Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Toeval bestaat niet, of toch wel....
Moderator: moderatorteam
- Rafael 75
- Actief
- Mijn ras(sen): Oud Engelse bulldog
- Aantal honden: 1
Re: Toeval bestaat niet, of toch wel....
Zit echt af en toe met verbazing te lezen..maar zoooo leuk,leuk forum mensen!!
Een hond vind je niet...Je hond vindt jou!
- iones
- Zeer actief
Wauw! Wat mooi dat die vrouw dat gedaan heeft! Zelfs al zou het niet geholpen hebben, ik vind de intentie al heel mooi.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Maxiem
- Zeer actief
Iedereen moet er natuurlijk zelf in zien wat 'ie wil, maar voor dat cadeautje wat precies op het juiste moment bij de juiste persoon komt, komen er natuurlijk 10 terecht bij mensen die er helemaal niks mee hebben. Dat is geen hogere macht oid, dat is kansrekening. Maar op zo'n moment is het wel leuk en als je er iets positiever door wordt is het het sowieso al waardblondie schreef:Ook lief, maar ook jouw initiatief kan net toevallig door iemand opgepakt worden die het op dat moment erg nodig heeft, en dat het dan juist heel speciaal overkomt. Daar zie ik nooit zoveel toeval in. Heeft zo moeten zijn dat het gebaar bij de juiste persoon terecht komt, daar geloof ik dan meer in.Dazwa84 schreef:Even hoor, maar dat was echt geen engel ofzo hoor. Dat was gewoon een dame die het een leuk initiatief vond om precies om 12.12 op 12-12-12 een lief gebaar/geschenk te geven aan iemand die op dat moment voorbij kwam. Leuk initiatief trouwens. Zo denk ik er wel eens aan om stiekem gehaakt cadeautjes te verstoppen op straat of op te hangen, met een kaartje 'voor jou, neem mij mee' en een wensje, ofzo.Rafael 75 schreef:@Cleva..dat is geen koekwous...daar kom je pas achter als jezelf zoiets meemaakt!,geloof me
Knuf Demi, geniet van het feit dat het voor jou bijzonder is en dat je meisje ook even weer zich lekkerder voelt.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
-
kooi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
- Aantal honden: 1
Iemand toevallig ook de aflevering van dr. Phil over paranormaal begaafden mee gekregen???
misschien heeft deze mevrouw wel zo'n dreigbrief gekregen: geef precies om 12.12.op 12.12. een engeltje weg of anders gaat er 7 jaar lang van alles mis in je leven!
misschien heeft deze mevrouw wel zo'n dreigbrief gekregen: geef precies om 12.12.op 12.12. een engeltje weg of anders gaat er 7 jaar lang van alles mis in je leven!
-
Jacq
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vubara
- Aantal honden: 3
wat een lieve vrouw heb je ontmoet demi!
daar word je toch vrolijk van? Heerlijk, zo'n lichtpuntje.
daar word je toch vrolijk van? Heerlijk, zo'n lichtpuntje.
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Daarom heb ik zo veel ongeluk, ik stuur die mailtjes ook nooit door. Ik lees ze niet eens trouwens.bouvierpoedel schreef:Vraag mij dan af wie die tijd heeft afgesproken.Gon schreef:Nou, ik vind het al heel wat, dat de vrouw het op redt, om precies om 12.12u het pakje af te geven.bouvierpoedel schreef:Zou het om 13 over mislukt zijn vraag ik mij af ,of had er dan iets anders plaatsgevonden .?
Bv een dode hond of je huis afgebrand.?
Krijg wel eens van die zogenaamde geluksmail en dan moet je die doorsturen naar x aantal vrienden voor x tijd.
Zoniet dan zal het geluk je niet treffen.
Deze mevrouw gaf het echt precies 12.12uur keek net daarvoor hoelaat het was. Ze fietste eerst iets verder en kwam toen terug.
En nee ik geloof ook niet zo in toeval, maar deze deed mij toch even twijfelen
Ik vind het een lief gebaar en ja, ik kan wel een engeltje gebruiken of eigenlijk wel een doos vol engeltjes
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Jij omschrijft eigenlijk precies wat ik bedoel. Ben ook niet van het zweverige, maar ik vind het initiatief lief en "toevalligBoutje schreef:Ik vind het ook een heel lief en zelfs ontroerend gebaar.
Ik heb met de kinderen eens een gebreid poppetje gevonden. Stak in een plastiek zakje met een briefje er bij aan een boom vastgemaakt.
"knuffelpopje, als je me kan gebruiken ben ik voortaan van jou" stond er op. Dit was niet zo lang na het overlijden van een dierbare en Greta heeft het poppetje mee genomen.
Er stond ook een link bij naar een site, was een of ander initiatief om meer warmte en troost in de wereld te brengen.
Heel zweverig maar ook heel mooi.
En dat mag, daar houd ik wel van, ook al ben ik niet zweverig of alternatief, zo mensen die dit voor een onbekende die ze waarschijnlijk ook nooit zullen leren kennen doen, daar heb ik nu respect voor en die raken me!
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..