Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Te vies voor woorden Hippo Bungalow de Eekhoorn

Ervaringen en tips over leuke vakantiebestemmingen sámen met uw hond.
Geef de onderwerpregel svp. een duidelijke titel!

Moderator: moderatorteam

billyboy2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Te vies voor woorden Hippo Bungalow de Eekhoorn

Ongelezen bericht door billyboy2 »

StormenRoxy schreef:is het niet zo dat je binnen 30 dagen je geld kan terug halen via de bank.

Nee dat kan niet. Zou mooi zijn......je koopt wat en binnen 30 dagen haal je je geld terug.

In sommige gevallen b.v. bij vergissingen kan het soms wel...maar in dit geval niet.
Irene
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Irene »

billyboy2 schreef:
Irene schreef:Nee we zijn gebleven, en 1 dag eerder teruggegaan, we hadden er allemaal zo naar uitgekeken en we zaten daar dus met 3 huisjes. Ons geld hadden we toch niet teruggekregen, dus hebben er het beste van gemaakt, het weer was schitterend dus we waren merendeel buiten. We hadden gelukkig allemaal onze eigen kussen en dekbedden mee dus hebben de dekbedden van het huis die er wel schoon uitzagen gebruikt als matras zeg maar. Waren we alleen geweest waren we wel direct omgekeerd.

Mwoah jullie waren volgens mij met een grote groep....je had dus zeker wel iets teweeg kunnen brengen om het deze en gene schoon te maken dan wel restitutie .
ja maar niet iedereen zat in een huisje van hun. Wij waren met zn 4en in een huisje en volgens mij hadden de andere dames evenals wij nou ook niet de behoefte om om te keren.
We hebben er gewoon het beste van gemaakt maar als ik dit van te voren had geweten had ik dus nooit beboekt.
Hoop dus ook niet dat nog meer mensen die fout maken. Op de website ziet het er allemaal leuk uit. Mooie praatjes daar
StormenRoxy
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising en engelse Cockerspaniel
Labrador
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door StormenRoxy »

billyboy2 schreef:
StormenRoxy schreef:is het niet zo dat je binnen 30 dagen je geld kan terug halen via de bank.

Nee dat kan niet. Zou mooi zijn......je koopt wat en binnen 30 dagen haal je je geld terug.

In sommige gevallen b.v. bij vergissingen kan het soms wel...maar in dit geval niet.
met vergissingen weet ik het wel inderdaad.
en automatische incasso ook.
Once upon a time can happen anytime Whiskey*Toska*Storm*Roxy*

Afbeelding
Irene
Zeer actief
Spaanse mix
dwergpincher
Contacteer:

billyboy2 schreef:Ik zie dat ze bij geen enkele vereniging zijn aangesloten. Dit moet eigenlijk al een lampje doen branden.

Er is dus namelijk niemand die vanuit een vereniging kwaliteitscontrole doet....

Je kan dus ook nergens een klacht indienen helaas.

Dus mik de foto's op zoover, dat is het enige wat je kan doen nu.
Daar staan ze al, heb ze daar als eerste neergezet zal ze ook nog even op die 2e link neerzetten.
Er zijn overigens genoeg particulieren die nergens bij zijn aangesloten en hun zaakjes wel goed op orde hebben,
wij huren altijd bij particulieren maar dit nog nooit meegemaakt
billyboy2
Zeer actief

StormenRoxy schreef:
billyboy2 schreef:

met vergissingen weet ik het wel inderdaad.
en automatische incasso ook.
Als je zelf een automatische incasso invult wel, maar geef je toestemming voor automatische incasso dan is het niet altijd het geval.
billyboy2
Zeer actief

Irene schreef:
billyboy2 schreef:Ik zie dat ze bij geen enkele vereniging zijn aangesloten. Dit moet eigenlijk al een lampje doen branden.

Er is dus namelijk niemand die vanuit een vereniging kwaliteitscontrole doet....

Je kan dus ook nergens een klacht indienen helaas.

Dus mik de foto's op zoover, dat is het enige wat je kan doen nu.
Daar staan ze al, heb ze daar als eerste neergezet zal ze ook nog even op die 2e link neerzetten.
Er zijn overigens genoeg particulieren die nergens bij zijn aangesloten en hun zaakjes wel goed op orde hebben,
wij huren altijd bij particulieren maar dit nog nooit meegemaakt
Het is heel verschillend.
Heeft de particulier het voor zijn plezier ernaast, maar hoeft hij er niet van te leven. Dan is het over het algemeen perfect geregeld. Die maken over het algemeen ook zelf schoon.

