Nou... Vooral het commando "stop" denk ik, haha. En ik denk ook dat t wel wat voor 'm is. Hier op de dagelijkse wandelingen kan ie niet los en hij moet écht af entoe even flink kunnen rennen. Het lukt mij niet altijd om een paar x per week naar de Ginkel of zo te gaan. Ik merk het altijd direct aan hem als ie een paar dagen niet volluit heeft kunnen gaan. Fietsen lijkt me dan een goed alternatief om wat stoom af te blazen.*Esther schreef:Ik zie hem gaan ja....misschien kun je hem het commando "draf" aanleren. Galop hoeft niet SeppieNoes schreef:thanx allemaal! De eerste try out hier heen & weer in de straat ging redelijk, maar hij (en ik) vinden het nog wel spannend en hij heeft idd de neiging om het op een lopen te zetten. Maar rustig blijven oefenen, denk ik. En zo'n springer lijkt me ook wel handig; daar ga ik maandag even voor op pad.![]()
Moet wel eerlijk bekennen dat ik ook altijd opstap en ga maar Sep is wel van de actie.
Toch is t wel een goede uitlaatklep voor hem dus super dat je het doet!
Maar eerst maar eens rustig beginnen; hij is tenslotte nog geen jaar en volgens de 'boekjes' eigenlijk nog wat te jong dus...