2 of 3 personen...2 of 3 honden.... (juiste aantal laat ik zsm weten)
Moderator: moderatorteam
Oh jagerda__b schreef:Stttttttttttttttt ALLE boeffies zijn goed opgevoed hoorFrederique schreef:Devlin was wat braver als Vinou, maar volgens mij is zelfs Vinou nog best redelijk opgevoedtgerda__b schreef:Zijn allemaal goed opgevoed hoorAsta schreef:Boeven invasie![]()
Ik geloof Gerda toch niet met die klapperende tandjes van brandyFrederique schreef:Oh jagerda__b schreef:Stttttttttttttttt ALLE boeffies zijn goed opgevoed hoorFrederique schreef:Devlin was wat braver als Vinou, maar volgens mij is zelfs Vinou nog best redelijk opgevoedtgerda__b schreef: Zijn allemaal goed opgevoed hoor
Ik ook graag die weekgerda__b schreef:Noteer dan 29 Juni-6 Juli maar voor mij...![]()
![]()
![]()
2 of 3 personen...2 of 3 honden.... (juiste aantal laat ik zsm weten)
Brandy had het koud daarom klapperden haar tandjes zoAsta schreef:Ik geloof Gerda toch niet met die klapperende tandjes van brandyFrederique schreef:Oh jagerda__b schreef:Stttttttttttttttt ALLE boeffies zijn goed opgevoed hoorFrederique schreef: Devlin was wat braver als Vinou, maar volgens mij is zelfs Vinou nog best redelijk opgevoedthielp zelfs cayuse niet eens
Jaaaaaaaaaaaaaa leukFrederique schreef:Ik ook graag die weekgerda__b schreef:Noteer dan 29 Juni-6 Juli maar voor mij...![]()
![]()
![]()
2 of 3 personen...2 of 3 honden.... (juiste aantal laat ik zsm weten)![]()
Met 1 persoon en 1 hond
Antoinette en ik gaan gewoon beide twee wekengerda__b schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa leukFrederique schreef:Ik ook graag die weekgerda__b schreef:Noteer dan 29 Juni-6 Juli maar voor mij...![]()
![]()
![]()
Met 1 persoon en 1 hond![]()
Jij die week ook Antoinette
Oh ja is ook zo ze rijdt met jou mee he....pak der maar aan hoorJeannettebo schreef:Antoinette en ik gaan gewoon beide twee wekengerda__b schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa leukFrederique schreef:Ik ook graag die weekgerda__b schreef:Noteer dan 29 Juni-6 Juli maar voor mij...![]()
![]()
![]()
Heb me geloof ik al opgegeven voor allebeigerda__b schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa leukFrederique schreef:Ik ook graag die weekgerda__b schreef:Noteer dan 29 Juni-6 Juli maar voor mij...![]()
![]()
![]()
Ik ook hoor vooral na de verhalen en foto's van Hilly en nu weer de foto's van SuzanneAsta schreef:Heb me geloof ik al opgegeven voor allebeigerda__b schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa leukFrederique schreef:Ik ook graag die weekgerda__b schreef:Noteer dan 29 Juni-6 Juli maar voor mij...![]()
![]()
![]()
Jij die week ook Antoinette![]()
Heb er al onwijs zin in
Mij aanpakkengerda__b schreef:Oh ja is ook zo ze rijdt met jou mee he....pak der maar aan hoorJeannettebo schreef:Antoinette en ik gaan gewoon beide twee wekengerda__b schreef:Jaaaaaaaaaaaaaa leukFrederique schreef: Ik ook graag die week![]()
Er komen van mij nog heel veel foto's aan, heb nu op FB pas 2 dagen van de XXL neergezet, dus nog 4 dagen te gaan, en de tweede week heb ik ook nog een en ander gedaan en gefotografeerd dus dat komt ook nog.gerda__b schreef: Ik ook hoor vooral na de verhalen en foto's van Hilly en nu weer de foto's van Suzanne
Ik ga gewoon op jou ponies zittengerda__b schreef:Yep je gaat toch 2 weken dus dan gaat je conditie die je nu NIET had met sprongen vooruit![]()
De zweep erover zeg maar
Nou ja zeg mijn arme meisjes.....Asta schreef:Ik ga gewoon op jou ponies zittengerda__b schreef:Yep je gaat toch 2 weken dus dan gaat je conditie die je nu NIET had met sprongen vooruit![]()
De zweep erover zeg maar
ik zit hier echt hardop te lachengerda__b schreef:Nou ja zeg mijn arme meisjes.....Asta schreef:Ik ga gewoon op jou ponies zittengerda__b schreef:Yep je gaat toch 2 weken dus dan gaat je conditie die je nu NIET had met sprongen vooruit![]()
