer vrij
Billy is dus dekreu (nou ja, heeft al 1 keer gedekt dus) en die reageert er niet echt op verder
En de groeten van de mannen