Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik werd net bijna aangevallen door een man..
Moderator: moderatorteam
-
Mojuan
- Zeer actief
Re: Ik werd net bijna aangevallen door een man..
Ja dank je wel!
Ik was echt heel blij met die agenten hoor, het heeft vast zo moeten zijn, want ik geloof serieus dat ik anders met twee gewonde honden had gestaan daar, en misschien ook nog wel in het ziekenhuis had gelegen met gebroken neus ofzo.
Maar ik hoop dat die agenten hem erg goed duidelijk hebben kunnen maken dat wat hij deed echt niet door de beugel kan, en dat ze hem weten te vinden als mij iets overkomt.
Ik was echt heel blij met die agenten hoor, het heeft vast zo moeten zijn, want ik geloof serieus dat ik anders met twee gewonde honden had gestaan daar, en misschien ook nog wel in het ziekenhuis had gelegen met gebroken neus ofzo.
Maar ik hoop dat die agenten hem erg goed duidelijk hebben kunnen maken dat wat hij deed echt niet door de beugel kan, en dat ze hem weten te vinden als mij iets overkomt.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
nou meis, dat het schrikken was, dat het naar was, dat geloof ik direct, maar zo denken, daar maak je het niet beter mee, dát is niet gebeurt, dat valt een beetje in de categorie : " poeh gisteren aan de dood ontsnapt, want 1 minuut nadat ik overstak kwam er ineens een bus aan"Mojuan schreef:Ja dank je wel!
het is goed afgelopen, je bent ongedeerd, de honden ook, schouders recht en hop hop gewoon weer door ademen
- h a n s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin Espanol
- Aantal honden: 1
Dus als je in de zomer om 7 uur opstaat is het bij jou 8 uur? Of....Kells schreef:Nee.Mojuan schreef:is dat jouw manier van toegeven dat je ernaast zatKells schreef:Ik slaap niet langer, maar sta eindelijk weer op een normale tijd op. Volgens mijn biologische klok is het altijd wintertijd.Nanna schreef: Nee schat. Je kunt vannacht een uur langer slapen
Maar OT, zulke klojo's kun je beter negeren en gewoon de andere kant oplopen.
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Dat deed Julia niet omdat die hond daar liep, maar omdat jij zo gespannen op die hond reageerde. Dat weet je toch, hè?Mojuan schreef:Vanmorgen merkte ik wel dat ik een beetje op mijn hoede ben hoor.
Ik kwam uit het parkje (géén losloopparkje trouwens) en ik ging rechtsaf. Van links kwam een man met Duitse Herder. En ook al zag ik dat dit een andere hond was (zowel uiterlijk als gedrag) voelde ik me niet op mijn gemak.
Ook Julia was achterom aan het kijken en stond al klaar om de aanval te incasseren.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Mojuan
- Zeer actief
Nee dat is natuurlijk een heel ander verhaal, en geen vergelijking.yamie schreef:nou meis, dat het schrikken was, dat het naar was, dat geloof ik direct, maar zo denken, daar maak je het niet beter mee, dát is niet gebeurt, dat valt een beetje in de categorie : " poeh gisteren aan de dood ontsnapt, want 1 minuut nadat ik overstak kwam er ineens een bus aan"Mojuan schreef:Ja dank je wel!
het is goed afgelopen, je bent ongedeerd, de honden ook, schouders recht en hop hop gewoon weer door ademen
Het is eerder 'zo, gisteren aan de dood ontsnapt, want ik liep op de weg, een bus reed op volle snelheid op de maf, ik had geen tijd om weg te komen en toen werd die bus ineens door een vrachtwagen geschept waardoor ik nu nog rondloop'
Dat idee meer.
Want die vent kwám al kwaad en met wilde blik op me afgelopen, en op dat moment kwam die politieauto langs.. pffff.
Maar goed, hoe dan ook, ik ben heel blij dat zij er waren, en dat er niets echt vervelends is gebeurd.
Nu alleen nog maar die man mijden, en dan zal het allemaal vast wel loslopen. Ik hoop dat hij voortaan zich een beetje in weet te houden (ook voor andere mensen bedoel ik dan).

