Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Toch weer rubber
Moderator: moderatorteam
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Toch weer rubber
lijkt me niet zo heel groot, gezien de prjzen van het vlees ga ik er zomaar van uit dat het niet van de andere kant van de wereld komt. En zo wel...het leven is vol risico's.
Persoonlijk denk ik dat het risico om te stikken in een brokje of om overreden te worden door een auto vele malen groter is dan het gevaar op loodvergiftiging door een sporadisch voorkomend kogeltje....
Daarbij ben ik persoonlijk nog nooit wat geks tegen gekomen in welk vlees ik ook gevoerd heb...
Persoonlijk denk ik dat het risico om te stikken in een brokje of om overreden te worden door een auto vele malen groter is dan het gevaar op loodvergiftiging door een sporadisch voorkomend kogeltje....
Daarbij ben ik persoonlijk nog nooit wat geks tegen gekomen in welk vlees ik ook gevoerd heb...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Oh, ik dacht ff dat suzanne123 die post geschreven had, maar het was Mojuan....bizar!
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
-
Canidae
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse mix
- Aantal honden: 1
Wellicht een winnend lot...gratis een jaar lang smuldier...Jay1978 schreef:...........er stonden zelfs piepkleine cijfertjes op.....
-
Jay1978
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Whaha! Helaas ik heb het "lot" al weg gegooit....Canidae schreef:Wellicht een winnend lot...gratis een jaar lang smuldier...Jay1978 schreef:...........er stonden zelfs piepkleine cijfertjes op.....
-
Canidae
- Zeer actief
-
Mojuan
- Zeer actief
Oh maar ik maak me er ook niet druk om hoor.fes/lou schreef:lijkt me niet zo heel groot, gezien de prjzen van het vlees ga ik er zomaar van uit dat het niet van de andere kant van de wereld komt. En zo wel...het leven is vol risico's.
Was gewoon een constatering, niets meer dan dat. Ik denk ook niet dat zo'n enkel bolletje lood meteen zwaar dodelijk is ofzo.

-
Coockie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C
Is ( normaal ) gezien ook verboden in BE .fes/lou schreef:In Belgie weet ik het natuurlijk niet maar in nederland is het al jaren verboden om met loodhagel te schieten....
-
Canidae
- Zeer actief
Beetje offtopic, maar gaat wel over smuldier. Zag vanmiddag bij Dirk van den Broek dat de prijzen van smuldier verhoogd zijn. Vleescompleet was 59 ct en nu 65 ct, pens was 49 ct en nu 59 ct. Andere smaken niet opgelet.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
ja oa. door de btw verhoging heCanidae schreef:Beetje offtopic, maar gaat wel over smuldier. Zag vanmiddag bij Dirk van den Broek dat de prijzen van smuldier verhoogd zijn. Vleescompleet was 59 ct en nu 65 ct, pens was 49 ct en nu 59 ct. Andere smaken niet opgelet.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
TomCee
- Zeer actief
vlees wordt ook duurder.....
-
Mojuan
- Zeer actief
Tja, prijzen gaan altijd langzaam omhoog. Dat is iets waar we het toch echt mee moeten doen.

-
Canidae
- Zeer actief
Toch blijft het nog voor mij de goedkoopste kvv. Ik kan geen grote hoeveelheden online bestellen, dat zou lotgering nog een goedkope optie zijn. Mijn koelkast heeft maar een kleine vriezer.