Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Twijfels over HUS
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Kruising stabij
- Aantal honden: 1
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): DSDraadhaar(?)
Re: Twijfels over HUS
Nou inmiddels is aan de HUS gemeld dat ze Sam niet meer op hoeven halen. Ze deden er verder niet moeilijk over. Het leek wel alsof het normaal is voor ze.
We hebben wat rondgevraagd bij de dierenwinkel en die gaven ons een telefoonnummer van iemand die een dagopvang heeft. We zijn langs geweest met Sam en hebben meegelopen met de wandeling. Hij kon het goed met de andere honden vinden
Dus na onze vakantie gaat hij 2 dagen in de week daar naartoe....Ze wandelen 2x per dag 1-1,5 uur in een groep van max 6 honden waarvan er 2 van de mevrouw zelf zijn
. En dat voor hetzelfde bedrag van de HUS die de honden niet ophaalt/uitlaat 
We hebben wat rondgevraagd bij de dierenwinkel en die gaven ons een telefoonnummer van iemand die een dagopvang heeft. We zijn langs geweest met Sam en hebben meegelopen met de wandeling. Hij kon het goed met de andere honden vinden

Nou, helemaal super 

- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
O, dat is een goede oplossing!! Wat fijn voor jullie, want je wilt je hond wel graag in goede en vertrouwde handen weten!! 

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
fijn dat het zo opgelost is.
mocht je toch nog iets zoeken zou ik nijmegen eens laten voor wat het is en richting elden/elst gaan kijken voor een HUS. het heet wel nijmegen-noord, maar het hoort gewoon voor het gevoel niet bij nijmegen (wat voor "ons" stopt bij de brug) waardoor veel bedrijven en dus ook een HUS misschien de brug niet over gaan.
mocht je toch nog iets zoeken zou ik nijmegen eens laten voor wat het is en richting elden/elst gaan kijken voor een HUS. het heet wel nijmegen-noord, maar het hoort gewoon voor het gevoel niet bij nijmegen (wat voor "ons" stopt bij de brug) waardoor veel bedrijven en dus ook een HUS misschien de brug niet over gaan.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Even wat anders, je bent thuis en je hond zit in de bench en je denkt dat hij trilt omdat hij misschien heel nodig moet plassen? Vindt je niet dat het dan niet helemaal werkt? Waarom laat je je hond niet lekker lopen als je thuis bent en een plas doen?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
- Aantal honden: 3
ongelofelijk. kan me hier zo boos over maken dat anderen dit vak naar de *** helpen.
Ik doe mijn werk al jaren met plezier, zorg dat de honden veilig in de bus zitten in een eigen ruimte,
loop me druk te maken een uur lang. rennen, spelen, ouwehoeren met ze en dan moe en voldaan naar
huis. die mensen moeten zich schamen. zo jammer.
ik ben blij dat je erachter bent gekomen dat die mensen niet eerlijk zijn.
gelukkig heb je een andere oplossing gevonden.
Ik doe mijn werk al jaren met plezier, zorg dat de honden veilig in de bus zitten in een eigen ruimte,
loop me druk te maken een uur lang. rennen, spelen, ouwehoeren met ze en dan moe en voldaan naar
huis. die mensen moeten zich schamen. zo jammer.
ik ben blij dat je erachter bent gekomen dat die mensen niet eerlijk zijn.
gelukkig heb je een andere oplossing gevonden.