bouvierpoedel schreef:Justum en anders rond een paal in een club.Corneliana schreef:bouvierpoedel schreef:Die kun je ook kopen dus niet janken.Corneliana schreef:discriminatie!
dus eerst langs de sjierurg en dan een wawa.
als ik dat hier thuis voorstel kan ik mn biezen pakken ben ik bang.
en met tieten en wawa naar de mokerhei..
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraagje aan de chihuahuakenners
Moderator: moderatorteam
-
Corneliana
- Zeer actief
Re: vraagje aan de chihuahuakenners
-
Corneliana
- Zeer actief
wat al die tassen en boobies betreft
de fokker zegt wel: het is een hond en je moet niet gaan tutten maar gewoon aanpakken. anders worden het krengen. dus das wel een goed advies toch?
zeg maar allemaal: jaa!
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'.
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Corneliana
- Zeer actief
oh my... dat arme hondje!Nanna schreef:![]()
-
Corneliana
- Zeer actief
dankjebouvierpoedel schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Woar benne ge nouw weer op fekansie gewist.Nanna schreef:![]()

-
Corneliana
- Zeer actief
Nanna schreef:Als ie vervelend gaat effe gewoon effe met je boobies de adem afsnijdenCorneliana schreef:wat al die tassen en boobies betreftde fokker zegt wel: het is een hond en je moet niet gaan tutten maar gewoon aanpakken. anders worden het krengen. dus das wel een goed advies toch?
Aanspannen die handel, tot het tongetje blauw ziet.
ik ben blij dat jullie me ff wakker schudden trouwens.
zo'n klein beestje overleeft het hier vast niet. ik ga er natuurlijk per ongeluk opstaan of op zitten.
-
sjm
- Zeer actief
Nu ben ik wel benieuwd om welke het gaat, linkje? 
-
Corneliana
- Zeer actief
kga ff zoekensjm schreef:Nu ben ik wel benieuwd om welke het gaat, linkje?
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
de dame die het verkoopt is familie van me.
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
- Aantal honden: 1
Wat Nanna zei is trouwens wel echt zo; de gemiddelde Chi is gewoon te klein om een leuk speelmaatje te zijn voor jouw middelgrote hond. Dan kun je beter een wat steviger hondje nemen. 
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
- Aantal honden: 1
Nanna, zit je nu ook al in de Chi handel? 
-
Corneliana
- Zeer actief
heb ik niet begrepen.Nanna schreef:Dus de hoogst biedende krijgt het mormeltje mee. Lekkere familie.Corneliana schreef:kga ff zoekensjm schreef:Nu ben ik wel benieuwd om welke het gaat, linkje?
-
sjm
- Zeer actief
Teacupbenaming én bieden, ik zou gillend wegrennen.Corneliana schreef:kga ff zoekensjm schreef:Nu ben ik wel benieuwd om welke het gaat, linkje?
-
Corneliana
- Zeer actief
okee.Lin-C schreef:Wat Nanna zei is trouwens wel echt zo; de gemiddelde Chi is gewoon te klein om een leuk speelmaatje te zijn voor jouw middelgrote hond. Dan kun je beter een wat steviger hondje nemen.
-
Corneliana
- Zeer actief
eh... de teacup heb ik niet gezien.sjm schreef:Teacupbenaming én bieden, ik zou gillend wegrennen.Corneliana schreef:kga ff zoekensjm schreef:Nu ben ik wel benieuwd om welke het gaat, linkje?
of ik heb niet goed gekeken
-
sjm
- Zeer actief
Corneliana schreef:eh... de teacup heb ik niet gezien.sjm schreef:Teacupbenaming én bieden, ik zou gillend wegrennen.Corneliana schreef:kga ff zoekensjm schreef:Nu ben ik wel benieuwd om welke het gaat, linkje?
Nog 1 prachtigeTeacup chihuahua teefje te koop.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Maar die houden dan wel het meest van die rat.Nanna schreef:Dus de hoogst biedende krijgt het mormeltje mee. Lekkere familie.Corneliana schreef:kga ff zoekensjm schreef:Nu ben ik wel benieuwd om welke het gaat, linkje?

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Is net als in de liefde ,dan zie je ook pas zijn rotkop echt als hij al bovenop je ligt te wippen.Nanna schreef:Nog 1 prachtigeTeacup chihuahua teefje te koop.Corneliana schreef:
eh... de teacup heb ik niet gezien.
Moeder is aanwezig. Vader is eerste geworden op de hondenshow. Mooiste 1-2 jarige en een prijs van het beste hondje op de dag.
Ze wil gewoon een wawa omdat ze een eisrong heeft joh en ziet alles over het hoofd.

