Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat is de aller lekkerste beloning voor jullie hond?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Ayronna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 1

Re: Wat is de aller lekkerste beloning voor jullie hond?

Ongelezen bericht door Ayronna »

Frolic, nat kattenvoer uit zo'n blikje (het liefste warm), een stukje worst.

Maar het állerliefste wil ie zn tennisbal.
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Maar moet zo'n beloning dan ook niet iets zijn dat je makkelijk en goed bij je kunt houden? Zo'n noodcommando is voor nood. Dan moet je wel altijd met dat allerlekkerste spulletje rondlopen, stel dat er een noodgeval gaat zijn?
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Fizgig »

Kaas, pindakaas, doet het altijd goed hier. En wat ik gebruikt heb in de voerdummy: in stukjes geknipte sucadelap. Die waren in de aanbieding èn afgeprijsd. Ze liggen nu veel in de winkel, stooflappen/braadlappen maar aan het eind van de dag gaat er vaak 50% af als de datum te ver is. Dat is ook lekker droog vlees en geen bende dus, en altijd verkrijgbaar. Je kunt natuurlijk ook, als je een keer afgeprijsd vlees ziet liggen, het meenemen en in de vriezer gooien. Er wordt veel te veel vlees bij supermarkten weggegooid he, ik vind dat zonde. Ik ga heel vaak na het eten pas boodschappen doen en dan ligt het vol afgeprijsde vleesjes.

Ik koop ook wel eens van die diepvriesbiefstukjes van de AH. Zijn 2,50 voor twee, om zelf te eten zijn ze wat mm, niet zo (aldus mijn vriend), maar ik snij ze wel eens flinterdun en dan in de droger. Of in stukken om te belonen. Een zakje hondensnoepjes kost al snel 2 euro, dan geef ik liever biefstuk! Maar dan heel klein gesneden.

Droge dingen nemen ze sowieso buiten niet aan, dus het moet toch iets nats zijn of met véél geur/smaak. Ik heb ook wel eens kvv gebruikt maar da's me teveel bende.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Felix vind vooral de verpakking interessanter denk ik. Wát ik precies uit de jaszak haal maakt hem niet veel uit, maar als het in een knisperend zakje, plastic bakje met deksel, tube of spuitbus zit is het meteen veel interessanter.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Antonetta
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Antonetta »

Assie schreef:Maar moet zo'n beloning dan ook niet iets zijn dat je makkelijk en goed bij je kunt houden? Zo'n noodcommando is voor nood. Dan moet je wel altijd met dat allerlekkerste spulletje rondlopen, stel dat er een noodgeval gaat zijn?
Het is meer om het noodcommando woord aan de pups aan te leren, als er dan een keer echt gevaar dreigt zullen ze op het woord reageren omdat dit lekkers betekend. Het is de bedoeling dat alleen bij het noodwoord oefenen dit speciale lekkers word gegeven.
Afbeelding.
Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Gerookte makreel
:zweep:
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Pannenkoek (in reepjes gesneden :mrgreen: ) vinden ze het allerlekkerst. Van die kant en klare.
Moskovietje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Moskovitische Waakhond
Dwergteckel Ruwhaar
Berner Sennenhond
en een Sint Bernard-kleuter
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Moskovietje »

Aaaandacht ! voor Kaya gaat er niets boven een lekkere kroel of knuffel. :I:

Yuki is altijd te paaien met "de mooie", een gebruikt haarelastiekje :80:, hoef mijn hand maar richting mijn paardenstaart te bewegen en ze is een en al focus ! ( alhoewel rauwe frikandel en Poolse worst ook favoriet zijn... )

Sofietje is net een vuilnisbak, alles wat eetbaar is, is goed !
Afbeelding

Een dag niet gewandeld met de doggies, is een dag niet geleefd !
lieveheersbeestje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel

Ongelezen bericht door lieveheersbeestje83 »

Prana vindt bijna niks echt lekker en als ze iets lekker vind is het niet voor lang. Gekookte kipfilet, gedroogde long of levercakeblokjes zijn het meest stabiel lekker. Al vind ze sinds een paar weken rodiworst ook weer om te pruimen.

Het gaat vaak ook om de manier van presenteren. In een voercircuitje is al een stuk belonender als gewoon uit je hand. Al vind Prana het run..... fast "" spel" van Kay Laurence veel leuker. Als je én iets superlekkers en dat op een heel motiverende manier brengt dan zit je dubbelop tijdens de training.
Afbeelding
------Groetjes Prana-----
Sam!
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sam! »

lieveheersbeestje83 schreef:Prana vindt bijna niks echt lekker en als ze iets lekker vind is het niet voor lang. Gekookte kipfilet, gedroogde long of levercakeblokjes zijn het meest stabiel lekker. Al vind ze sinds een paar weken rodiworst ook weer om te pruimen.
Idem bij Sam, met als aantekening dat snoepjes van andere mensen wel lekker gevonden worden. Zeker tijdens de elementaire gehoorzaamheid was het een ramp om de ultieme beloning te vinden. De ene week waren kaasblokjes goed, de week daarna niet meer. Gedroogde zalmsnoepjes van de trainer vond hij heerlijk, vervolgens kocht ik dezelfde en vond hij ze niet meer lekker. Op een gegeven moment liep ik met een zakje met tonijn uit blik.

Op dit moment de rode rodiworst in ieniemini stukjes. ( De rodi variant met lam wordt niet gewaardeerd). Ohja en de mini knakworstjes van vitakraft (dog mini's) in dunne plakjes.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”