Nou, inmiddels zijn we echt wat weken verder en het is denk ik leuk om te vertellen hoe het ermee is.
We hebben na een kleine 2 weken een dip gehad; weer moeizamer eten, boeren en vlagen wat misselijkheid.
Na enig overleg met voornamelijk mezelf ben ik toen gestopt met de zitac. Die kreeg nellie inmiddels al ruim 3 maanden eigenlijk zonder echt resultaat en aangezien je toch ook echt maagzuur nodig hebt voor de vertering leek me dat wel een aardig plan. Dus de zitac gestopt en zowaar, na een dag of wat ging het eten weer beter.
De afgelopen weken heeft hij dagelijks gegeten. Geen grote hoeveelheden, maar hij at en het geboer en misselijkheid waren eigenlijk weg. Ik was eigenlijk best tevreden. Hij leek stabiel, al at hij nog wel wat te weinig ( met name goed voer) naar mijn zin en zijn eigen gewone voer at hij minimaal. Wel at hij kip en allerlei ander lekkers.
Contact gehad een week terug met de homeopaat en de dosering van de middelen/ de potentie (

) kan worden opgevoerd. Ik mocht nu 3 keer schudden en ik heb inmiddels ook een hogere potentie opgestuurd gekregen waar hij mee mag beginnen.
Dat doen we nu dus een week en ik zie Nel echt weer een kleine doorstart maken met als resultaat dat hij de afgelopen dagen gewoon zijn smuldier en rodi op heeft gegeten, ook in normale hoeveelheid.
Vanmorgen keurig 400 gr. gemalen kip!

Haha, ik sta dan ook echt verbaast te kijken, aangezien het echt gewoon maanden geleden is geweest dat hij gewoon eigen eten normaal heeft opgegeten.
Kortom, het gaat rustig aan maar wel echt beter!
Hij is ook in goede doen; levendig en vrolijk.
Al met al ben ik prima tevreden!!