Een Bart Smit hondje. Een hamster lijkt me ook geen goed idee.Fizgig schreef:Maar welk soort hondje er dan zou passen bij iemand als Gordon, geen enkele eigenlijk. Hij scoort waarschijnlijk laag op alle vlakken van verzorging dus kun je beter een hamster nemen. Die gaan ook snel dood dus kun je er ook niet op uitgekeken raken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gordon doet hondje weg
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: Gordon doet hondje weg
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
Marion. schreef:Zo dan, jij bent nog even iets veroordelender bezig dan de resttoots schreef:Die hele man is gek. En het feit dat hij hondjes aan schaft en weg doet is niet gek dat kun je van hem verwachten.
Hoezo hij heeft al meer honden weg gedaan waarom zou deze dan niet weg hoeven? En met gek bedoel ik dat hij een type is.
Daar is hij ook zo bekend door. Omdat hij net even iets anders is.
Bevooroordeeld of niet. Ik vind niet dat hier zo uhm paniekerig over gedaan hoeft te worden.
Het is niet iets wat nieuw is. Het is ook niet shokerend. Gordon doet zijn chi weg. So what ?
Het beestje is beter af zo.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- dagmar88
- Zeer actief
Marion. schreef:Zo dan, jij bent nog even iets veroordelender bezig dan de resttoots schreef:Die hele man is gek. En het feit dat hij hondjes aan schaft en weg doet is niet gek dat kun je van hem verwachten.
Marion. schreef:Een Bart Smit hondje. Een hamster lijkt me ook geen goed idee.Fizgig schreef:Maar welk soort hondje er dan zou passen bij iemand als Gordon, geen enkele eigenlijk. Hij scoort waarschijnlijk laag op alle vlakken van verzorging dus kun je beter een hamster nemen. Die gaan ook snel dood dus kun je er ook niet op uitgekeken raken.
- iones
- Zeer actief
Eigenlijk moest de media daar eens aandacht aan schenken, aan het aantal honden dat hij al weggedaan heeft. Want dat zegt wel iets. Ik hoop dat de fokker een weerwoord heeft, want daar heeft hij/zij recht op.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
Corneliana
- Zeer actief
oef... belachelijk iddthom schreef:Een Labrador, 2 Buldoggen en nu Reus.Corneliana schreef:is dat echt zo?thom schreef:Ach maar 4 honden wegdoen in 6 jaar, dat ligt vast niet aan hem.toots schreef: Idd. Kijk bij Gordons imago past natuurlijk zo´n modieus hondje. Maar zo´n uk laat nou eenmaal wel eens een plasje in huis en met zijn witte meubeltjes gaat dat natuurlijk niet. Dus zo iets is dan te voorspellen.
Echter woont het hondje nu bij een vriendin en die zal vast veel liefde krijgen daar. Ik zie niet echt een probleem hierin.
Gordo zou idd beter geen hondje meer kunnen nemen. Maar er zijn zat andere mensen die hondjes nemen en met die hondjes loopt het heel anders af omdat ze ongewenst gedrag vertonen.![]()
dat vind ik extreem en ook gewoon slecht!
- iones
- Zeer actief
Tjonge, wat een slappe zak is die Gordon zeg! Die moesten we eens effe onder vuur nemen. Woordelijk dan he.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
Ik vind Reus wel een super naam voor zo'n blaffertje en ik ben al blij dat ie hem bij een vriendin heeft geplaatst
- iones
- Zeer actief
Ik denk ook niet dat hij slecht is, maar hij is super oppervlakkig. Er is niet echt iets waar hij voor gáát. Niet voor zijn honden, maar ook niet voor zijn partners.Nanna schreef:Ik denk dat Gordon redelijk verwend is en vaak naar de ogen gekeken wordt.
Verder ziet hij zo'n hondje als leuk accessoire, en hebbedingetje. Iedere keer zal hij zich voornemen er nu wèl goed voor te zorgen, maar het is al net als in zijn liefdesleven als ik de kranten mag geloven: een komen en gaan van 'amants'![]()
Er dus snel op uitgekeken zijn.