De zweep erover zeg maar
Pas maar op dat ze je daar niet laat struikelenAsta schreef:ik zit hier echt hardop te lachengerda__b schreef:Nou ja zeg mijn arme meisjes.....Asta schreef:Ik ga gewoon op jou ponies zittengerda__b schreef:Yep je gaat toch 2 weken dus dan gaat je conditie die je nu NIET had met sprongen vooruit![]()
De zweep erover zeg maar![]()
Nou als ze me laten struikelen lift ik zeker mee teruggerda__b schreef:Pas maar op dat ze je daar niet laat struikelenAsta schreef:ik zit hier echt hardop te lachengerda__b schreef:Nou ja zeg mijn arme meisjes.....Asta schreef: Ik ga gewoon op jou ponies zitten![]()
Dat zal wel leuk beeld materiaal opleveren...Asta schreef:Nou als ze me laten struikelen lift ik zeker mee teruggerda__b schreef:Pas maar op dat ze je daar niet laat struikelenAsta schreef:ik zit hier echt hardop te lachengerda__b schreef: Nou ja zeg mijn arme meisjes.....![]()
op jou schatjes
gerda__b schreef:Dat zal wel leuk beeld materiaal opleveren...Asta schreef:Nou als ze me laten struikelen lift ik zeker mee teruggerda__b schreef:Pas maar op dat ze je daar niet laat struikelenAsta schreef: ik zit hier echt hardop te lachen![]()
op jou schatjes
![]()
Jeannette moet toch hoognodig nieuwe Oostenrijk foto's makennou dan worden ze deze keer iets anders dan anders....
![]()
Een lomp iemand boven op mijn lichtvoetig boefje....
Asta schreef:gerda__b schreef:Dat zal wel leuk beeld materiaal opleveren...Asta schreef:Nou als ze me laten struikelen lift ik zeker mee teruggerda__b schreef: Pas maar op dat ze je daar niet laat struikelenop jou schatjes
![]()
Jeannette moet toch hoognodig nieuwe Oostenrijk foto's makennou dan worden ze deze keer iets anders dan anders....
![]()
Een lomp iemand boven op mijn lichtvoetig boefje....![]()
![]()
ben helemaal niet lomp
gerda__b schreef:Asta schreef:gerda__b schreef:Dat zal wel leuk beeld materiaal opleveren...Asta schreef: Nou als ze me laten struikelen lift ik zeker mee terugop jou schatjes
![]()
![]()
Een lomp iemand boven op mijn lichtvoetig boefje....![]()
![]()
ben helemaal niet lomp
Nice!!! En ga er maar vanuit dat het twee honden worden! (Jeannettebo schreef:Yai schreef:Leuk, leuk!![]()
Ik kan alle weken. Twee personen. Eén of twee honden! (![]()
)
![]()
dat gaat al de goede kant op
Aaaaaah, mag ik mee helpen met het regelen en ook beide weken komen? Ik wil ook twee weken! *jaloers*Jeannettebo schreef:Aangezien ik het regel blijf ik beide weken![]()
Op zich staat het je natuurlijk vrij om twee weken te komen, vol is vol. Alleen is het bij de eerste week even kijken of we niet te veel honden hebben. Als Gerda drie boeven meeneemt zitten we al op negen honden en kan er nog maar 1 bij..met 1 hond kan je beide weken mee tenzij iemand van de lijst boven je afvaltYai schreef:Nice!!! En ga er maar vanuit dat het twee honden worden! (Jeannettebo schreef:Yai schreef:Leuk, leuk!![]()
Ik kan alle weken. Twee personen. Eén of twee honden! (![]()
)
![]()
dat gaat al de goede kant op
)
Aaaaaah, mag ik mee helpen met het regelen en ook beide weken komen? Ik wil ook twee weken! *jaloers*Jeannettebo schreef:Aangezien ik het regel blijf ik beide weken![]()
Denk niet dat het nodig is om Vinou een rugzak op te doen. Jullie gaan zoals ik het gelezen heb dagwandelingen maken, dan krijgen ze hier ook geen rugzak op. Alleen als we naar een hut lopen waar de auto niet kan komen en we de bagage zelf moeten meenemen, dan mogen ze helpen om hun eigen spullen te dragen.Frederique schreef:Ik moet wel ernstig in training alvorens het juni volgend jaar is moet ik eerlijk bekennen![]()
Wil Vinou liever geen rugzak om doen, of is dat wel aan te raden?
Suzanne, Yvette, Jeannette, wat denken jullie?