Nou dit is wel een stomme fout....bouvierpoedel schreef:Waarom moet ieder mens die een fout maakt nu hetzelfde overkomen.?meissielief schreef:Ik snap de eigenaar niet. Stop die maar eens een tijd in een auto. En ik snap ook niet waarom ze zo lang wachten met een raam inslaan .
Krijg je daar een geil gevoel van macht van.?
En wat dan als jezelf een keer een fout maakt.??
Ga je dan vrijwillig .??
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond dood op Wereldshow Salzburg
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bull Terrier x Dogo Argentino
Old English Bulldog x Cane Corso - Locatie: amersfoort
Re: Hond dood op Wereldshow Salzburg

Fan van de bredere rassen honden en paarden
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Mens eigen , net zo goed als dat jij mens bent en stomme fouten maakt.meissielief schreef:Nou dit is wel een stomme fout....bouvierpoedel schreef:Waarom moet ieder mens die een fout maakt nu hetzelfde overkomen.?meissielief schreef:Ik snap de eigenaar niet. Stop die maar eens een tijd in een auto. En ik snap ook niet waarom ze zo lang wachten met een raam inslaan .
Ga je dan vrijwillig .??
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Mens eigen.. nou 't zal aan mij liggen, maar dat soort fouten vind ik écht heel stom. Dit kun je van tevoren al bedenken dat het verkeerd afloopt.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Dacht ik ook maar blijkbaar is mijn beeld ook verkeerd anders zouden er niet weer ieder jaar honden en kinderen het loodje leggen in hete auto's.Ellen. schreef:Mens eigen.. nou 't zal aan mij liggen, maar dat soort fouten vind ik écht heel stom. Dit kun je van tevoren al bedenken dat het verkeerd afloopt.
Die doen dat ook niet allemaal doelbewust lijkt mij.

Wat je zegt ben je zelfffff 

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dan kan de eigenaar de feiten wel willen nuanceren, zoals in de link die hier ergens boven gegeven is wordt gesuggereerd, maar dan nóg. Je brengt je hond naar de auto omdat deze in de hallen te veel gestressed raakt, daarbij loop je dus door het warme weer en stopt je hond daarna doodleuk in een ongetwijfeld op dat moment al bloedhete auto, zónder water, en gaat dan op je dooie gemakkie nog anderhalf uur bij de show kijken....
Ik kan daar met mijn verstand écht niet bij hoor. Blijkbaar is de show kijken dus belangrijker dan het welzijn van je hond, want als je 1 seconde nadenkt ga je die niet in een auto achterlaten voor zo'n tijd, bij de warmte die er afgelopen zaterdag in Salzburg was.
Ik kan daar met mijn verstand écht niet bij hoor. Blijkbaar is de show kijken dus belangrijker dan het welzijn van je hond, want als je 1 seconde nadenkt ga je die niet in een auto achterlaten voor zo'n tijd, bij de warmte die er afgelopen zaterdag in Salzburg was.
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Dat is zo. Mensen zijn gewoon te stom om na te denken.bouvierpoedel schreef:Dacht ik ook maar blijkbaar is mijn beeld ook verkeerd anders zouden er niet weer ieder jaar honden en kinderen het loodje leggen in hete auto's.Ellen. schreef:Mens eigen.. nou 't zal aan mij liggen, maar dat soort fouten vind ik écht heel stom. Dit kun je van tevoren al bedenken dat het verkeerd afloopt.
Die doen dat ook niet allemaal doelbewust lijkt mij..
-
- Zeer actief
Ik ook niet hoor want ik denk dat je gewoon niet nadenkt als je dit alsnog doetLongFields schreef:Dan kan de eigenaar de feiten wel willen nuanceren, zoals in de link die hier ergens boven gegeven is wordt gesuggereerd, maar dan nóg. Je brengt je hond naar de auto omdat deze in de hallen te veel gestressed raakt, daarbij loop je dus door het warme weer en stopt je hond daarna doodleuk in een ongetwijfeld op dat moment al bloedhete auto, zónder water, en gaat dan op je dooie gemakkie nog anderhalf uur bij de show kijken....

Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik vind het helemaal geen gek idee om (als mens) eens te ervaren hoe snel de temperatuur in een stilstaande auto op kan lopen. Wat mij betreft mag je mensen best laten voelen hoe het is om in een snikhete auto te zitten. Dan hebben ze zelfs de mogelijkheid om zelf uit de auto te komen, een mogelijkheid die een hond of klein kind niet heeft.bouvierpoedel schreef:Waarom moet ieder mens die een fout maakt nu hetzelfde overkomen.?meissielief schreef:Ik snap de eigenaar niet. Stop die maar eens een tijd in een auto. En ik snap ook niet waarom ze zo lang wachten met een raam inslaan .
Ga je dan vrijwillig .??
Een paar jaar geleden heb ik zelf ervaren hoe snel de temperatuur in een auto stijgt. Dat was niet leuk meer. Binnen 3 á 4 minuten was het (voor mij) niet meer te houden in die auto, een sauna was er niks bij. Ik kon toen kiezen tussen de auto en een hevige onweersbui, met hagel en al en ik heb voor de laatste gekozen.
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018