-
Mojuan
- Zeer actief
Nou nee, ik kan het nog wel even extra toelichten. Want het was idd niet omdat die hond daar 'liep'. Dat heb je helemaal goed.Miranda schreef:Dat deed Julia niet omdat die hond daar liep, maar omdat jij zo gespannen op die hond reageerde. Dat weet je toch, hè?Mojuan schreef:Vanmorgen merkte ik wel dat ik een beetje op mijn hoede ben hoor.
Ik kwam uit het parkje (géén losloopparkje trouwens) en ik ging rechtsaf. Van links kwam een man met Duitse Herder. En ook al zag ik dat dit een andere hond was (zowel uiterlijk als gedrag) voelde ik me niet op mijn gemak.
Ook Julia was achterom aan het kijken en stond al klaar om de aanval te incasseren.
Julia doet dat nml altijd bij honden die fixeren, en deze herder was aan het fixeren en liep met zijn oren plat in sluiphouding.
Dat vond ik niet zo interessant om te vermelden.
Ze is in het verleden een aantal keren aangevallen, en 1 van die honden was dus ook zo aan het sluipend fixeren, en vlak daarvoor vreselijk aan het blaffen. Sindsdien is zij bang voor sluipende honden, en voor blaffende honden.
Ze laat dit gedrag altijd zien in zulke gevallen. Dat ben ik van haar gewend, het is voor mij al zo normaal geworden dat ik daar geen verdere uitleg bij geef.

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
nee , uiteraard was dat geen vergelijking, het ging erom, dat je niet moet blijven hangen in het wat als en het had ook enz enz ...
maar goed, ieder zijn manier he
-
Mojuan
- Zeer actief
yamie schreef:nee , uiteraard was dat geen vergelijking, het ging erom, dat je niet moet blijven hangen in het wat als en het had ook enz enz ...
Oh bedoel je dat!
Nee dat was ik ook niet van plan hoor, ik ben daar iets te nuchter voor. Blijven hangen in wat er had kunnen gebeuren doe ik zeker niet.
Het was gewoon een opmerking, dat het hád kunnen gebeuren. Meer niet.
En ik heb ook nog eens prima geslapen vannacht

- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik lees over twee mensen die elkaar uitschelden. Verbale agressie van 2 kanten. Niets meer en niets minder.
Jij stelt je op als slachtoffer van het gebeuren. Misschien vertelt die meneer op een ander forum dat een vrouw hem uitschold en vervolgens haar "pitbull" op hem afstuurde. Niet dat ik dat terecht vind overigens.
Jij stelt je op als slachtoffer van het gebeuren. Misschien vertelt die meneer op een ander forum dat een vrouw hem uitschold en vervolgens haar "pitbull" op hem afstuurde. Niet dat ik dat terecht vind overigens.
-
Mojuan
- Zeer actief
Ja wie weet zegt hij dat welEstherK schreef:Ik lees over twee mensen die elkaar uitschelden. Verbale agressie van 2 kanten. Niets meer en niets minder.
Maar natuurlijk komt zoiets van twee kanten, alleen die man heeft het veroorzaakt door zijn gedrag, en hij wilde me nog even een klap komen brengen ook.
Dat vind ik toch een klein beetje ver gaan, vind je niet dan?
Hij vond het schijnbaar heel normaal om met zijn agressief uitvallende hond op mijn honden af te lopen en mij niet de kans te geven om even rustig door te lopen zonder dat de honden kans zagen bij elkaar te komen.
Als ik dan beleefd (want ja, ik vroeg dit écht heel beleefd) vraag of hij heel eventjes zou willen wachten zodat ik rustig door kan lopen, en hij gaat meteen staan schelden en een grote mond geven, en alsnog stevig doorlopen waardoor het dus een haartje scheelde of de honden klapten in elkaar, tja...
Met andere mensen in de buurt maak ik zulke dingen nooit mee, iedereen houdt hier op een hele leuke manier rekening met elkaar, en er is echt nooit gezeur tussen de hondenmensen onderling.

- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik geef je overigens groot gelijk hoor. Ik had die vent ook nog wel wat nageroepen.Mojuan schreef:Ja wie weet zegt hij dat welEstherK schreef:Ik lees over twee mensen die elkaar uitschelden. Verbale agressie van 2 kanten. Niets meer en niets minder.
Jij stelt je op als slachtoffer van het gebeuren. Misschien vertelt die meneer op een ander forum dat een vrouw hem uitschold en vervolgens haar "pitbull" op hem afstuurde. Niet dat ik dat terecht vind overigens.![]()
Maar natuurlijk komt zoiets van twee kanten, alleen die man heeft het veroorzaakt door zijn gedrag, en hij wilde me nog even een klap komen brengen ook.
Dat vind ik toch een klein beetje ver gaan, vind je niet dan?
Hij vond het schijnbaar heel normaal om met zijn agressief uitvallende hond op mijn honden af te lopen en mij niet de kans te geven om even rustig door te lopen zonder dat de honden kans zagen bij elkaar te komen.
Als ik dan beleefd (want ja, ik vroeg dit écht heel beleefd) vraag of hij heel eventjes zou willen wachten zodat ik rustig door kan lopen, en hij gaat meteen staan schelden en een grote mond geven, en alsnog stevig doorlopen waardoor het dus een haartje scheelde of de honden klapten in elkaar, tja...![]()
Met andere mensen in de buurt maak ik zulke dingen nooit mee, iedereen houdt hier op een hele leuke manier rekening met elkaar, en er is echt nooit gezeur tussen de hondenmensen onderling.
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik loop met alledrie aan de flex, gaat altijd prima hoor. Als ik honden passeer dan doe ik ze ruim van tevoren kort, en dan passeer ik netjes.Jip schreef:En een persoon met 3 honden die 1 hond niet snel kan binnen halen omdat die aan de flex zit.....EstherK schreef:Ik lees over twee mensen die elkaar uitschelden. Verbale agressie van 2 kanten. Niets meer en niets minder.
De honden waren op dat moment net aan het plassen, dus ik moest Julia tijdens het plassen meerukken omdat die man zo nodig door moest lopen met zijn agressieve hond.
Als die hond niet agressief had geweest, had hij gewoon kunnen passeren en waren mijn honden rustig doorgegaan met plassen.
Dus ik begrijp deze opmerking niet zo goed.

-
Mojuan
- Zeer actief
Helaas heb ik niet zoveel aan gelijk hebbenEstherK schreef:
Ik geef je overigens groot gelijk hoor. Ik had die vent ook nog wel wat nageroepen.
Maar ik bedenk me voortaan wel twee keer om iemand nog eens te vragen of hij even wil wachten oid.
Voortaan als er iemand op me afkomt met agressieve hond dan zorg ik gewoon dat ik zsm maak dat ik wegkom, dan kan er zoiets ook niet meer gebeuren.
En als het dan niet op tijd lukt en die hond weet mijn hond te bijten of andersom, dan kan ik altijd nog in viswijfmodus schieten.

- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Volgens mij is het volle maan. Gaan sommige mensen een beetje raar van doen. Het is op de ehbo's in de wereld drukker met volle maan dan op andere dagen, heb ik eens gelezen. Maf he?
- EstherK
- Zeer actief
- Contacteer:
Mijn ervaring is dat de meeste mensen niet even willen wachten tot ik klaar ben zodat ze kunnen passeren.Jip schreef:En een persoon met 3 honden die 1 hond niet snel kan binnen halen omdat die aan de flex zit.....EstherK schreef:Ik lees over twee mensen die elkaar uitschelden. Verbale agressie van 2 kanten. Niets meer en niets minder.
Een paar maanden teug was ik de honden aan het uitlaten op een smal pad en kwam er een man met een lab aan de fiets. Ik riep nog "wacht even, dan ga ik even een zijpad in". Dat pad was 10 passen verderop. Meneer riep dat het niet nodig was. Zijn hond viel uit waardoor hij crashte met zijn fiets. Hond sprong in mijn roedel en er ontstond een opstootje. Toen wilde meneer Iarik schoppen. Ik heb meneer een duw geven. Gevolg van mijn correctie: man weer kalm en zijn hond ook. En toen zei hij de onvergetelijke woorden "zie, er is niets aan de hand."
Ik heb hem een prettige dag gewenst.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Fizgig schreef:Volgens mij is het volle maan. Gaan sommige mensen een beetje raar van doen. Het is op de ehbo's in de wereld drukker met volle maan dan op andere dagen, heb ik eens gelezen. Maf he?
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Mirella
- Zeer actief
ja dan komen de weerwolven uit hun schapenpakjetoots schreef:Fizgig schreef:Volgens mij is het volle maan. Gaan sommige mensen een beetje raar van doen. Het is op de ehbo's in de wereld drukker met volle maan dan op andere dagen, heb ik eens gelezen. Maf he?![]()
![]()
-
Mojuan
- Zeer actief
EstherK schreef:
Mijn ervaring is dat de meeste mensen niet even willen wachten tot ik klaar ben zodat ze kunnen passeren.
Een paar maanden teug was ik de honden aan het uitlaten op een smal pad en kwam er een man met een lab aan de fiets. Ik riep nog "wacht even, dan ga ik even een zijpad in". Dat pad was 10 passen verderop. Meneer riep dat het niet nodig was. Zijn hond viel uit waardoor hij crashte met zijn fiets. Hond sprong in mijn roedel en er ontstond een opstootje. Toen wilde meneer Iarik schoppen. Ik heb meneer een duw geven. Gevolg van mijn correctie: man weer kalm en zijn hond ook. En toen zei hij de onvergetelijke woorden "zie, er is niets aan de hand."![]()
Ik heb hem een prettige dag gewenst.
Dat klinkt heel grappig, vooral als ik het me in woord en beeld voorstel haha

