Moderator: moderatorteam
Wat leuk! Uit welk nestje van Alger heb jij een pup?TRB-culture schreef:Wat leuk, Alger is ook de vader van mijn Brecht.
SinneblinkV. ´t Brabantse Bont schreef:Wat leuk! Uit welk nestje van Alger heb jij een pup?TRB-culture schreef:Wat leuk, Alger is ook de vader van mijn Brecht.
V.d. Wagenschuur, Sinneblinck of Eenhoornleijn?
Leuk, van Diane!TRB-culture schreef: Sinneblink
Voor jou ook anders!V. ´t Brabantse Bont schreef:Leuk, van Diane!TRB-culture schreef: Sinneblink![]()
Morgen is het zover, de echo! Nog een nachtje slapen! Spannend, Yvonne!
Mag ik niet zienInge O schreef:laura23 schreef:en en en en????.http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtop ... &start=150
Pffff mag het ook wat minder. Was al niet blij dat de DA van 6 naar 7 naar 8 naar 9 ging en ik maar roepen hoooooooomaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrSita schreef:Gefeliciteerd, bereid je maar voor op een 11-tal![]()
En heel veel teefjes, zodat Patty ook nog keus heeft
Tja daar ben ik dan blij meeJikke schreef:Hieperdepiep hoera, het zijn er uiteraard zo veel omdat ik al weken lang de blaren heb van het duimen
Ja maar opeens gaat het dan weer heel snel.bekooij schreef:Oh nog 4 weken wat duurt dat wachten lang![]()
Heerlijk nog even genieten van de rust voor dat de 8 weken drukte en super leuke tijd begint!
Ja is zeker jammer dat dat niet gaat. zou wel makkelijk zijn geweestInge O schreef:jammer dat je daar geen reserve kan van aanleggen hè?Simy schreef: Even goed voorslapen