Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Showpup verkopen en niet showen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Re: Showpup verkopen en niet showen

Ongelezen bericht door Suuz! »

Nanna schreef:Ja, het zou me roesten of je wel of niet showt ;-)
Dit ;-)
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Jaap* »

sTefaniA schreef:Ik heb niks met showen. Interesseert me geen zak. Maar ik vind een hond gewoon mooier als de originele vacht erop zit. Ik ga ook geen golden millimeteren omdat dat zo leuk is.
Dat heeft toch niks te maken met verkoop onder voorwaarden?
Ik verwijder zelf trouwens het liefst alle overbodige ballast, en heb er maar een hekel aan dat we dieren gemaakt hebben die voor hun noodzakelijke vachtverzoring afhankelijk zijn van mensen en gereedschap.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
sTefaniA
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer

Ongelezen bericht door sTefaniA »

Jaap* schreef:
sTefaniA schreef:Ik heb niks met showen. Interesseert me geen zak. Maar ik vind een hond gewoon mooier als de originele vacht erop zit. Ik ga ook geen golden millimeteren omdat dat zo leuk is.
Ik verwijder zelf trouwens het liefst alle overbodige ballast, en heb er maar een hekel aan dat we dieren gemaakt hebben die voor hun noodzakelijke vachtverzoring afhankelijk zijn van mensen en gereedschap.
Nee, natuurlijk niet. Mijn hond heeft ook geen vachtverzorging nodig. Maar ik vind het dan wel apart als je persé die bedlington wilt en er dan een puppy model op laat knippen. Of je neemt een langharige collie die je dan gaat scheren. Neem dan een kortharige. Voor mij hoort een bepaalde vacht wel bij een bepaald ras. Waarom weet ik niet, ik vind het gewoon horen bij het totaal. Als ik het heel extreem vergelijk ga je toch ook geen permanent in je witte herder leggen omdat je krulletjes zo leuk vind? Dan denk ik, neem dan een hond die al krullen heeft van zichzelf.
Afbeelding
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

sTefaniA schreef:
Jaap* schreef:
Nee, natuurlijk niet. Mijn hond heeft ook geen vachtverzorging nodig. Maar ik vind het dan wel apart als je persé die bedlington wilt en er dan een puppy model op laat knippen. Of je neemt een langharige collie die je dan gaat scheren. Neem dan een kortharige. Voor mij hoort een bepaalde vacht wel bij een bepaald ras. Waarom weet ik niet, ik vind het gewoon horen bij het totaal. Als ik het heel extreem vergelijk ga je toch ook geen permanent in je witte herder leggen omdat je krulletjes zo leuk vind? Dan denk ik, neem dan een hond die al krullen heeft van zichzelf.
:LOL: hoeveel van die beschreven honden kom jij tegen.... :wink:
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

sTefaniA schreef:
Jaap* schreef:
Maar waarom zou je je houden aan een modelletje wat een paar mensen hebben verzonnen ooit.?
Zijn ook zat rassen die vroeger helemaal niet getrimt werden en nu wel.
Dus wat hoord bepaal jezelf en niet wat er ooit verzonnen is.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
sTefaniA
Zeer actief

Lillith schreef:
sTefaniA schreef:
Jaap* schreef:
Veel. Ik zie ontzettend veel geschoren honden.
Afbeelding
Lillith
Zeer actief

sTefaniA schreef:
Lillith schreef:
sTefaniA schreef:
Jaap* schreef:Dat heeft toch niks te maken met verkoop onder voorwaarden?
Veel. Ik zie ontzettend veel geschoren honden.
Een witte herder met permanent.... :lol1:
Trouwens het zal mij worst zijn, liever een geknipte verzorgde hond dan een vervilte,
vieze, vlooienbaal :ok:
sTefaniA
Zeer actief

bouvierpoedel schreef:
sTefaniA schreef:
Jaap* schreef:
Maar waarom zou je je houden aan een modelletje wat een paar mensen hebben verzonnen ooit.?
Zijn ook zat rassen die vroeger helemaal niet getrimt werden en nu wel.
Dus wat hoord bepaal jezelf en niet wat er ooit verzonnen is.
Maar ik vind dat juist mooi :19: Niet alles hoor. Maar de honden die ik mooi vind vind ik mooi ook vanwege hun vacht. Niet alleen het karakter dat op de eerste plaats komt, maar ook de bouw, de grootte, de uitdrukking, etc. En vacht hoort daar voor mij ook bij.