-
Mojuan
- Zeer actief
Ze zegt toch 'heb ik eens gelezen'toots schreef:Fizgig schreef:Volgens mij is het volle maan. Gaan sommige mensen een beetje raar van doen. Het is op de ehbo's in de wereld drukker met volle maan dan op andere dagen, heb ik eens gelezen. Maf he?![]()
![]()
En dat kan best, je leest zoveel rare dingen haha.
Maar ik vind het wel humor, voortaan met volle maan dus maar binnen blijven

- Fizgig
- Zeer actief
Whahaha, grappig. Ik had het laatst ook, liep een labrador ons tegemoet. Wij oversteken want Bruno houdt niet van labradors, ahum, ja voor ontbijt. Ging ze dezelfde kant op. En moesten wij helemaal om haar heen lopen terwijl haar hond in de ankers ging, hahaha. Zei ze tegen haar hond: wat doe je nou, je zit op straat. Ja, dat snapt ie. Rare mensen ook. Snappen gewoon niks van honden en ze hebben er zelf eentje.
-
Mojuan
- Zeer actief
Jip schreef:
Dus als je alle honden kort had gedaan (kan ook tijdens het plassen) dan had de hond kunnen passeren of was het dan ook fout gegaan omdat die hond uitviel?
In theorie wel, maar ik wist helemaal niet dat die man mijn kant op zou komen.
Zoals ik schreef, liep hij aan de andere kant van de straat, ik liep aan de linkerkant, en sloeg linksaf. Toen gaf ik de honden de ruimte om even te plassen (ze plassen niet als ze kort zitten).
Toen zij aan het plassen waren, kwam die man ineens achter mij aangelopen, toen begon zijn hond agressief uit te vallen, en vroeg ik hem of hij heel even wilde wachten zodat ik rustig door kon lopen (ondertussen al Julia weg aan het rukken terwijl ze aan het plassen was).

