Ben ook een keer of 3 in Oostenrijk geweest in Karinthie, het blijft mooi
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Voorjaar in Oostenrijk
Moderator: moderatorteam
- *tweety*
- Zeer actief
Re: Voorjaar in Oostenrijk
Mooie foto´s
Groetjes Anja en de Goldenknuffels van Yvar en in mijn dierbare herinnering Kyra

-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Mooi daar.
Wij gaan altijd naar Saalbach-Hinterglemm daar kunnen de honden haast overal loslopen. In het dorp laat ik ze niet los want de laatste jaren zitten er ook veel katten.
En waar ze in de bergen niet los mogen staan bordjes, dat is meestal jachtgebied.
Zodra we de auto uit zijn zouden de honden het liefst al gelijk de bergen in willen.
Ik zelf ben het eigenlijk wel zat, ben niet zo vakantietype, plus dat we half op een berg zitten dus als ik uit bed kom moet ik altijd eerst de honden uit laten en moet ik gelijk al omhoog en omlaag gaan lopen en die berg waar we op zitten is erg steil.
Ik hoef eigenlijk geeneens mijn fototoestel mee te nemen, de foto's zijn zowat elk jaar hetzelfde, kan gewoon met photoshop een rimpeltje hier en daar toevoegen.
Wij gaan altijd naar Saalbach-Hinterglemm daar kunnen de honden haast overal loslopen. In het dorp laat ik ze niet los want de laatste jaren zitten er ook veel katten.
En waar ze in de bergen niet los mogen staan bordjes, dat is meestal jachtgebied.
Zodra we de auto uit zijn zouden de honden het liefst al gelijk de bergen in willen.
Ik zelf ben het eigenlijk wel zat, ben niet zo vakantietype, plus dat we half op een berg zitten dus als ik uit bed kom moet ik altijd eerst de honden uit laten en moet ik gelijk al omhoog en omlaag gaan lopen en die berg waar we op zitten is erg steil.
Ik hoef eigenlijk geeneens mijn fototoestel mee te nemen, de foto's zijn zowat elk jaar hetzelfde, kan gewoon met photoshop een rimpeltje hier en daar toevoegen.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dan zou ik er inderdaad maar niet meer naartoe gaan.gonnie schreef: Ik zelf ben het eigenlijk wel zat, ben niet zo vakantietype, plus dat we half op een berg zitten dus als ik uit bed kom moet ik altijd eerst de honden uit laten en moet ik gelijk al omhoog en omlaag gaan lopen en die berg waar we op zitten is erg steil.
Want ja, als je half op een berg zit kun je niet vlak lopen als je de honden uitlaat...
Ik vind het juist heerlijk om even omhoog te gaan, of juist omlaag om de honden uit te laten, of om te wandelen. Bij iedere berg zou ik graag bovenop de top staan om van het uitzicht te genieten. En dan móet je omhoog. En daarna weer afdalen natuurlijk.
Als je tijdens je vakantie altijd in hetzelfde gebied blijft dan kan ik me voorstellen dat je foto's ieder jaar hetzelfde zijn. Wij maken iedere vakantie weer andere wandelingen in andere gebieden en/of komen in een andere periode van het jaar, dus hier geen saaiheid met de foto's nog.
We zijn inmiddels al weer 7x geweest en hebben ons nog geen minuut verveeld.
-
gonnie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
O ik vind het wel leuk om naar boven te lopen en weer omlaag maar niet voor het ontbijt.
Maar goed dat heb je nu eenmaal als je op vakantie ga waar bergen zijn.
En we zijn hier al zo dertig keer geweest. Niet dertig keer in hetzelfde vakantiehuis, we hebben ook aan de andere kant van het dorp gezeten was minder steil daar en die hol naar boven vonden we al steil nu waar we nu zitten is nog veel zwaarder. Is leuk als je een hele dag gelopen hebt en je moet die berg weer op.
Maar goed dat heb je nu eenmaal als je op vakantie ga waar bergen zijn.
En we zijn hier al zo dertig keer geweest. Niet dertig keer in hetzelfde vakantiehuis, we hebben ook aan de andere kant van het dorp gezeten was minder steil daar en die hol naar boven vonden we al steil nu waar we nu zitten is nog veel zwaarder. Is leuk als je een hele dag gelopen hebt en je moet die berg weer op.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.