Het zou toch maar erg zijn als vacht niks uitmaakte bij een hond. Ja op shows zijn ze helemaal doorgeslagen maar ik hoop toch dat een mooie rastypische gezonde vacht ook een criteria is bij fokkers?
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik vind showgarantie volslagen flauwekul.
Ja, ik kan prima zien welke pups er goed in elkaar zitten. En omdat ik kleine rassen fok zal ik altijd proberen uit elk nest wat in de fokkerij te krijgen en dat begeleid ik met liefde en plezier.
En ik zorg dus ook dat de meest belovende pups qua bouw en temperament bij mensen komen die daar open voor staan.

En ik ben even gelukkig met mensen die niet willen showen, want er zijn altijd zat pups die weer aan andere eisen voldoen.
Zo heb ik nu een niet heel typisch reutje dat wel werkt als de brandweer, nu al.
En ik heb een koper die wil werken met de hond. Match made in heaven toch?

Blijkt later dat ze hele dagen werkt en dat beest die hele dagen in een bench propt, dan ben ik wel pissig, ja.
Maar dat gaat dan om het liegen en mijn verkeerde inschatten.
Dat heeft dus niks met showen te maken. Daar heb je geen garanties.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Lillith
Zeer actief

Nanna schreef:
Lillith schreef: Trouwens het zal mij worst zijn, liever een geknipte verzorgde hond dan een vervilte,
vieze, vlooienbaal :ok:
:ugh:
Afbeelding
:goeie: heeft hij vlooien dan??? :schrik: :LOL: :LOL: :LOL:
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

ik fok gewoon hondjes, met een hele makkelijke vacht, af en toe eens een plukbeurtje bij sommige, niks geen spannend of ingewikkeld showmodelletje :mrgreen: , ook gaan ze hier allemaal weg als huishond, ik verkoop gewoon geen showhondjes, als men dat wel wil, of later wel wil en de hond is er geschikt voor? prima, leuk, maar geen must, komt ook omdat het showen mijzelf ook geen klap interesseert en ik dat ook minimaal doe met mijn eigen honden.
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik vind het altijd wel zonde om een puli te zien die kort geknipt is. Maar mocht ik puli's fokken en iemand zou er eentje willen maar zonder vilten, prima hoor :)
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Cleva schreef:
yamie schreef:ik fok gewoon hondjes, met een hele makkelijke vacht, af en toe eens een plukbeurtje bij sommige, niks geen spannend of ingewikkeld showmodelletje :mrgreen: , ook gaan ze hier allemaal weg als huishond, ik verkoop gewoon geen showhondjes, als men dat wel wil, of later wel wil en de hond is er geschikt voor? prima, leuk, maar geen must, komt ook omdat het showen mijzelf ook geen klap interesseert en ik dat ook minimaal doe met mijn eigen honden.
En zo werkt het ook.

"Nou, en toen zei de fokker dat we ons senna eens naar de show moesten brengen. Wat denk je...ze heeft gewonnen!"