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Ach wij hebben hier ook dorpsgekken rond lopen. Eentje met 3 herders 2 reuen 1 teef.
Ik heb er voor gezorgt dat meneer voor mij een blokje om loopt.
Honden zijn zo vals als ik weet niet wat.
Hij loopt altijd op tijden dat er veel kinderen buiten zijn en andere honden om 16:00 uur smiddags.
En Hij gaat altijd naar een losloop gebied Terwijl zijn honden nooit los mogen. Dan loopt hij ook op elke hond te fitten en de vloeken als ze alleen maar langs hem lopen. Met worden als K hond en T hond. En als je de hond niet uit de buurt houd dan snij ik je keel door ''zei die tegen een buurman''
En hij vind dat zijn honden nooit iets verkeerds doen kan ook niet in feite want ze lopen aan kort lijntje. En dat alles en iedereen bij hem uit de buurt moet blijven.
Heb hem heel duidelijk gemaakt dat dat voor meneer ook geld. Om bij mij uit de buurt te blijven. Dat ik niet gedient ben van dergelijke taal ''is echt niet noormaal wat hij uitkraamt'' en dat ik niet bang voor hem ben. En ook niet voor zijn honden.
Hij heeft nog nooit iets tegen me gezecht. Hij lijkt een beetje bang voor me. Terwijl ik er heel lief uitzie.
Hij heeft mijn vriend vast een keer gezien
Ik heb er voor gezorgt dat meneer voor mij een blokje om loopt.
Honden zijn zo vals als ik weet niet wat.
Hij loopt altijd op tijden dat er veel kinderen buiten zijn en andere honden om 16:00 uur smiddags.
En Hij gaat altijd naar een losloop gebied Terwijl zijn honden nooit los mogen. Dan loopt hij ook op elke hond te fitten en de vloeken als ze alleen maar langs hem lopen. Met worden als K hond en T hond. En als je de hond niet uit de buurt houd dan snij ik je keel door ''zei die tegen een buurman''
En hij vind dat zijn honden nooit iets verkeerds doen kan ook niet in feite want ze lopen aan kort lijntje. En dat alles en iedereen bij hem uit de buurt moet blijven.
Heb hem heel duidelijk gemaakt dat dat voor meneer ook geld. Om bij mij uit de buurt te blijven. Dat ik niet gedient ben van dergelijke taal ''is echt niet noormaal wat hij uitkraamt'' en dat ik niet bang voor hem ben. En ook niet voor zijn honden.
Hij heeft nog nooit iets tegen me gezecht. Hij lijkt een beetje bang voor me. Terwijl ik er heel lief uitzie.
Hij heeft mijn vriend vast een keer gezien
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Blaffen,brommen,happen,springen.
2 ervan lopen met Gentel Leaders en nog zijn ze niet in toom te houden.
Niet mijn probleem. Maar ga dan niet tussen de drukte lopen in een losloop recreatie gebied. En lopen schelden op alles en iedereen.
Ik bedoel wij kunnen er niks aan doen dat hij zijn honden niet onder appel krijgt.
Niet mijn probleem. Maar ga dan niet tussen de drukte lopen in een losloop recreatie gebied. En lopen schelden op alles en iedereen.
Ik bedoel wij kunnen er niks aan doen dat hij zijn honden niet onder appel krijgt.
-
Mojuan
- Zeer actief
Dat hij dat aannam zou best kunnen hoor.Jip schreef: tja....ik heb in het verleden ook met een uitvallende Herder gelopen (en ben zelf zeker niet agressief...dus zo vanzelfsprekend is dat niet) en ik koos er altijd voor om andere honden te ontwijken dus ik zocht ze niet op, deze man wel en hij wilde jou voorbij lopen en misschien was dat niet handig maar als hij achter je bleef lopen was het ook niet handig geweest.....
waarschijnlijk nam hij aan dat jij je honden wel kort zou houden zodat hij kon passeren?
Maar ik vroeg hem netjes of hij heel even wilde wachten, om mij dus de kans te geven de honden even bij me te halen en rustig door te lopen.
Die kans kreeg ik niet, en meneer ging ook nog eens tekeer tegen mij.
Kijk, niemand is perfect, en iedereen laat wel eens een steekje vallen. Ik had niet door dat hij dezelfde richting uit wilde, als ik perfect was geweest dan had ik dat wel geweten.
Maar mijn honden moesten nodig plassen, en meneer kon zien dat zij aan het plassen waren. Ondertussen doe ik mijn best om de honden bij me te houden en hij geeft mij niet de kans om ervoor te zorgen dat hij rustig kan passeren.
Ik kan onmogelijk álles voorzien, en normaal gesproken als ik doorheb dat iemand mijn richting uitkomt gaan de honden altijd ruim op tijd kort. Deze ene keer zie ik het niet aankomen en dan word ik meteen gestraft.

