Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Een zwaare operatie voor mijn Tarzan aan zijn knie
Moderator: moderatorteam
-
Muk
Re: Een zwaare operatie voor mijn Tarzan aan zijn knie
Sterkte morgen, hopelijk herstelt Tarzan snel.
-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chiwawa's
- Aantal honden: 2
De bench staat klaar lekker warm tegen de kachel vorige keer had ik geen bench
dat was toch wel vermoeiend dus deze keer doen we dat anders en wie licht er in die bench
Ach de vorige keer was Happy ook zo lieffff voor zijn vriend heel bezorgt en altijd bij hem zitten
Hier was Tarzan net thuis zoooo lieffff

En dat ging eigelijk nog dagen door echt mooi om te zien hoeveel Happy van Tarzan Houd

Tarzan slaapt ook al heerlijk in de bench dus al aardig gewend had hem al vroeg aangeschaft zodat dat goed komt morgen
nu gaan we nog even de toer doen die we lang niet kunnen doen gelukkig heerlijk
en iedereen nogmaals bedankt
groetjes inge

- esenhazel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
Om 10uur kan ik ze heel hart gebruiken

veel groetjes inge

veel groetjes inge

- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
- Aantal honden: 1
Ik duim voor je hoor!!
-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
We zijn weer thuis tank god deze keer was Tarzan wat moeilijker wakker te krijgen maar gelukkig bestaan er wonder middeltjes
hier ligt hij nog uit te slapen bij de dierenarts wat was ik blij
toen ik hem weer zag

Voor nu heerlijk lekker rustig nog even op de bank en dan straks in de bench mijn bed is ook naar beneden gehaald
en blijf lekker bij hem slapen de hele week deze keer was hij met infus aan leggen weer echt heel liefffffffffff niks geen agressie
en ook heel rustig dus hij ging heel rustig slapen er zijn weer schroeven in gezet een erg ingewikkelt verhaal
maar bij het uitslapen bleef hij vrij lang koud en wou hij maar niet wakker worden en kreeg hij nog een prikje en plots was hij wakker
na drie keer die termometer in zijn kont werd hij toch echt weer boos en beet de assistente waarop op zij zij voor deze keer vergeef ik je hahahahha
en ik zo van ja hij is nu zeker weten wakker
in de auto terug naar huis begon hij toch een beetje te huilen de vorige keer ook helemaal niet
en nu ligt hij naast me op de bank ook een beetje te kreunen weet kan ook zijn van de narcose zo gek vorig jaar niks sliep hij gelijk toen we thuis kwamen
nu is hij een beetje onrustig maar morgen alweer 10x beter vanavond laat mag het verband er af voelt ook alweer veel beter aan dan voor hem
voor nu ben ik weer enorm blij dat hij
hier weer naast me ligt

veel groetjes inge
hier ligt hij nog uit te slapen bij de dierenarts wat was ik blij

Voor nu heerlijk lekker rustig nog even op de bank en dan straks in de bench mijn bed is ook naar beneden gehaald
en blijf lekker bij hem slapen de hele week deze keer was hij met infus aan leggen weer echt heel liefffffffffff niks geen agressie
en ook heel rustig dus hij ging heel rustig slapen er zijn weer schroeven in gezet een erg ingewikkelt verhaal
maar bij het uitslapen bleef hij vrij lang koud en wou hij maar niet wakker worden en kreeg hij nog een prikje en plots was hij wakker
na drie keer die termometer in zijn kont werd hij toch echt weer boos en beet de assistente waarop op zij zij voor deze keer vergeef ik je hahahahha
en ik zo van ja hij is nu zeker weten wakker
in de auto terug naar huis begon hij toch een beetje te huilen de vorige keer ook helemaal niet
en nu ligt hij naast me op de bank ook een beetje te kreunen weet kan ook zijn van de narcose zo gek vorig jaar niks sliep hij gelijk toen we thuis kwamen
nu is hij een beetje onrustig maar morgen alweer 10x beter vanavond laat mag het verband er af voelt ook alweer veel beter aan dan voor hem
voor nu ben ik weer enorm blij dat hij

veel groetjes inge

- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Beterschap voor de kleine man.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
Dankje welAntonetta schreef:Beterschap voor de kleine man.

