Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Honden high door medische wiet

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Fizgig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Aantal honden: 2

Re: Honden high door medische wiet

Ongelezen bericht door Fizgig »

amber81 schreef:effe serieus hoor...een hond 13 (!!!!) joints laten roken?! Wat een belachelijk onderzoek!
Erg he! Maar je zou nog versteld staan wat ze allemaal nog meer doen met dieren als het om wetenschappelijke experimenten gaat, gruwelijk. Ik neem aan dat ze alle andere soorten drugs ook hebben getest op honden en andere soorten dieren, zo is de mens nu eenmaal.

En wie rookt er nou 13 joints op een dag, beetje erg veel, lijkt me. Dat is toch geen doorsnee gebruik van weed, onzinnig dus om te onderzoeken. Ik vraag me af hoe ze die beagles wakker hebben gehouden om te kijken hoe ze zich gedroegen, luciferhoutjes in de ogen ofzo! Ik ben erg tegen testen van wat voor soort dan ook op dieren.

Dus mensen, als je cosmetica koopt, neem even de moeite om te kijken of het op dieren wordt getest, want dit soort leed gebeurt nog steeds. Make-up van het kruidvat merk, hema en etos eigen merk, worden niet op dieren getest iig, weet ik.
amber81

Ongelezen bericht door amber81 »

Fizgig schreef:
amber81 schreef:effe serieus hoor...een hond 13 (!!!!) joints laten roken?! Wat een belachelijk onderzoek!
Erg he! Maar je zou nog versteld staan wat ze allemaal nog meer doen met dieren als het om wetenschappelijke experimenten gaat, gruwelijk. Ik neem aan dat ze alle andere soorten drugs ook hebben getest op honden en andere soorten dieren, zo is de mens nu eenmaal.

En wie rookt er nou 13 joints op een dag, beetje erg veel, lijkt me. Dat is toch geen doorsnee gebruik van weed, onzinnig dus om te onderzoeken. Ik vraag me af hoe ze die beagles wakker hebben gehouden om te kijken hoe ze zich gedroegen, luciferhoutjes in de ogen ofzo! Ik ben erg tegen testen van wat voor soort dan ook op dieren.

Dus mensen, als je cosmetica koopt, neem even de moeite om te kijken of het op dieren wordt getest, want dit soort leed gebeurt nog steeds. Make-up van het kruidvat merk, hema en etos eigen merk, worden niet op dieren getest iig, weet ik.
Ik geloof dat ook meteen dat er lukraak zinloze onderzoeken worden verricht met honden en/of andere dieren en ja ik vind idd 13 joints een flink verre zoeking.
Wat make-up betreft...daar let ik dus ook altijd op ;-)
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

onze honden mogen niet roken voor hun 18e :lees:
Lola96
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lola96 »

Nanna schreef:
Lola96 schreef: Mijn paard drinkt sinaasappelsap door een rietje.
Ik eis een filmpje
Wanneer ik een pakje heb op stal zal ik kijken of er iemand in de buurt is die een filmpje kan maken.
Ik heb zelf beide handen nodig om het pakje én het rietje vast te houden want dat rukt ze eruit.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”