- fr@ncis
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Australian Shepherd
- Aantal honden: 1
zucht, er zou gewoon eens een trainingsschool moeten komen voor mensen. Zo jammer dat er niet gewoon gecommuniceerd kan worden. Goed gedaan Mojuan. Wel goed geslapen?
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Dat is misschien wel wat grof gezecht.Jip schreef:Ik ben het met je eens dat het niet slim en handig is om met honden die blijkbaar niks van andere honden moeten hebben in een losloopgebied te gaan lopen.....toots schreef:Blaffen,brommen,happen,springen.
Ik bedoel wij kunnen er niks aan doen dat hij zijn honden niet onder appel krijgt.maar om nou meteen te zeggen dat ze vals zijn
Maar voor mij met mijn kleine hondje. Komt zo'n vent die scheld en vloekt met 3 herders die Grommen wel heel vals over.
Ze vertonen iig geen noormaal gedrag in mijn ogen. Maar dat kan ook niet anders met zo'n baas.
Zijn vrouw kom ik ook regelmatig tegen en die is niet anders trouwens. Alleen zij vermijd wel de echte drukke plekken. En komt nooit heel dicht bij andere honden. Dus heeft niemand last van verder.
-
Mojuan
- Zeer actief
Ja ik heb prima geslapen hoor.fr@ncis schreef:zucht, er zou gewoon eens een trainingsschool moeten komen voor mensen. Zo jammer dat er niet gewoon gecommuniceerd kan worden. Goed gedaan Mojuan. Wel goed geslapen?
Gelukkig ben ik vrij nuchter en kan ik dingen redelijk makkelijk van me afzetten.
En ik vind het ook erg jammer, dit is ook de eerste keer dat het zo uit de hand loopt moet ik zeggen.
Ik heb heus wel eens vaker een klein akkefietje gehad hoor, maar zo erg als dit?
Er loopt bijvoorbeeld op de dijk vaak een man met een Rottweiler, en die teef is ook niet zo heel erg leuk met andere honden.
Met die man heb ik twee aanvaringen gehad, maar dat blijft dan bij woorden en een boze blik, en dan is het over en zorg ik dat ik hem ontloop.

- Fizgig
- Zeer actief
Mensen die gekke dingen doen bij volle maan, best interessant. Het heet 'the lunar effect' en wetenschapelijk is er niks bewezen maar verpleegkundigen zweren erbij. Het is maar net wat je wilt geloven natuurlijk.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lunar_effect
-
Mojuan
- Zeer actief
Nou ja, deze man had er misschien wel degelijk last van hahaha.Fizgig schreef:Mensen die gekke dingen doen bij volle maan, best interessant. Het heet 'the lunar effect' en wetenschapelijk is er niks bewezen maar verpleegkundigen zweren erbij. Het is maar net wat je wilt geloven natuurlijk.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Jip schreef:Dat vind ik dan zo jammer he......ik liep ook met een uitvallende Herder ....ik baalde er zelf enorm van en was er druk mee aan het trainen wat trouwens erg goed ging.......na een paar weken viel de hond niet meer uit en ging keurig zitten om zijn brokje te krijgen.....toots schreef:Dat is misschien wel wat grof gezecht.Jip schreef:Ik ben het met je eens dat het niet slim en handig is om met honden die blijkbaar niks van andere honden moeten hebben in een losloopgebied te gaan lopen.....toots schreef:Blaffen,brommen,happen,springen.
Ik bedoel wij kunnen er niks aan doen dat hij zijn honden niet onder appel krijgt.maar om nou meteen te zeggen dat ze vals zijn
Maar voor mij met mijn kleine hondje. Komt zo'n vent die scheld en vloekt met 3 herders die Grommen wel heel vals over.
Ze vertonen iig geen noormaal gedrag in mijn ogen. Maar dat kan ook niet anders met zo'n baas.
Zijn vrouw kom ik ook regelmatig tegen en die is niet anders trouwens. Alleen zij vermijd wel de echte drukke plekken. En komt nooit heel dicht bij andere honden. Dus heeft niemand last van verder.![]()
Maar die paar weken dat ik met een uitvallende Herder liep blijven intressanter om over te roddelen dan de jaren dat ik met een keurig naast me volgende Herder liep.....![]()
Je krijgt meteen een stempel ......
Maar jij dreigde niet iemand zijn keel door te snijden. En deze meneer loopt al jaren met die honden. waarvan ik nu anderhalf jaar mee maak. De stempel heeft meneer niet door de honden. Maar door zijn gedrag.