Hopelijk wordt het lekker druk met heel veel Laekense Herders uit binnen- en buitenland.
Voor wie er bij is: tot morgen en voor alle anderen: jullie zullen de foto's wel zien naderhand.

Moderator: moderatorteam
Nou, wel meer dan 1 hoor! De LFD was in Maastricht namelijk!Rosita Compagner schreef:Er zat een laekense op de jongehondendag van de Whippets en Italiaanse Windhondjes in Leersum. Zeker een afslag gemist hahaha
LongFields schreef:Het is normaal gesproken ieder jaar in een ander deel van het land, het was nu voor de tweede keer in de geschiedenis van de LFD in Maastricht. Met een beetje geluk is het volgend jaar weer wat centraler in het land. Voor ons was het vanochtend 2 1/2 uur rijden. Vanmiddag op de terugweg hebben we bij mijn ouders nog wat gegeten en gedronken dus waren het 2 etappes.
Waarom moet het weer in het zuiden dan? Ik vond het leuke altijd van de LFD dat het ieder jaar in een ander deel van het land gehouden werd, zodat het niet altijd voor dezelfde mensen heel dichtbij, en voor dezelfde anderen juist heel ver weg is.RachelleAmericanBulldog schreef:LongFields schreef:Het is normaal gesproken ieder jaar in een ander deel van het land, het was nu voor de tweede keer in de geschiedenis van de LFD in Maastricht. Met een beetje geluk is het volgend jaar weer wat centraler in het land. Voor ons was het vanochtend 2 1/2 uur rijden. Vanmiddag op de terugweg hebben we bij mijn ouders nog wat gegeten en gedronken dus waren het 2 etappes.
NEEEE hahaha het moet weer in het zuiden haha dan maak je er maar een weekendje van Suus!!