-
Corneliana
- Zeer actief
okee duidelijk. niet doen dus
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Een gemiddelde chi kan wel bij zo'n middeslag hond hoor. Ze zijn echt niet van porselein. Toots is heel mager en hele dunne botjes die krijgt er niks van. Wel is het afhankelijk van de grote hond als het een echte drukke is in huis zou ik het zelf niet doen. En een pup van een chi is wel kwetsbaar uiteraard dus daar zul je wel een oplossing voor moeten zoeken maar een ren in huis doet wonderen
De prijs is lastig ze worden aangboden als mixjes vanaf 300 euro maar als het een mix is van een ras en een ras bijv Chihuhua met Vlinderhondje bijv dan word er idd 650 voor gevraagt. Ik zou het ervoor betalen als ze hondjes goed verzorgt zijn geweerst de beiden ouder dieren te bezichtigen zijn. En ik echt het gevoel zou hebben dat het geen brodfok hondjes zijn.
Als je het hondje leuk vind zou ik er wel voor gaan.
De prijs is lastig ze worden aangboden als mixjes vanaf 300 euro maar als het een mix is van een ras en een ras bijv Chihuhua met Vlinderhondje bijv dan word er idd 650 voor gevraagt. Ik zou het ervoor betalen als ze hondjes goed verzorgt zijn geweerst de beiden ouder dieren te bezichtigen zijn. En ik echt het gevoel zou hebben dat het geen brodfok hondjes zijn.
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 14 feb 2013 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
Corneliana
- Zeer actief
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr deze combi wel leuk? (zet sarcasmemodus aan)
-
Corneliana
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Is net als in de liefde ,dan zie je ook pas zijn rotkop echt als hij al bovenop je ligt te wippen.Nanna schreef:Nog 1 prachtigeTeacup chihuahua teefje te koop.Corneliana schreef:
eh... de teacup heb ik niet gezien.
Moeder is aanwezig. Vader is eerste geworden op de hondenshow. Mooiste 1-2 jarige en een prijs van het beste hondje op de dag.![]()
Ze wil gewoon een wawa omdat ze een eisrong heeft joh en ziet alles over het hoofd.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Wahaha wie haald het in zijn hoofd daarmee te gaan fokkenCorneliana schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr deze combi wel leuk? (zet sarcasmemodus aan)
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
-
Corneliana
- Zeer actief
ik vind van niet maar ik hoor van veel mensen van wel.toots schreef:Een gemiddelde chi kan wel bij zo'n middeslag hond hoor. Ze zijn echt niet van porselein. Toots is heel mager en hele dunne botjes die krijgt er niks van. Wel is het afhankelijk van de grote hond als het een echte drukke is in huis zou ik het zelf niet doen. En een pup van een chi is wel kwetsbaar uiteraard dus daar zul je wel een oplossing voor moeten zoeken maar een ren in huis doet wonderen![]()
die vinden hem behoorlijk actief en aanwezig.
ze zou weleens omver gelopen kunnen worden
maar die 650 euro vind ik eigenlijk al teveel.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Oh god die sable met dat witte voetje wat een lelijk ding zeg.Corneliana schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr deze combi wel leuk? (zet sarcasmemodus aan)

-
Corneliana
- Zeer actief
mijn man zegt net aan de telefoon: das wel duur hondenvoer!
-
Corneliana
- Zeer actief
ik moet er niet aan denken. wat voor karakter krijg je dan?toots schreef:Wahaha wie haald het in zijn hoofd daarmee te gaan fokkenCorneliana schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr deze combi wel leuk? (zet sarcasmemodus aan)
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Net zo als de fokker die jouw hond op de wereld heeft gezet.toots schreef:Wahaha wie haald het in zijn hoofd daarmee te gaan fokkenCorneliana schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr deze combi wel leuk? (zet sarcasmemodus aan)

-
Sanner
- Zeer actief
Ik heb voor Jamie nog meer betaald en die heeft geen stamboom. Vader en moeder waren aanwezig, leuke lieve open hondjes. Het voelde gewoon goed, dan heb ik dat er best voor over.
En ja, Jamie is voor mij gewoon een chihuahua ook zonder stamboom.
En ja, Jamie is voor mij gewoon een chihuahua ook zonder stamboom.
-
Corneliana
- Zeer actief
nee serieus ik zou zo'n mechel+jr weleens op volwassen leeftijd veilig vanachter een hek willen beschouwen.bouvierpoedel schreef:Net zo als de fokker die jouw hond op de wereld heeft gezet.toots schreef:Wahaha wie haald het in zijn hoofd daarmee te gaan fokkenCorneliana schreef:http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr deze combi wel leuk? (zet sarcasmemodus aan)