Menig showcarrière die zo begon. Wat ik je brom.
Niets geen gedwing. Gewoon een beetje sturen met één leuk dagje áls ze dat zelf willen.
precies, ik weet van een aantal, dat, als ik het zou vragen, dat ze het best wel willen hoor, om mij ook een plezier te doen dan, maar ach.. ik wil zelf momenteel helemaal niet, dus dat is lekker makkelijk :mrgreen:
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Judith »

Cleva schreef:
yamie schreef:ik fok gewoon hondjes, met een hele makkelijke vacht, af en toe eens een plukbeurtje bij sommige, niks geen spannend of ingewikkeld showmodelletje :mrgreen: , ook gaan ze hier allemaal weg als huishond, ik verkoop gewoon geen showhondjes, als men dat wel wil, of later wel wil en de hond is er geschikt voor? prima, leuk, maar geen must, komt ook omdat het showen mijzelf ook geen klap interesseert en ik dat ook minimaal doe met mijn eigen honden.
En zo werkt het ook.

"Nou, en toen zei de fokker dat we ons senna eens naar de show moesten brengen. Wat denk je...ze heeft gewonnen!"

Niets geen gedwing. Gewoon een beetje sturen met één leuk dagje áls ze dat zelf willen.
In principe lijkt het me ook super leuk om te showen, maar NIET met zo'n achterlijke opgeschoren in elastiekjes met 10 bussen haarlak op gefohnde hond.
Dat vind ik echt niet mooi, en het is gewoon mega onpraktisch voor 1 dagje leuk rond hobbelen.
Als er een show zou bestaan waar je je poedel zonder show vacht kon showen, zou ik er morgen staan. En ja ik weet dat er bij de poedel vereniging af en toe keuringen zijn, maar ik weiger voor 1x keuren mij aan te melden bij een vereniging.
Afbeelding
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Heb het niet eens over showen of fokken met de fokker gehad. Echt compleet totaal niet. Is dat normaal dat je dat wel bespreekt dan?
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Asta schreef:Heb het niet eens over showen of fokken met de fokker gehad. Echt compleet totaal niet. Is dat normaal dat je dat wel bespreekt dan?
Hangt van het ras af ;)

Rassen waar het belangrijk is dat er geen genen verloren gaan, daar is het redelijk standaard dat er minstens gepeild wordt.
Rassen waar je je nek over breekt (sorry :schrik: ), daar zeggen ze meestal niks. Hooguit: ga je jacht doen?

@Cleva, natuurlijk beginnen de meesten zo ;)
Van die mensen die je bijna met geweld in de ring moet houden als ze winnen omdat ze geen idéé hebben dat het niet klaar is als ze gewonnen hebben, en dat ze dan nog een keer tegen alle reuen/teven moeten.
Ook eens meegemaakt dat iemand naar huis wilde nadat hij BOB was geworden met zijn hond omdat hij geen flauw idee had dat er zoiets als een eindkeuring bestond: "Huh? Komt er nog meer dan? :scratch: "

Afbeelding

Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Asta schreef:Heb het niet eens over showen of fokken met de fokker gehad. Echt compleet totaal niet. Is dat normaal dat je dat wel bespreekt dan?
Dat verschilt ook per fokker lijkt me. Bij Nilo heb ik het er niet over gehad toen ik op de lijst stond maar later toen hij iets ouder was heeft de fokker me wel gevraagd of ik daar eens over na wil denken omdat ze hem goed vond uitgroeien. Maar ik ken ook fokkers die helemaal geen nakomelingen van hun kennel in de fokkerij willen tenzij ze die zelf aanhouden. Dat snap ik persoonlijk dan weer niet zo maar goed, het gebeurd :scratch:
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Marjoleine schreef:
Hangt van het ras af ;)

Rassen waar het belangrijk is dat er geen genen verloren gaan, daar is het redelijk standaard dat er minstens gepeild wordt.
Rassen waar je je nek over breekt (sorry :schrik: ), daar zeggen ze meestal niks. Hooguit: ga je jacht doen?

