Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pittig hondje

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Noes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Staande Korthaar
Aantal honden: 1

Re: Pittig hondje

Ongelezen bericht door Noes »

billy schreef:
Noes schreef:Sep jat nogal, vooral van de salontafel. Even niet opletten en er wordt een full charge gedaan op wat dan ook wat daar aan eten staat. :boos:
Nou dat ga ik 'm wel even afleren dacht ik. Dus stukjes worst gedrenkt in sambal, tabasco, mosterd en peper neergezet... Dat zal 'm leren als ie ondanks mijn NÉÉ! het toch doet.......

Wááttttttt, hij vreet het gewoon nog steeds op, zonder blikken of blozen... :O:

Iemand nog andere tips? :ugh:
Je eigen bericht zegt het zelf al :wink:

Ondanks je NEE eet hij gewoon alles van je tafel, dus je NEE stelt niets voor,daar zou ik op trainen gaan.

Verder verdenk ik je ervan dat hij af en toe wel wat krijgt bij tafel, maar dat is meer een vermoeden. :wink:
Sorry, dat is een onjuist vermoeden. Sep krijgt nooit iets van 'ons' eten (althans niet vrijwillig ;-) )

Ondertussen heeeeeel consequent geweest met op zn plaats liggen met eten en expres aan de salontafel gegeten. Hij heeft het keurig gedaan en niets gejat. Denk ook dat ie zn kans schoon ziet met visite omdat er minder op hem gelet wordt dan (my bad). En hard geoefend op de Nee! Soms express wat te snaaien op de tafel gezet en heel alert op hem gebleven. Het is 'm niet meer gelukt wat te snaaien :ok:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: Pittig hondje

Ongelezen bericht door ranetje »

Noes schreef:Ondertussen heeeeeel consequent geweest met op zn plaats liggen met eten en expres aan de salontafel gegeten. Hij heeft het keurig gedaan en niets gejat. Denk ook dat ie zn kans schoon ziet met visite omdat er minder op hem gelet wordt dan (my bad). En hard geoefend op de Nee! Soms express wat te snaaien op de tafel gezet en heel alert op hem gebleven. Het is 'm niet meer gelukt wat te snaaien :ok:
Gaat goed zo :ok:

Niet te snel verslappen als het een paar dagen goed gaat hé! :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”