Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Liever cursus op zaterdag of zondag?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Cpp
Actief
Mijn ras(sen): Middenslagpoedel
Aantal honden: 1

Re: Liever cursus op zaterdag of zondag?

Ongelezen bericht door Cpp »

Zondag! Voor mij is zondag altijd "dierendag" :cheer: Dan mag ik zoveel tijd als ik wil besteden aan hond en aan paard. :mrgreen:

Ik moet wel zeggen dat sinds ik onregelmatig werk dat veranderd is. Nu is het dus 1 dag van mijn vrije dagen die ik helemaal aan de dieren mag besteden van mezelf :pffff:
Je maakt jezelf niet wit door een ander zwart te maken.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Ayronna schreef:
Jaap* schreef:
Ayronna schreef:Zaterdag. Dan heb ik daarna nog anderhalve dag waarbij ik heerlijk helemaal niks hoef te doen, voordat ik op maandagochtend weer naar het werk moet.
Het maakt mij niks uit natuurlijk, maar je hóeft toch niet met je hond naar een cursus te gaan, als je daar eigenlijk niks aan vind?
Ik zeg toch niet dat ik er niks aan vind?
Het klinkt zo als een verplicht nummer vind ik. Alsof het zonde van de vrije tijd is, terwijl het toch juist een leuke invulling daarvan is?
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Het liefst zaterdagochtend, lekker vroeg en daarna een lange wandeling, dan ergens lunchen en 's middags samen lui op de bank. Ik probeer altijd alle 'verplichte' dingen doordeweeks te doen, zodat mijn weekend helemaal vrij is. En al helemaal geen boodschappen op zaterdag.
Leonie.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Leonie. »

Vrije tijd kun je ook zien als 'niks' doen. Dus echt luieren, beetje wandelen, 's avonds een filmpje kijken. Daar past cursus niet echt bij. Ook al is het leuk, je moet wel op tijd op, op tijd weg, alles bij je hebben, etc.
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Leonie. schreef:Vrije tijd kun je ook zien als 'niks' doen. Dus echt luieren, beetje wandelen, 's avonds een filmpje kijken. Daar past cursus niet echt bij. Ook al is het leuk, je moet wel op tijd op, op tijd weg, alles bij je hebben, etc.
Inderdaad, de hele week word ik al een soort van geleefd door werk en privé agenda. Wil graag 1 dagje hebben dat ik niets moet. Gewoon wakker worden en daarna wel zien wat er gaat gebeuren die dag.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Veronique & Kyra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Stafford &
Weimaraner
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Veronique & Kyra »

Sita schreef:
Leonie. schreef:Vrije tijd kun je ook zien als 'niks' doen. Dus echt luieren, beetje wandelen, 's avonds een filmpje kijken. Daar past cursus niet echt bij. Ook al is het leuk, je moet wel op tijd op, op tijd weg, alles bij je hebben, etc.
Inderdaad, de hele week word ik al een soort van geleefd door werk en privé agenda. Wil graag 1 dagje hebben dat ik niets moet. Gewoon wakker worden en daarna wel zien wat er gaat gebeuren die dag.
Precies, ik train al een 4/5 keer per week, dat zou ik niet doen als ik het niet leuk vond. :wink:
Maar gewoon eens een dagje niks op een afgesproken tijd moeten vind ik dan ook wel eens erg lekker.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

In de zomer liefst op een doordeweekse avond en in de winter zaterdag en/of zondag.
Maakt mij niets uit.

Ik hoef niet meer met kinderen naar sportclubs en zo, dat scheelt natuurlijk :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Mijn voorkeur zou uitgaan naar de zaterdag.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”