Heeft RC dan ook een geperste brok? Die ken ik niet.Veenmug schreef:3e hond inmiddels op Royal Canin en alle 3 prima in staat om probleemloos een jachtdag vol te maken.
Verder ook geen problemen.
Topic gaat over geperste brokken nml
Moderator: moderatorteam
Heeft RC dan ook een geperste brok? Die ken ik niet.Veenmug schreef:3e hond inmiddels op Royal Canin en alle 3 prima in staat om probleemloos een jachtdag vol te maken.
Verder ook geen problemen.

Ja, de twee grote honden hier hebben niet echt smaak, die vreten werkelijk alles dat ik ze voorzet.Lynnepien schreef:Pippa krijgt nu Farm Food en doet het daar uitstekend opDrollen zijn vaster, donkerder en stinken minder en ze laat minder scheten. Ze vindt het ook lekkerder, maar da's dan weer een kwestie van smaak

Ik geef wel de sportbrok:Mojuan schreef:http://www.bevobrok.nl/bevo-regular-geperst.htmlChris* schreef:Hier eten ze alle 10 Bevo en doen het super goed op!
Dat is deze, die brokken die zij verkopen, zijn precies dezelfde als het eigen merk van Jumper (Topper).
Dat zie je vaker, dat er een lijn 'merkloos' op de markt wordt gebracht, en dat wordt dan aan meerder winkels en verkopers verkocht onder een eigen naam, met een eigen verpakking.
Grappig om te zien. Want alle brokken uit hun assortiment komen precies overeen zowel de samenstelling als hoe het brokje eruitziet.