Ach: je krijgt duurder vlees voor de prijs van pensValerie schreef:Na even google zie ik het verschil inderdaadhet wordt verkocht als runderpens en ik begrijp dat ik regelmatig in de maling ben genomen
ik krijg namelijk beide.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoe lang doet een hond over een penslap?
Moderator: moderatorteam
-
Ennath
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising BC x Friese Stijfkop: Iara
Newfounlander met klein beetje Lab: Komo
Hoogbejaarde teckel: Sjoske
En binnenkort: Digna! - Aantal honden: 4
Re: Hoe lang doet een hond over een penslap?
- Kat1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): American Akita
- Aantal honden: 1
Vandaag naar de dierenwinkel gegaan, ze hadden geen pens, alleen in kvv, maar die bedoelde ik niet.
Goed, toen naar de slager, die keek me vreemd aan en vertelde dat pens alleen op bestelling ging.
En de Islamitische slager zat te ver van mijn route af, heeft het arme kind nog niks.
Ach ja, ik zal eens kijken of ik dan morgen daarheen kan, zo moeilijk kan het toch niet zijn om een pens ergens te krijgen.
Goed, toen naar de slager, die keek me vreemd aan en vertelde dat pens alleen op bestelling ging.
En de Islamitische slager zat te ver van mijn route af, heeft het arme kind nog niks.
Ach ja, ik zal eens kijken of ik dan morgen daarheen kan, zo moeilijk kan het toch niet zijn om een pens ergens te krijgen.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Sanner schreef:Heb dat hier nog nooit gegeven. Maar hoeveel gram zou je een chihuahua van 2 kg moeten geven? Net zoveel als ze normaal van haar kvv krijgt? Dus 50 gram ongeveer? Moet ik dat eerst in stukken snijden ofzo? Jamie eet erg gulzig. Kippennekken hou ik altijd vast..
gewoon een stuk van een kilo geven & laten eten tot ze genoeg heeft
Bij kilo stuk(jes) pens is het hier bij allemaal zo weg...dat slikken ze in 1x in...
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Kat1 schreef:Vandaag naar de dierenwinkel gegaan, ze hadden geen pens, alleen in kvv, maar die bedoelde ik niet.
idd gewoon bij de islamiet, dan heb je zelfs nog kans dat het nog vers is en je dus niet hoeft te wachten op het ontdooien...