Ik geloof ook niet dat hij een slecht mens is, alleen wat impulsief. En hij zorgt gerust dat die beesten goed terecht komen dus ach, hij maakt af en toe iemand anders blij met een dure rashond
Zo iemand hoef ik niet in mijn vriendenkring te hebben. WAnt die laat je vallen als hem dat zo uit komt.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
O zo bedoel ik het eigenlijk.Nanna schreef:Ik denk dat Gordon redelijk verwend is en vaak naar de ogen gekeken wordt.
Verder ziet hij zo'n hondje als leuk accessoire, en hebbedingetje. Iedere keer zal hij zich voornemen er nu wèl goed voor te zorgen, maar het is al net als in zijn liefdesleven als ik de kranten mag geloven: een komen en gaan van 'amants'![]()
Er dus snel op uitgekeken zijn.
Ik geloof ook niet dat hij een slecht mens is, alleen wat impulsief. En hij zorgt gerust dat die beesten goed terecht komen dus ach, hij maakt af en toe iemand anders blij met een dure rashond
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
-
Chihuahua
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 8
Fokker is enkele maanden terug overleden.iones schreef:Eigenlijk moest de media daar eens aandacht aan schenken, aan het aantal honden dat hij al weggedaan heeft. Want dat zegt wel iets. Ik hoop dat de fokker een weerwoord heeft, want daar heeft hij/zij recht op.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Teruggepakt door één van die wawa's natuurlijkChihuahua schreef:Fokker is enkele maanden terug overleden.iones schreef:Eigenlijk moest de media daar eens aandacht aan schenken, aan het aantal honden dat hij al weggedaan heeft. Want dat zegt wel iets. Ik hoop dat de fokker een weerwoord heeft, want daar heeft hij/zij recht op.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- iones
- Zeer actief
Ach, wat sneu! Nou kan hij helemaal niets meer terugzeggen...Chihuahua schreef:Fokker is enkele maanden terug overleden.iones schreef:Eigenlijk moest de media daar eens aandacht aan schenken, aan het aantal honden dat hij al weggedaan heeft. Want dat zegt wel iets. Ik hoop dat de fokker een weerwoord heeft, want daar heeft hij/zij recht op.
-
S@ndr@
- Zeer actief
bij Gordon wisselt alles snel dus ook de hondjes die hij blijkbaar als een soort van klatergoud imago boost aanschaft, gelukkig zorgt ie er wel voor dat deze goed terecht komt.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Zou die doof zijn dan.?Nanna schreef:Johiones schreef:Ach, wat sneu! Nou kan hij helemaal niets meer terugzeggen...Chihuahua schreef:Fokker is enkele maanden terug overleden.iones schreef:Eigenlijk moest de media daar eens aandacht aan schenken, aan het aantal honden dat hij al weggedaan heeft. Want dat zegt wel iets. Ik hoop dat de fokker een weerwoord heeft, want daar heeft hij/zij recht op.
misschien een dovedodetolk inschakelen.?
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Beste meneer dode wawafukkert ,heeft u Reusje van Gordon geslagen en is u daarom dood gegaan als straf .Nanna schreef:Een reading vanaf een foto!bouvierpoedel schreef:
misschien een dovedodetolk inschakelen.?![]()
Ik weet nog wel iemand
Hallo kappa kappa komt er is in....