- esenhazel
- Zeer actief
Heel veel sterkte en beterschap
en dat hij maar weer snel mag opknappen
-
Lillith
- Zeer actief
Lief plaatje, beterschap 
-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
jij ook enorm bedanktesenhazel schreef:Heel veel sterkte en beterschapen dat hij maar weer snel mag opknappen
voor nu kreunt hij een beetje zo zielig
was vorige keer dus helemaal niet zal lange nacht worden laat het maar snel weekje verder zijn
veel groetjes inge

-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
Super dank je welLillith schreef:Lief plaatje, beterschap

-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
ook nog enorm bedankt voor de duimenNel schreef:Ik duim voor je hoor!!

-
loentje
- Actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
flatcoated retriever - Aantal honden: 2
Sterkte voor de kleine man, hopelijk is hij snel pijn vrij.
Het ergste is nu achter de rug, nu nog opknappen en zorgen dat hij niet te snel wil.
Het ergste is nu achter de rug, nu nog opknappen en zorgen dat hij niet te snel wil.
-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
hoi loentje
Ja die narcose wat een verschrikking en inderdaad 4 weken verplicht bench rust
dank je wel
zo ook van Tarzan
groetjes inge
Ja die narcose wat een verschrikking en inderdaad 4 weken verplicht bench rust
dank je wel
groetjes inge

- esenhazel
- Zeer actief
Ja, hier gelukkig al stuk beter. Vanmorgen naar wandelgebied geweest, waar ze heerlijk in haar wagentje heeft gezeten. Ze was zo blij om haar vriendje weer te zien na 4 weken.Tarzan&Happy schreef:jij ook enorm bedanktesenhazel schreef:Heel veel sterkte en beterschapen dat hij maar weer snel mag opknappen
jullie zijn al ietsjes verder he zaalig
![]()
voor nu kreunt hij een beetje zo zieligDockter belde net en mag hem nog wat pijnstiller geven als hij gaat huilen
was vorige keer dus helemaal niet zal lange nacht worden laat het maar snel weekje verder zijn
veel groetjes inge
Eerste nacht viel bij ons ook wel beetje tegen. M'n dochter en ik hadden ook onze bedden naar beneden gesleept om bij haar te blijven. Om half 5 viel ze eindelijk in slaap.
Het kan ook zijn dat Tarzan nog last heeft van de narcose. Hazel bleek bij vooronderzoek niet tegen methadon te kunnen, dat gebruikte ze in verdoving. Kon toen heel moeilijk wakker worden en piepte heel veel. Ook hijgde en kwijlde ze heel erg. Opeens leek het wel of ze wakker werd (8 uur later) en was het piepen enzo over. Ze gebruiken nu een andere soort verdoving en dat gaat wel goed.
Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en jullie beide een goede nachtrust krijgen. Heel veel sterkte
-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
Tanks super fijnesenhazel schreef:Ja, hier gelukkig al stuk beter. Vanmorgen naar wandelgebied geweest, waar ze heerlijk in haar wagentje heeft gezeten. Ze was zo blij om haar vriendje weer te zien na 4 weken.Tarzan&Happy schreef:jij ook enorm bedanktesenhazel schreef:Heel veel sterkte en beterschapen dat hij maar weer snel mag opknappen
jullie zijn al ietsjes verder he zaalig
![]()
voor nu kreunt hij een beetje zo zieligDockter belde net en mag hem nog wat pijnstiller geven als hij gaat huilen
veel groetjes inge
Eerste nacht viel bij ons ook wel beetje tegen. M'n dochter en ik hadden ook onze bedden naar beneden gesleept om bij haar te blijven. Om half 5 viel ze eindelijk in slaap.
Het kan ook zijn dat Tarzan nog last heeft van de narcose. Hazel bleek bij vooronderzoek niet tegen methadon te kunnen, dat gebruikte ze in verdoving. Kon toen heel moeilijk wakker worden en piepte heel veel. Ook hijgde en kwijlde ze heel erg. Opeens leek het wel of ze wakker werd (8 uur later) en was het piepen enzo over. Ze gebruiken nu een andere soort verdoving en dat gaat wel goed.
Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en jullie beide een goede nachtrust krijgen. Heel veel sterkte
hij slaapt nu even rustig hopelijk gaan we ook zo inderdaad de nacht in laat hem lekker liggen en morgen alweer 10x beter bedankt echt fijn om er even
over te lezen en te schrijven voor jullie ook nog veel sterkte verder
veel groetjes inge