Proberen ze er flinke boterham mee te verdienen dan holt de kwaliteit vaak achteruit. En zullen ze zo min mogelijk geld besteden voor kwaliteit.

Particulieren zijn ook vaak wel aangesloten bij een vereniging, juist omdat dat symbooltje op de muur danwel site een bewijsje is dat er kwaliteitscontroles zijn(geweest).
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

Allemachtig :O: Ik werk zelf in de schoonmaak op camping Kleine Wolf maar als mijn bazin dat zou zien konden we direct oprotten. Gatver!!
Edit: daar is dus nog nooit schoongemaakt. Want anders zijn je rachels niet zo groot :ugh:
Laatst gewijzigd door Roompie op 10 sep 2012 18:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Irene
Zeer actief
Spaanse mix
dwergpincher
Contacteer:

we waren het ook alle 4 wel eens om de laatste nacht lekker thuis in ons eigen schone bedje te gaan slapen. In de avond doe je toch niet veel meer en smorgens om 10 uur moesten we al uit het huisje zijn, dus zijn na het eten op donderdag vertrokken.
billyboy2
Zeer actief

Roompie schreef:Allemachtig :O: Ik werk zelf in de schoonmaak op camping Kleine Wolf maar als mijn bazin dat zou zien konden we direct oprotten. Gatver!!
Edit: daar is dus nog nooit schoongemaakt. Want anders zijn je rachels niet zo groot :ugh:

Ik heb in een bijzonder hotel(letje) schoon gemaakt. En als ik op zoover kijk staan er best veel klachten, maar geen klachten in de periode dat ik er werkte :D

Ik had hier gelukkig veel vrijheid w.b.t schoonmaken. Nou ja, niet als er op 1 dag mensen vertrokken en nieuwe kwamen dan had ik nog geen eens 2 uur de tijd...maar kwamen er geen nieuwe gasten dan had ik alle tijd.
Reparaties was wel altijd een drama, dan moest ik echt flink zeuren. Soms hielp ik iets wat een beetje stuk was nog iets verder de vernieling in....heel fout maar dan werd het wel direct gefixt.
Voor 150 euro per nacht moet het in mijn ogen perfect zijn :)
Laatst gewijzigd door billyboy2 op 10 sep 2012 18:53, 2 keer totaal gewijzigd.
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Hier was ik dus echt niet gebleven.
Ook al was ik met een grote groep.
Daar wil je toch niet slapen?

Maar had je de eerste beoordeling niet gezien dan?
Er zit 4 maanden verschil tussen de eerste en die van jou.
Er had eigenlijk wel al een belletje moeten gaan rinkelen.
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
Irene
Zeer actief
Spaanse mix
dwergpincher
Contacteer:

Ik heb alleen de beoordelingen gezien van de bosmuis en die was juist schoon, ik kwam later pas die andere tegen.
Las ook een goede beoordeling van de eekhoorn dus dacht, eerst zelf maar eens kijken.
Als er foto's hadden gestaan van smerige matrassen in de eekhoorn had ik zeker niet geboekt!!
DjockPuck
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 Jack Russels

Ongelezen bericht door DjockPuck »

Irene schreef:Ik heb alleen de beoordelingen gezien van de bosmuis en die was juist schoon, ik kwam later pas die andere tegen.
Las ook een goede beoordeling van de eekhoorn dus dacht, eerst zelf maar eens kijken.
Als er foto's hadden gestaan van smerige matrassen in de eekhoorn had ik zeker niet geboekt!!

Nee dat snap ik..
Heb je wel een leuke week gehad dan, ondanks alles?
Groetjes Willy, Djock en Puck

Afbeelding
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

billyboy2 schreef:
Roompie schreef:Allemachtig :O: Ik werk zelf in de schoonmaak op camping Kleine Wolf maar als mijn bazin dat zou zien konden we direct oprotten. Gatver!!

Ik heb in een bijzonder hotel(letje) schoon gemaakt. En als ik op zoover kijk staan er best veel klachten, maar geen klachten in de periode dat ik er werkte :D

Ik had hier gelukkig veel vrijheid w.b.t schoonmaken. Nou ja, niet als er op 1 dag mensen vertrokken en nieuwe kwamen dan had ik nog geen eens 2 uur de tijd...maar kwamen er geen nieuwe gasten dan had ik alle tijd.
Reparaties was wel altijd een drama, dan moest ik echt flink zeuren. Soms hielp ik iets wat een beetje stuk was nog iets verder de vernieling in....heel fout maar dan werd het wel direct gefixt.
Ik maak lodges schoon en als we het niet binnen de tijd brandschoon hebben krijgen de klanten drinken aangeboden terwijl ze wachten op ons. No way dat mijn bazin een klant in een 'vieze' lodge zou laten.
Maar goed, wij zijn niet voor niets een 5 sterren camping :mrgreen:
Afbeelding
Irene
Zeer actief
Spaanse mix
dwergpincher
Contacteer:

DjockPuck schreef:
Irene schreef:Ik heb alleen de beoordelingen gezien van de bosmuis en die was juist schoon, ik kwam later pas die andere tegen.

