Wij zijn wel op zondag. De Akita's niet geloof ik? Vind het wel altijd leuk om ze te bewonderenYukusaki Akitas schreef:Waarom dan niet he?Gezellig

Moderator: moderatorteam
Wij zijn wel op zondag. De Akita's niet geloof ik? Vind het wel altijd leuk om ze te bewonderenYukusaki Akitas schreef:Waarom dan niet he?Gezellig
Klopt, ligt eraan of ik dan moet werken, anders zal ik misschien wel even komen neuzenYukusaki Akitas schreef:Nee klopt, wij zijn op zaterdag. Je kan dan altijd komen kijken
Worden er over het algemeen niet meer Amerikanen ingeschreven? Ik vind het zonde dat je de Japanners zo weinig ziet in vergelijking met de Amerikanen.Yukusaki Akitas schreef:Leuk leukBen benieuwd hoeveel akita's er ingeschreven gaan worden. Op de winner waren er maar 7 Japanners. Wel echt heel jammer, maar wel fijner voor eventuele punten :p
????bieb4 schreef:Ik ga ook weer eens een showtje met mijn teefje lopen, die is nu 4 en die vind ik redelijk opgedroogd...heb ik gelijk voor bepaalde personen antwoord op hun vragen...wat heb je toch leuke verhalen als je je relatie beëindigd:-) Allen heel ver van de waarheid.
Poeh, volgens mij is dat rond de 10 euro, klopt dat?booster schreef:Wat zijn de intree prijzen? Voor zondag
hey wat leuk, haar debuut! Helaas is mijn puppenkind er dan net, anders was ik graag even komen kijken. Maar ik kom je vast nog weleens tegen op een show met PippaJay1978 schreef:Ik ben er ook met Pippa, haar eerste show, labradors babyklasse teven.
Ik ben ook wel benieuwd wat ik me er bij voor moet stelllen! Ben nog nooit op een show geweest en lijkt me best grappig om eens te gaan kijken, als een paar van jullie meelopen!booster schreef:Heb je daar ook kraampjes met hebben dingen of niet
Dat komt vast goed! Leuk!sbientje schreef:hey wat leuk, haar debuut! Helaas is mijn puppenkind er dan net, anders was ik graag even komen kijken. Maar ik kom je vast nog weleens tegen op een show met PippaJay1978 schreef:Ik ben er ook met Pippa, haar eerste show, labradors babyklasse teven.
Jazeker, Eindhoven is niet zo heel erg groot, maar er zijn (vorig jaar dan) voornamelijk kraampjes met voeding, maar ook met borstels, riempjes, speeltjes, botjes e.d., en ook wat beeldjes, kalenders en noem maar op. Altijd heel leuk om rond te kijkenbooster schreef:Heb je daar ook kraampjes met hebben dingen of niet
Rij maar een keer mee!SannePP schreef:Ik ben ook wel benieuwd wat ik me er bij voor moet stelllen! Ben nog nooit op een show geweest en lijkt me best grappig om eens te gaan kijken, als een paar van jullie meelopen!booster schreef:Heb je daar ook kraampjes met hebben dingen of niet
nathalie schreef:Rij maar een keer mee!SannePP schreef:Ik ben ook wel benieuwd wat ik me er bij voor moet stelllen! Ben nog nooit op een show geweest en lijkt me best grappig om eens te gaan kijken, als een paar van jullie meelopen!booster schreef:Heb je daar ook kraampjes met hebben dingen of niet
Shows lopen doe je op je eigen manier natuurlijkVeronique & Kyra schreef:Ik zie dat je nog kunt inschrijven. Ik twijfel, sowieso omdat ik nog nooit een show heb gelopen en ik geeeeen idee heb of dat iets voor me is.
Ben ooit wezen kijken en toen leek het me niks, maar misschien is het met hond ook anders.
Een broedseltje van mij wordt geshowd op zaterdag, rasgroep 5 jeugdklasse, Peruaanse nakers.Nanna schreef: Welke dag kom jij? Ik ga vrijdag en zaterdag. Op zondag zit er voor mij niks interessants bij.
Gewoon inschrijven! is best gezellig bij de weimpies hoor!Veronique & Kyra schreef:Als dan sowieso met 1 hond. Kyra doe ik daar echt totaal geen plezier mee![]()
Sari zal vermoed ik weinig last hebben van de drukte, ze is eens meegeweest op een wedstrijd van Kyra en toen liep ze ook heel ontspannen mee. Het is een heel relaxed hondje.
Nou ja, ik denk er nog maar even een nachtje over