@Cleva, natuurlijk beginnen de meesten zo ;)
Van die mensen die je bijna met geweld in de ring moet houden als ze winnen omdat ze geen idéé hebben dat het niet klaar is als ze gewonnen hebben, en dat ze dan nog een keer tegen alle reuen/teven moeten.
Ook eens meegemaakt dat iemand naar huis wilde nadat hij BOB was geworden met zijn hond omdat hij geen flauw idee had dat er zoiets als een eindkeuring bestond: "Huh? Komt er nog meer dan? :scratch: "
Dat is ook zo inderdaad, maar geloof dat die fokker mensen zelf laat kiezen wat ze doen. We hebben wel 2x terugkomdag gehad en volgens mij is er toen heel globaal gevraagd of iemand interesse had om een nestje te nemen. Was er maar eentje van alle eigenaren.

Maar voor mij kan het sowieso niet fokken, ik kan geen 8 weken vrijnemen, dat zal wel hebben meegespeeld in het niet vragen.
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver

Ongelezen bericht door Asterix »

Wij zijn in 2008 zo stom geweest om 250 euro meer te betalen voor een pup die een mooie tekening had. Heeft zich redelijk bewezen in de paar keer dat we hem showden.
1 En al gezeik met fokker daarover en daarbij waren wij, noch de hond types voor showen.
Even kijken vinden we best leuk maar om voor 8 uur al in de rij te staan, vervolgens proberen een bench te veroveren ( waarvan vele al waren voorzien waren met t-rips). Op je beurt wachten, 2 minuten in de ring en je er vervolgens voor 15:00 niet uit mag. Nooit meer haha
Nouja, weer wat geleerd!
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Marjoleine
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
Marjoleine schreef: Ook eens meegemaakt dat iemand naar huis wilde nadat hij BOB was geworden met zijn hond omdat hij geen flauw idee had dat er zoiets als een eindkeuring bestond: "Huh? Komt er nog meer dan? :scratch: "
:engel: En toen hij erachter kwam dat dat betekende dat je je nog vier uur lang de ziekte mag vervelen was dat meteen de laatste keer ;-)
Zo heb ik het al een paar keer gezien. Het showen is dan best leuk, het praatje met iedereen ook, maar dan wel weer op tijd naar huis en niet verplicht tot drie uur blijven. :schrik:
Nee hoor.
Dit was toevallig een Golden en die is blijven showen, en bij mijn eigen rassen blijven veel mensen voor de eindkeuring, ter supportering ;)
Meestal vinden mensen het toch gewoon leuk, is mijn ervaring.

Afbeelding

~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Het gaat er mij niet om dat je juist wel of juist niet moet showen of fokken met je hond of hem of wel of niet in "rastypisch" toilet moet houden. Dat moet je dan nog allemaal zelf weten ;-)
Het staat een fokker vrij te verkopen juist wel of juist niet om die redenen.

Het staat de pupkoper vrij er wel of niet over te beginnen of een pup juist wel of juist niet te kopen om die reden.

Het is dus niet dat ik bepleit dat er afspraken gemaakt worden / erover gesproken wordt (al kan dat handig zijn).

Wel vind ik dat als erover gesproken wordt met de fokker en je geeft dat je wilt gaan showen, je dat ook moet doen. Of, als je afspreekt dat het reutje 1 of 2 x mag dekken.. dan moet je je aan die afspraak houden. (In principe)
Heel basic: hou je aan de afspraken.

Natuurlijk is een pup volledig eigendom van de pupkoper na aanschaf en mag die doen en laten met het dier wat hij wil (binnen de grenzen van het normale :engel:
Het is dus niet dat ik bepleit dat een fokker je iets mag opdringen of door de strot duwen.

Het is echter voor mij zo dat je als pupkoper geen onwaarheden tegen een fokker moet gaan vertellen (en andersom!!!). Dus, als je niet wilt gaan showen, zeg dan vooral niet dat je dat wel wilt gaan doen! Blijf eerlijk tegen elkaar.
Er is niets mis als je niet wilt gaan showen, echt niet... zolang je er maar niet over liegt.

Suzanne
Asterix
Zeer actief

Suzanne, is dit o.a. naar mij gericht?
Afbeelding Afbeelding

~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Asterix schreef:Suzanne, is dit o.a. naar mij gericht?
Nee, het is een algemene reaktie.