Nee dat snap ik..
Heb je wel een leuke week gehad dan, ondanks alles?
Ja gelukkig was al het andere super. De tuin was geweldig groot. de omgeving heerlijk groen en rustig,
leuke manege om de hoek waar ook wat minder ervaren mensen mee mochten met de buitenrit dus hebben een heerlijke buitenrit gemaakt met zn 4en.
wel met 2 begeleiders maar iedereen heeft het er goed vanaf gebracht, ook in galop.
Ik wil echt zeker weer terug die kant op maar dan wel in een ander huisje.
verkadej
Zeer actief
Mijn ras(sen): Witte herder + retriever

Ongelezen bericht door verkadej »

Dit was voor mij echt geen 5 waard, als jij die beoordeling hebt achter gelaten dan. Een 2 komt eerder in de buurt.

Ik heb ook in aardig wat lodges, huisjes en hotel kamers gezeten en mocht het er zo uitzien, dan probeer ik gewoon
mijn betaling terug te halen (betaal via credit card). En ondanks dat er geen anvr of sgr is zou ik hier echt werk van gaan maken.
Groeten van max of een ander consumenten programma eens proberen in te schakelen.
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Ik was hier nooit van mijn leven gebleven.Echt niet.
Dan maar weer inpakken en met de hele bups terug maar ik bleef er niet.Omroep Max zal hier inderdaad blij mee zijn.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
billyboy2
Zeer actief

Roompie schreef:
billyboy2 schreef:

Ik maak lodges schoon en als we het niet binnen de tijd brandschoon hebben krijgen de klanten drinken aangeboden terwijl ze wachten op ons. No way dat mijn bazin een klant in een 'vieze' lodge zou laten.
Maar goed, wij zijn niet voor niets een 5 sterren camping :mrgreen:
Waar ik werkte was dat ook zo hoor, ze werden niet eerder gebracht dan dat ik "toestemming" gaf.
Maar ja de mensen komen voor 1 nacht, en willen er eigenlijk wel meteen in. En sommige kwamen doodleuk 1,5 uur van te voren al aan... En ja mensen laten wachten is ook niet leuk.
Is geen 5 sterren hotel, maar wel een heel bijzondere :)
Irene
Zeer actief
Spaanse mix
dwergpincher
Contacteer:

verkadej schreef:Dit was voor mij echt geen 5 waard, als jij die beoordeling hebt achter gelaten dan. Een 2 komt eerder in de buurt.
.
Ze pakken het gemiddelde, er staat nog een beoordeling en aangezien er ook de vraag bij staat om de ligging te beoordelen die door mij en de vorige redelijk hoog zijn beoordeeld
komen ze zo helaas toch nog op een vijf uit, maar je kan ook rechts lezen wat ik per punt voor cijfer heb gegeven? of is dat alleen voor mij zichtbaar?
Annemieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bearded collie

Ongelezen bericht door Annemieke »

Ik ben daar een aantal jaar terug ook geweest en alles was keurig! Wij hadden toen wel een stinkende koelkast, eigenaar gebelt, wij zijn wezen wandelen en toen we terugkwamen stond er een ander.
Misschien van eigenaar veranderd, want dit is wel heel treurig!
Irene
Zeer actief
Spaanse mix
dwergpincher
Contacteer:

Annemieke schreef:Ik ben daar een aantal jaar terug ook geweest en alles was keurig! Wij hadden toen wel een stinkende koelkast, eigenaar gebelt, wij zijn wezen wandelen en toen we terugkwamen stond er een ander.
Ja jammer hoor want het is een mooie omgeving en er is best veel leuks mee te doen met dat huisje
en desnoods gooien ze die prijs wat omhoog, nadat ze het opgeknapt zouden hebben.
Maar dit is echt niet leuk om zo aan te treffen.
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Lekker dan.... wij hebben gereserveerd voor de periode tussen kerst & nieuwjaar..... :ugh:
Heb een mailtje gestuurd met wat vragen....
Wel fijn dat in elk geval de omgeving niet tegen viel..... :mrgreen:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
Badu
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Badu »