- Anja
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua
Gelukkig is het goed gegaan en is hij weer veilig thuis
Sterkte voor de komende dagen.
Sterkte voor de komende dagen.
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
- Aantal honden: 1
Fijn, dat dat weer achter de rug is...en het was een forse ingreep, dus hij zal echt wel pijn hebben de eerste dagen..
Sterkte en beterschap hoor!!
Sterkte en beterschap hoor!!
-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
En gelukkig deze nacht ook hij heeft redelijk geslapen heb hem ook laten slapen
dus het verbandje gaat er zo af oma komt helpen wand ja nu is Tarzan erg boos hij krijgt eerst zijn pijnstiller
en daarna even ook frisse neus halen en plassen de ergste nacht is gelukkig voorbij en viel uiteindelijk reuse mee
denk zo ook inderdaad dat het deze keer de narcose was waar hij anders op reageerde
maar neemt niet weg dat het nu ook best nog pijn doet en oja ook zo de stress van weer niks kunnen is best zielig ooo hij is zo boos
maar komt goed ik weet einde van de week zijn we al veeel verder
bedankt nog voor jullie lieve berichtjes heeft heel erg goed gedaan dit jaar had vorig jaar me al aan moeten melden hihihi
fijne dag iedereen groetjes inge
dus het verbandje gaat er zo af oma komt helpen wand ja nu is Tarzan erg boos hij krijgt eerst zijn pijnstiller
en daarna even ook frisse neus halen en plassen de ergste nacht is gelukkig voorbij en viel uiteindelijk reuse mee
denk zo ook inderdaad dat het deze keer de narcose was waar hij anders op reageerde
maar neemt niet weg dat het nu ook best nog pijn doet en oja ook zo de stress van weer niks kunnen is best zielig ooo hij is zo boos
maar komt goed ik weet einde van de week zijn we al veeel verder
bedankt nog voor jullie lieve berichtjes heeft heel erg goed gedaan dit jaar had vorig jaar me al aan moeten melden hihihi
fijne dag iedereen groetjes inge

-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
Hopelijk gaat hij vandaag wat eten was vorige keer ook niks is lekker maar gedronken had hij wel belangrijk
en zo ook buiten even heerlijk geplast en wil hij juist op de geopareede poot gaan staan pffffffffffff
verbandje is er af en zo ook zat hij even heerlijk recht op om zich heen te kijken

vandaag zal al weer veel beter zijn denk ik zo maar
veel groetjes inge
en zo ook buiten even heerlijk geplast en wil hij juist op de geopareede poot gaan staan pffffffffffff
verbandje is er af en zo ook zat hij even heerlijk recht op om zich heen te kijken