Suzanne
Asterix
Zeer actief

~Suzanne~ schreef:
Asterix schreef:Suzanne, is dit o.a. naar mij gericht?
Nee, het is een algemene reaktie.

Suzanne
ok :ok: Wij hadden namelijk wel afgesproken om met hem te gaan showen. Na onze eerste clubmatch-show kwamen we thuis met een zg. De fokker was woedend en vonden dat wij dit niet konden maken? Alleen met een u naar huis gaan. En hem niet hadden verteld dat wij slechts aan een clubmatch deel namen.
Op verzoek hebben we hem 2x laten showen in België waar hij vandaan kwam.
1 e keer is er nog geoefend buiten met een handler. Onze hond kreeg een u en beste reu van zijn groep.
2x keer werd hij zomaar uit mijn handen getrokken en verzette geen stap meer, ging liggen en weigerde overeind te komen in de ring. In België kon men iig, bij deze show, een hond terugtrekken. Wat ook gedaan is; anders diskwalificatie.
Niets, nada noppes dus. Wij waren allang blij dat we onze hond niet geheel in stress in onze handen werd geduwd.

De fokker van de U-tjes heeft met een teef op een belangrijke tentoonstelling een m behaald. Mijn mondhoeken gingen even naar boven bij mij met meneer de u-tjes.
Laatst gewijzigd door Asterix op 12 nov 2012 23:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding

gyanty
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door gyanty »

Misschien meet ik met twee maten en neem ik de show niet zo serieus, maar een potentiele showhond gewoon als huishond vind ik geen probleem (op voorhand). Op voorhand een werkhond als huishond (zonder werk) te nemen dan weer wel.
Afbeelding
Asterix
Zeer actief

gyanty schreef:Misschien meet ik met twee maten en neem ik de show niet zo serieus, maar een potentiele showhond gewoon als huishond vind ik geen probleem (op voorhand). Op voorhand een werkhond als huishond (zonder werk) te nemen dan weer wel.
Volkomen begrijpelijk.
Afbeelding Afbeelding

Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

sTefaniA schreef:Aan de andere kant vind ik het ergens ook wel raar als mensen bewust een exclusieve rashond (met typerend showtoilet) willen, bijvoorbeeld een bedlington, en dan het beest kaal laten scheren omdat dat lekker makkelijk is. Maar dat komt omdat ik val voor een totaalbeeld en niet enkel het karakter. Een ras kan goed bij mij passen maar als het uiterlijk mij echt vreselijk tegen staat dan kijk ik verder. Omgekeerd ook hoor.

Maar ik zie wel graag een hond in 'originele' vacht. Als ik een puli nam dan zou ik ook die koordenvacht willen onderhouden, en als ik een shih tzu nam dan zou ik die graag langharig willen zien. In plaats van alles eraf scheren want is zo makkelijk. Maakt voor de hond geen hol uit maar ik vind het bijvoorbeeld wel fijn om een mooi geplukte airedale te zien in plaats van een kortgeschorene of een puppy cut.

Dat heeft helemaal niks met showen te maken bij mij :wink: Dus wel of niet showen zou voor mij ook helemaal geen issue zijn want dat is niet belangrijk, als de hond maar een leuk leven krijgt met een fijne baas. Neemt niet weg dat ik een hond graag in zijn rastypisch kapsel zie.
Het zou mij echt een zorg zijn wat de originele vacht is, ik maar ervan wat ik leuk vind. Ik vind een poedel in showtoilet vreselijk maar in Jip-toilet leuk. Niet de meest mooie hond maar ik kan er prima mee leven. De reden dat ik een poedel heb is omdat ik het karakter echt geweldig vind. Dat past 100% bij wat ik zoek. Waarom zou ik dan dat ras niet nemen? Omdat iemand ooit bedacht heeft dat er bollen in geschoren moeten worden? Zou wel gek zijn.
Zelfde geldt voor Benno. Met een korte vacht vind ik hem super leuk, lang haar vind ik lelijk. Bovendien vindt hij het zelf ook vreselijk. Dus we halen de tondeuse er over en dan hebben wij een leuke hond, en Benno een leuk leven. Je moet het allemaal niet moeilijker maken dan het is toch :19:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Cleva schreef: "Nou, en toen zei de fokker dat we ons senna eens naar de show moesten brengen. Wat denk je...ze heeft gewonnen!"