Irene schreef:
Annemieke schreef:Ik ben daar een aantal jaar terug ook geweest en alles was keurig! Wij hadden toen wel een stinkende koelkast, eigenaar gebelt, wij zijn wezen wandelen en toen we terugkwamen stond er een ander.
Ja jammer hoor want het is een mooie omgeving en er is best veel leuks mee te doen met dat huisje
en desnoods gooien ze die prijs wat omhoog, nadat ze het opgeknapt zouden hebben.
Prijs omhoog ?? Wij betalen 800 euro voor een week :schrik:
Afbeelding
'alles van waarde is weerloos' Lucebert

De nakers..., óók op FB :)
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Badu schreef:
Irene schreef:
voor datzelfde krot?
allemachies :schrik:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Badu schreef:
Irene schreef:
Goeiedag :schrik:
Ik zou de foto's van Irene opslaan, en toch zeker eisen dat genoemde zaken opgelost worden en anders annuleren. Gadverdegadver.
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Getderrie zeg, wat een vieze bende... dat lijkt nergens naar. :(
Afbeelding
Irene
Zeer actief
Spaanse mix
dwergpincher
Contacteer:

Badu schreef:
Irene schreef:
Wij betaalde 288 voor een midweek inclusief 4 personen en 6 honden, dat vond ik wel meevallen.

800 euro voor dat smerige krot?????????
hemeltje ik hoop voor je dat ze het voor die tijd toch echt hebben opgeknapt en de matrassen gaan vervangen want dat is wel heel veel geld voor zoiets smerigs.
Ik mag toch hopen dat ze na mijn actie door het op internet bekend te maken er wel echt iets mee gaan doen.
Kennissen van mij hebben voor oktober geboekt en willen nu ook annuleren, dus als jullie ook aan de bel trekken met vragen mag er toch hopelijk wel echt een belletje gaan rinkelen
bij die lui. Succes ermee, hopelijk krijgen jullie meer gehoor.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Kells schreef:
Marion. schreef:
Badu schreef:
Irene schreef: Ja jammer hoor want het is een mooie omgeving en er is best veel leuks mee te doen met dat huisje
Goeiedag :schrik:
Ik zou de foto's van Irene opslaan, en toch zeker eisen dat genoemde zaken opgelost worden en anders annuleren. Gadverdegadver.
Dat zou ik dus ook doen!
Ik zou zelfs een mail schrijven "ik las op het Hondenforum de ervaringen.... en nou ben ik wel een beetje geschrokken.... kijk deze foto's.... ik wil op grond hiervan nu annuleren"

Dan zet je er namelijk tussen neus en lippen door bij dat je het las op een publieke plek. Lijkt me GEEN reclame en grote(re) kans dat men acuut aan het vervangen / opknappen gaat!

Suzanne
Irene
Zeer actief
Spaanse mix
dwergpincher
Contacteer:

Suzanne123 schreef:
Ik zou zelfs een mail schrijven "ik las op het Hondenforum de ervaringen.... en nou ben ik wel een beetje geschrokken.... kijk deze foto's.... ik wil op grond hiervan nu annuleren"

Dan zet je er namelijk tussen neus en lippen door bij dat je het las op een publieke plek. Lijkt me GEEN reclame en grote(re) kans dat men acuut aan het vervangen / opknappen gaat!

Suzanne
Ik help ze hopen dat ze reactie krijgen!!
Zo zonde dat ze zo met klachten omgaan
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

No way dat ik daar was gebleven! En ik had ook echt wel achterhaald waar ik de eigenaars/beheerders kon vinden.
Wij hebben deze zomer ook in een particulier huisje gezeten waar door de gasten zelf de eindschoonmaak gedaan moest worden. Keurig! Met uitgebreide contactgegevens van de eigenaars en lokale beheerder. Als het was geweest zoals dit, dan had ik hemel en aarde bewogen! Rechtsbijstandverzekeraar desnoods. Maar geld terug en een vervangend huisje dat voldoet aan de gestelde verwachtingen. :klaar:
Afbeelding
Irene
Zeer actief
Spaanse mix
dwergpincher
Contacteer:

Frenk schreef:No way dat ik daar was gebleven! En ik had ook echt wel achterhaald waar ik de eigenaars/beheerders kon vinden.
Wij hebben deze zomer ook in een particulier huisje gezeten waar door de gasten zelf de eindschoonmaak gedaan moest worden. Keurig! Met uitgebreide contactgegevens van de eigenaars en lokale beheerder. Als het was geweest zoals dit, dan had ik hemel en aarde bewogen! Rechtsbijstandverzekeraar desnoods. Maar geld terug en een vervangend huisje dat voldoet aan de gestelde verwachtingen. :klaar:
Ja vervangend huisje was er dus niet, ze hebben er maar twee en in de ander zaten vrienden van ons.
Plaats reactie

Terug naar “Vakantie met de hond”