vandaag zal al weer veel beter zijn denk ik zo maar
veel groetjes inge

- esenhazel
- Zeer actief
Gaat het alweer wat beter met hem? Is toch de bedoeling dat ze al op de poot gaan staan? Hazel stond er dezelfde dag al op en dat was juist goed zei de arts. Neemt hij z'n medicijnen al in en heeft hij al wat gegeten?
-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
Hoiiiiiii wat super atend van jou ja tuurlijk mogen ze er op staan maar dat doet toch pijn maar ja een hond kan niet denken
he zeggen ze
dus juist op dat been plassen hij plast ook altijd rechts omhoog al jaren staat hij op zijn nu geopereerde been en dus rechts omhoog
vandaar dat hij dus ook juist nu op zijn linker poot wil staan reutjes plassen omhoog hahahah
maar nu bedacht hij zijn eigen en ging zitten net als een teefje hahahha
zo dacht ik ook nog vandaag dat het been wat nu geholpen is heel veel sterker was vorig jaar dan nu die geopereerde been daarom ook jaar gewacht zodat het been wat al geopereerd was iets sterker zou zijn maar je merkt toch dat die niet zo sterk is als dat het pootje was toen wat nu geopereerd is
(volg je Nog hahaha Beetje ingewikkeld)
Zijn medicijnen gaan goed doe het door vloeibaar voeding in een spuit hop in zijn bek maar leuk vind hij het niet dus zoizo krijgt hij wat binnen
en hij heeft vanavond een beetje brokjes gegeten en drinken gaat goed
was vorige keer ook denk morgen al weer veel meer trek het is niet zo slecht wand hij mag best een paar grammetjes missen hij is iets te zwaar voor zijn maat
En houd jou meisje het nog vol in de bench ze zal wel al veel meer levendiger zijn he van af volgende week word dat hier ook wat maar blijf echt streng
heel belangrijk en zo ook brengt die bench heel veel rust voor je zelf zodat je je geen zorg hoeft te maken of hij of zij van bank of ergens op springt
wand dat mag absoluut niet de eerste 6weken super tofff van jou hoor voor je intresse
veel groetjes inge
dus juist op dat been plassen hij plast ook altijd rechts omhoog al jaren staat hij op zijn nu geopereerde been en dus rechts omhoog
vandaar dat hij dus ook juist nu op zijn linker poot wil staan reutjes plassen omhoog hahahah
maar nu bedacht hij zijn eigen en ging zitten net als een teefje hahahha
zo dacht ik ook nog vandaag dat het been wat nu geholpen is heel veel sterker was vorig jaar dan nu die geopereerde been daarom ook jaar gewacht zodat het been wat al geopereerd was iets sterker zou zijn maar je merkt toch dat die niet zo sterk is als dat het pootje was toen wat nu geopereerd is
(volg je Nog hahaha Beetje ingewikkeld)
Zijn medicijnen gaan goed doe het door vloeibaar voeding in een spuit hop in zijn bek maar leuk vind hij het niet dus zoizo krijgt hij wat binnen
en hij heeft vanavond een beetje brokjes gegeten en drinken gaat goed
was vorige keer ook denk morgen al weer veel meer trek het is niet zo slecht wand hij mag best een paar grammetjes missen hij is iets te zwaar voor zijn maat
En houd jou meisje het nog vol in de bench ze zal wel al veel meer levendiger zijn he van af volgende week word dat hier ook wat maar blijf echt streng
heel belangrijk en zo ook brengt die bench heel veel rust voor je zelf zodat je je geen zorg hoeft te maken of hij of zij van bank of ergens op springt
wand dat mag absoluut niet de eerste 6weken super tofff van jou hoor voor je intresse
veel groetjes inge

