Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Looking for a new vet

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Looking for a new vet

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Jokkebrok schreef:
bouvierpoedel schreef:We verwachten natuurlijk ook een heel lijstje aan wensen en zelf eisen.
Dus die DAkliniek word volgepropt met machines en moet de uitstraling hebben dat daar alle kennis van de wereld zit met liefst nog de uitstraling van een kliniek voor mensen. Als je als DA niet tot het gaatje wil gaan dan houd je tegenwoordig ook geen klant meer over.
Ja dat gaat wat kosten.
Grappig dit.

Wij dachten vorig jaar te verhuizen van DA. Eerst hadden we een nuchtere plattelandsveearts die met een potloodje op een velletje papier de - eventuele - factuur opmaakte. Hij stond open voor overleg, had een bloedhekel aan getrut en we konden 24 uur per dag bij hem terecht. Maar zijn praktijk was vanuit onze nieuwe woonplaats veel onhandiger gelegen dan de dierenkliniek in het kleine stadje nabij.

Dus probeerden we de kliniek eens :schrik: Ze waren heel aardig hoor, maar ik vond het allemaal nogal onwerkelijk:
ze werken er met een stuk of 8 DA's samen en toch zijn ze elke dag tussen 12 en 2 dicht? Verder hebben ze een website, twee receptionisten, gesponsorde vragenlijsten, verjaardagskalenders, schappen vol met speeltjes, snoepjes en beestenkleertjes plus een volautomatische zelfreinigende drinkbak in de hal. En als je je hond wilde wegen moest je dat eerst tegen een van de receptionisten zeggen want dan kon ze het betreffende dossier in de computer ophalen zodat het gewicht linea recta van de weegschaal bij de DA op z'n schermpje kwam. :roll:

Wat een kermis :O:

Tegenwoordig laten we onze honden gewoon weer prikken bij de vertrouwde veearts een heel eind verderop. Zijn praktijk blijkt het ritje meeeeeer dan waard.
Geef mij ook maar een gewone veearts.Had er vroeger 1 die een geweldige telefoniste had die altijd te bereiken was namelijk zijn vrouw . Het mooiste wat hij had aangeschaft voor een zacht prijsje was een 2e hands róntgenaparaat van een ziekenhuis.
Mooi met de nadruk op zacht prijsje. Ze vrouw had toch een lijstje van klanten die hij afreed die dag dus ze wisten hem te vinden.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Re: Looking for a new vet

Ongelezen bericht door maart »

Ik ben ontzettend tevreden van mijn DA.
soms vind ik dat ik heel veel moet betalen (de medicatie voor Ds onlangs, 9 dagen AB, bijna 50 euro, zonder consult want dat was de dag ervoor al geweest, puur de AB dus) en dan soms is het gewoon ontzettend weinig (onlangs ontworming voor alles en iedereen (3 honden, 2 katten, 2 paarden) 30 euro.

Dus het wisselt af, maar ik denk er helemaal niet over om elders te gaan, ze levert fantastisch werk en ik raad haar bij iedereen aan :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”