Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ha, ik neem ze altijd samen mee...meestal is het voor Ollie..
maar zodra we in de behandelkamer komen rennen ze de weegschaal op.
Ik weet meer wat hun gewicht dan het mijne
Figo heeft er ook geen problemen mee. Hey we gaan met de auto! Dat is al Feest.
Mijn da werkt alleen op afspraak, dus nooit een wachtruimte met allerlei nerveuze dieren.
Soms kom je de voorganger tegen.
Mijn da was met mijn overleden kat al zo lief ( die heb ik in moeten laten slapen. Bloedprop in een belangrijke ader geschoten richting achterhand, achterkant was verlamd. Kreeg na het in laten slapen een kaartje thuis gestuurd met sterkte wens ).
Ze was helemaal gek op Figo, Figo vond het allemaal wel best. Ze is ook heel lief voor de dieren, heel rustig.
Enige wat niet leuk was, maar dat vond ik ook echt niet fijn, was de laatste keer de thermometer in z'n kont.
Ik vind dat zo naar..en ik had hem vast.
Maar als we er heen gaan, ondergaat hij het als een feestje. Sowieso als we met de auto ergens heen gaan.
Onze eerste teef vond het daar fantastisch leuk. Terwijl ze toch wel eens pijn had daar.
Als ik er langs liep wilde ze naar binnen. De da was ook gek op haar, dat scheelt misschien
Kelly is altijd gek op de dierenarts geweest en gebleven. Vooral één van de mannelijke dierenartsen die haar behandelde vond ze geweldig.
In haar leven is ze al vaak pijn gedaan (nageltje die los zat eruit trekken zonder verdoving, baarmoeder en tumoren verwijderen, tanden verwijderen, bijtwonden dichten) Toch bleef ze het leuk vinden.
In de kennel kon ze zich ook niet gedragen, stond zodra ze uit narcose kwam zo snel mogelijk tegen de deur aan om aandacht te krijgen. Toen ze ingeslapen werd vond ze het ook wel gezellig dat de dierenarts er was.
Kira is makkelijk maar niet zo hyper als Kelly was. Kira vind het gezellig, ze vind dat weegschaal een beetje klein maar staat er keurig op. De kennel is niet leuk, niet raar ze heeft bij haar vorige baas verwaarloosd in een kennel gezeten. De assistenten en dierenarts zijn wel leuk.
Ayke vind het spannend, alleen de mannelijke dierenartsen mogen iets met haar doen.
Hoop niet dat ze ooit nog onder het mes moet, dan moet of mijn moeder of ik erbij zijn. Ayke vertrouw ik niet met vreemden, ben bang dat ze in de assistenten gaat hangen.
Enzi is voor de laatste keer bij de DA geweest met z'n pupenting.
Daarna nog 1x voor zijn groeipijnen maar dat was niet onze eigen DA maar die vrouw liet hem mooi eerst even met rust en toen Enzi naar haar toe kwam begon ze pas met hem na te kijken.
Hij moet eind dit jaar weer voor de APK dus ik ben benieuwd wat hij er dan van vindt
Branco vindt het ook altijd een feestje als we naar de dierenarts gaan.
De assistenten zijn allemaal dol op hem, ze komen dan ook altijd even met hem knuffelen
1 van de laatste keren liet hij wel heel duidelijk merken hoe dol hij was op 1 van de dames ze ging hem katheteriseren en meneer ging bij haar aanraking hevig in de lucht staan wippen en kreeg een zaadlozing
Hier gaan ze graag naar binnen, totdat ze de tafel op moeten. Dan vinden ze hem opeens niet meer zo leuk en lief. Zodra ze klaar zijn rennen ze naar de koekjespot en is hij weer hun grootste vriend!
Yvar vind het bij de dierenarts ook leuk, en als hij binnen wordt geroepen laat ik hem los en springt hij zo op de behandeltafel.
Dierenarts is leuk want je krijgt er lekkere koekjes.
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra
Suus vindt het beregezellig. Ko en Zoë gingen ook altijd met veel plezier.
Ze krijgen ook altijd een overheerlijk koekje na afloop.
Nadeel hiervan was dat Ko ontzettend blij stond te kijken en gezellig te doen, toen ze ingeslapen werd (verlamd, koppie nog goed), dat maakte het wel extra lullig.