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
I see, i see is it an A or a B no an H and an A like hahahahahahahabouvierpoedel schreef:Beste meneer dode wawafukkert ,heeft u Reusje van Gordon geslagen en is u daarom dood gegaan als straf .Nanna schreef:Een reading vanaf een foto!bouvierpoedel schreef:
misschien een dovedodetolk inschakelen.?![]()
Ik weet nog wel iemand![]()
Hallo kappa kappa komt er is in....![]()
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Nanna schreef:Jaap* schreef:Teruggepakt door één van die wawa's natuurlijkChihuahua schreef:Fokker is enkele maanden terug overleden.iones schreef:Eigenlijk moest de media daar eens aandacht aan schenken, aan het aantal honden dat hij al weggedaan heeft. Want dat zegt wel iets. Ik hoop dat de fokker een weerwoord heeft, want daar heeft hij/zij recht op.![]()

- Vlindchi
- Zeer actief
De dwerghamsters uit mijn lijn werden ook 2,5 jaarMarion. schreef:Een Bart Smit hondje. Een hamster lijkt me ook geen goed idee.Fizgig schreef:Maar welk soort hondje er dan zou passen bij iemand als Gordon, geen enkele eigenlijk. Hij scoort waarschijnlijk laag op alle vlakken van verzorging dus kun je beter een hamster nemen. Die gaan ook snel dood dus kun je er ook niet op uitgekeken raken.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Haha, de media heeft het opgepikt hoor, zelfs het hondenforum word genoemd;
http://www.metronieuws.nl/columns/gordo ... GHjtMGC2b/
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
Gollum schreef:Haha, de media heeft het opgepikt hoor, zelfs het hondenforum word genoemd;
-
Eefje83
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
wauw!treffend hahaha
- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
hahaha, zo die kan hij in z'n zak steken
Meneer Gordon, neem maar geen hond meer; ze worden namelijk groot en een hond neem je voor het leven
en niet voor heel even...
Meneer Gordon, neem maar geen hond meer; ze worden namelijk groot en een hond neem je voor het leven
en niet voor heel even...
- h a n s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin Espanol
Treffend: "Daarom houdt niemand het lang bij je uit. Zélfs een chihuahua niet. Denk daar maar eens over na."
Hahahaha.
Hahahaha.
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Waahahaha ons hondenforum wordt nog geciteerd, gewéldig haha dus we hebben nog "BN ers" als meelezers
.
Zou Gordon ook eens moeten doen, kon ie nog wat leren.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
wie weet zit ie hier al welPtje schreef:Waahahaha ons hondenforum wordt nog geciteerd, gewéldig haha dus we hebben nog "BN ers" als meelezers.
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Wat geinig zeg. Ik voel me ineens wel een beetje bespiekt! Maar goed, wat ik nog wou zeggen over Gordon, ik las dat hij nu op de gezonde toer gaat, sinds een paar weken drinkt hij niet meer en eet hij gezonder. Hij had namelijk een hyper laatst, dat is een heel hoog suiker. Hij werd bewusteloos gevonden door een vriend, stond in de krant.(dramatische toevoeging, hij zag zijn leven voorbij flitsen op de ehbo) Dat gebeurt als je drinkt terwijl je diabeet bent en je insuline niet goed neemt. Zoals hij leeft, terwijl hij diabeet is en reuma heeft, ik sjnap er niks van. Dat ie nog niet uit elkaar gevallen is.
Maar, het was nu wel weer handig geweest als Reus er nog was geweest. Ik weet zeker dat die hem wel wakker had gemaakt namelijk. Toch jammer ergens, want een hond kan je wel helpen met hypo's en hypers te signaleren. Maar ik hoop echt dat ie zich nu kan beheersen als ie een leuke pup ziet. Ook als het om mensen gaat, haha. En dat ie eens voor zichzelf gaat zorgen want zo haalt ie de 60 niet.
Maar, het was nu wel weer handig geweest als Reus er nog was geweest. Ik weet zeker dat die hem wel wakker had gemaakt namelijk. Toch jammer ergens, want een hond kan je wel helpen met hypo's en hypers te signaleren. Maar ik hoop echt dat ie zich nu kan beheersen als ie een leuke pup ziet. Ook als het om mensen gaat, haha. En dat ie eens voor zichzelf gaat zorgen want zo haalt ie de 60 niet.
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
O ja, shit. Ik was nog niet gewend aan onze 'status', haha.