- esenhazel
- Zeer actief
Was het pootje van vorig jaar er erger aan toe? Welke graad had hij aan dit pootje, die van nu bedoel ik.
Wel fijn dat hij nu ook weer eet. Hoe reageert Happy op hem?
Hazel heeft een vriendje die ze iedere dag ziet en die vind het maar raar.
Normaal wil hij altijd druk doen, maar is nu heel voorzichtig met haar.
Hazel wordt de bench wel beetje zat. Zijn vanmorgen ruim 1,5 uur met de wagen wezen wandelen en is nog poosje
op m'n arm mee geweest. Dat is natuurlijk een groot voordeel van een klein hondje
want dan kan ze rustig bij me op de bank liggen. Verder moet ze echt in de bench want ze vliegt anders alle kanten op.
Morgen gaan we naar de markt en wat lekkere kluiven uitzoeken en dan zitten we al op de helft
Andere pootje is er minder erg aan toe, dus denk dat dat niet zo'n zware ingreep gaat worden (hoop ik)
-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
Hahhahah
verplicht film kijken ja Tarzan mag ook naast me op de bank maar eventjes
en volgende week zeker niet meer wand als Happy spurt maakt gaat Tarzan mee en dat gaat zo snel ervaring van vorig jaar gebeurd me niet nog is
Happy vind het ook maar zielig kijkt ook zielig en is heel liefff komt overal bij zitten ligt voor de bench maar Tarzan is iets afstandelijke logies hij is nu kwetsbaarder
en dat was vorig jaar ook zodra hij weer wat kan en mag spelen is het over en dan is Happy blij gaat hij als gek om hem heen rennen en op zijn rug liggen zo lieffff
allebij de pootjes waren graat 4 niks geen schijf meer en in die geopereerde zat haast helemaal geen bot meer dus al die spieren hebben ze verlegt en schroeven er in dat is het laaste wat ze ook zouden kunnen doen plus hij is 7 Hazel is nog jong dus zal er best nog wat bot gezeten hebben en geneest ook nog beter denk ik
het laaste jaar is het nartuurlijk wel zo dat het been wat nu geholpen is veel spieren heeft opgebouwd zo ook de laaste jaren wand Tarzan tilde zijn eerst geopereerde been veel op wist ik nog niet van deze ziekte af dus het pootje wat nu geholpen is heeft veel moeten werken maar ook heel slecht geen schijf meer over dus knalde zijn pootje er steeds naast heel gek wand je merkte daar soms ook helemaal niks van rennen als een speer he
zal filmpje bijsluiten dat was een week geleden
en hoop dat we dat van de zomer ook weer heerlijk kunnen doen zal vast wel
maar hij had ook wel dagen dat je zag dat het knietje er naast schoot en hij hem zelf weer recht zet heel eng
Ja wandelen heerlijk he hoe ze dan naar frisse lucht snuffelen volgende week gaan we ook nu nog even veel slapen en knuffelen hihihihi
heel veel plezier morgen saampjes en kijk maar voor je met het andere pootje denk wel dat ik het zou laten doen zeker nu je ook de andere heb gedaan
maar dat vind ik he zekers voor later Tarzan was echt op het randje ben echt wel blij dat ze nog iets voor hem konden doen zodat hij met minder pijn
oud kan worden de specialis is er van overtuigt en vertrouw hem enorm alleen het zijn uiteraart toch wel knieen met schroeven maar ze zitten op hun plaats en dat is het aller belangrijkste
veel groetjes inge
Filmpje Tarzan&Happy op het strand
en volgende week zeker niet meer wand als Happy spurt maakt gaat Tarzan mee en dat gaat zo snel ervaring van vorig jaar gebeurd me niet nog is
Happy vind het ook maar zielig kijkt ook zielig en is heel liefff komt overal bij zitten ligt voor de bench maar Tarzan is iets afstandelijke logies hij is nu kwetsbaarder
en dat was vorig jaar ook zodra hij weer wat kan en mag spelen is het over en dan is Happy blij gaat hij als gek om hem heen rennen en op zijn rug liggen zo lieffff
allebij de pootjes waren graat 4 niks geen schijf meer en in die geopereerde zat haast helemaal geen bot meer dus al die spieren hebben ze verlegt en schroeven er in dat is het laaste wat ze ook zouden kunnen doen plus hij is 7 Hazel is nog jong dus zal er best nog wat bot gezeten hebben en geneest ook nog beter denk ik
het laaste jaar is het nartuurlijk wel zo dat het been wat nu geholpen is veel spieren heeft opgebouwd zo ook de laaste jaren wand Tarzan tilde zijn eerst geopereerde been veel op wist ik nog niet van deze ziekte af dus het pootje wat nu geholpen is heeft veel moeten werken maar ook heel slecht geen schijf meer over dus knalde zijn pootje er steeds naast heel gek wand je merkte daar soms ook helemaal niks van rennen als een speer he
zal filmpje bijsluiten dat was een week geleden
en hoop dat we dat van de zomer ook weer heerlijk kunnen doen zal vast wel
maar hij had ook wel dagen dat je zag dat het knietje er naast schoot en hij hem zelf weer recht zet heel eng
Ja wandelen heerlijk he hoe ze dan naar frisse lucht snuffelen volgende week gaan we ook nu nog even veel slapen en knuffelen hihihihi
heel veel plezier morgen saampjes en kijk maar voor je met het andere pootje denk wel dat ik het zou laten doen zeker nu je ook de andere heb gedaan
maar dat vind ik he zekers voor later Tarzan was echt op het randje ben echt wel blij dat ze nog iets voor hem konden doen zodat hij met minder pijn
oud kan worden de specialis is er van overtuigt en vertrouw hem enorm alleen het zijn uiteraart toch wel knieen met schroeven maar ze zitten op hun plaats en dat is het aller belangrijkste
veel groetjes inge
Filmpje Tarzan&Happy op het strand