Precies. Ik vind het leuk als mensen die een hond bij mij vandaan hebben de moeite willen nemen om een keer naar een Jonge Hondendag of show te gaan. Ik probeer er dan ook altijd (zeker de eerste keer) bij te zijn, dat vinden de eigenaren vaak prettig als het hun eerste keer naar een show is, en ik vind het zelf ook gewoon leuk.
Maar als ze geen zin hebben of geen tijd vrij willen maken voor zo'n best wel lange showdag, dan toch niet? Zo heb ik uit het laatste nest een prachtige reu zitten bij mensen die zelden met hem van het terrein af komen. Ze wonen aardig landelijk met een enorme tuin en heel veel siervogels, en ik heb het idee dat de hond het zo prima naar zijn zin heeft. Dat zijn dus absoluut geen mensen die naar een show komen met hun reu. Ik zal ze dan nooit proberen over te halen om tóch naar een show te komen, dat moeten ze helemaal zelf weten.

Wat vachtonderhoud of afwijkend toilet bij een door mij gefokte hond betreft, ook daar heb ik geen moeite mee als mensen iets doen wat niet "zo hoort".
Zo gaan de eigenaren van Sjupi (het beertjes-zusje van Tapas) haar de eerstvolgende keer dat ze geplukt moet worden hoogstwaarschijnlijk scheren. Zij heeft zó'n enorme vacht en ondervacht, dat er 2 mensen echt úren bezig zijn om het eraf te krijgen, en dan zit het op bepaalde plekken nogal vast wat niet leuk is voor de hond.
Dus daar gaat vermoedelijk de tondeuse overheen over een poosje. Voor de hond een stuk prettiger denk ik.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Ongelezen bericht door LongFields »

Asterix schreef: Even kijken vinden we best leuk maar om voor 8 uur al in de rij te staan, vervolgens proberen een bench te veroveren ( waarvan vele al waren voorzien waren met t-rips). Op je beurt wachten, 2 minuten in de ring en je er vervolgens voor 15:00 niet uit mag.
Als er tie rips om door de organisatie geplaatste benches zitten, is het doorgaans zo dat je voor benching extra moet betalen en dat je dus een bench gereserveerd hebt. Als je het bewijsje dat je gekregen hebt waar op staat "benching" laat zien aan een medewerker van de show, dan wordt er een bench voor je opengemaakt. :wink:
Asterix
Zeer actief

LongFields schreef:
Asterix schreef: Even kijken vinden we best leuk maar om voor 8 uur al in de rij te staan, vervolgens proberen een bench te veroveren ( waarvan vele al waren voorzien waren met t-rips). Op je beurt wachten, 2 minuten in de ring en je er vervolgens voor 15:00 niet uit mag.
Als er tie rips om door de organisatie geplaatste benches zitten, is het doorgaans zo dat je voor benching extra moet betalen en dat je dus een bench gereserveerd hebt. Als je het bewijsje dat je gekregen hebt waar op staat "benching" laat zien aan een medewerker van de show, dan wordt er een bench voor je opengemaakt. :wink:
Nooit geweten dat zoiets kan :wink:
We stonden bij de 1e grote show samen in de rij met de hond; paspoort controle (van de hond) enz.
Een hele rij die vele malen korter was, stroomde door en doken meteen op benches af. Ik geef ze geen ongelijk.
Je houdt van showen en alles daarom heen of niet.
Een buitenshow zonder regen vind ik wel leuk.
Afbeelding Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”