Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

11e Laeken Fun Day in Maastricht (17 juni 2012)

Voor de evenementen die niet in de andere rubrieken passen.
Ook geschikt voor aankondigingen met betrekking tot workshops en lezingen.

Moderator: moderatorteam

LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Re: 11e Laeken Fun Day in Maastricht (17 juni 2012)

Ongelezen bericht door LongFields »

Morgen is het dan zo ver en vindt de Laeken Fun Day weer plaats! Het wordt vroeg opstaan voor ons, we willen er wel op tijd zijn omdat Tapas en ik aan een aantal races mee gaan doen voor wat betreft de slalom en de agility. Het belooft mooi weer te worden morgen, dus dat zit alvast mee! De fotocamera gaat mee en mijn vader zal er zijn om filmopnames te maken.
Hopelijk wordt het lekker druk met heel veel Laekense Herders uit binnen- en buitenland.

Voor wie er bij is: tot morgen en voor alle anderen: jullie zullen de foto's wel zien naderhand. :wink:
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly* »

Een heel fijne dag toegewenst.
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Dank je Elly, ik denk dat dat wel zal gaan lukken! :wink:
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Veel plezier morgen! Leuk!
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Judith »

Veel plezier!
En ik hoop op veel foto's!
Afbeelding
Asta

Ongelezen bericht door Asta »

Veel plezier morgen, hopelijk zit het weer mee :cheer:
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Ongelezen bericht door RachelleAmericanBulldog »

Het was een geweldige dag!! Super weer ik schat zo'n 24 graden en zonnetje :) ....foto's volgen nog....Suus waar komen de filmpjes op te staan?
Afbeelding

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)

in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

Er zat een laekense op de jongehondendag van de Whippets en Italiaanse Windhondjes in Leersum. Zeker een afslag gemist hahaha
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Rosita Compagner schreef:Er zat een laekense op de jongehondendag van de Whippets en Italiaanse Windhondjes in Leersum. Zeker een afslag gemist hahaha
Nou, wel meer dan 1 hoor! De LFD was in Maastricht namelijk!

@Rachelle: mijn vader gaat het filmmateriaal (in totaal anderhalf uur ruwe beelden) monteren en maakt een algemene film voor de organisatie. Wat jullie daar verder mee doen is aan jullie. Maar dat kan wel eventjes op zich laten wachten hoor. :wink:

Het was echt een superdag vandaag, ruim 80 Laekense zijn op het veld geweest en het was een hele gevarieerde dag qua programma. Sjefke, Nozem en Tapas hebben het ook erg leuk gehad, Tapas moest flink aan de bak met een afvalrace agility waarbij ze tweede werd en ook de race om de snelste Laekense op de slalom, wat ze na alle runs van de afvalrace niet meer zo snel deed als normaal tijdens de training. Maar ze deed super haar best en heeft haar beste pootje voor gezet namens de LongFields honden.
Voor Sjefke was het geweldig om haar fokkers weer terug te zien, dat was inmiddels al weer 4 jaar terug voor het laatst, maar ze wist nog heel goed wie ze waren. Ze was echt enorm blij en enthousiast!

Nozem heeft 3 van haar pups weer teruggezien, haar nageslacht reageerde erg onderdanig op hun moeder maar Nozem leek haar kroost niet meer te kennen. Van de LongFields honden waren er buiten mijn eigen drietal 2 honden van het laatste nest (Bakush en Rudi) en 1 broer van Tapas, Milow.

Foto's heb ik zelf niet gemaakt want ik had het veel te druk met het praten met heel veel mensen en het meedoen aan de activiteiten, Eric heeft er ook heel weinig gemaakt (verkeerde keuze voor de mee te nemen lens gemaakt) maar mijn vader heeft heel erg zijn best gedaan met het filmen van een impressie van de dag en speciaal Tapas haar verrichtingen op het veld.

En nu zijn we alle 5 moe, de honden liggen echt voor pampus want zo'n dag is ook voor hen behoorlijk vermoeiend.
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Klinkt als een geslaagde dag! Als het de volgende keer wat dichterbij is, dan komen we eens kijken.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

Het is normaal gesproken ieder jaar in een ander deel van het land, het was nu voor de tweede keer in de geschiedenis van de LFD in Maastricht. Met een beetje geluk is het volgend jaar weer wat centraler in het land. Voor ons was het vanochtend 2 1/2 uur rijden. Vanmiddag op de terugweg hebben we bij mijn ouders nog wat gegeten en gedronken dus waren het 2 etappes.
veertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje

Ongelezen bericht door veertje »

Vond het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar zonder ov-kaart wordt reizen met het ov wel erg duur :(:
Ik kijk uit naar de foto's en film :D
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl
Contacteer:

LongFields schreef:Het is normaal gesproken ieder jaar in een ander deel van het land, het was nu voor de tweede keer in de geschiedenis van de LFD in Maastricht. Met een beetje geluk is het volgend jaar weer wat centraler in het land. Voor ons was het vanochtend 2 1/2 uur rijden. Vanmiddag op de terugweg hebben we bij mijn ouders nog wat gegeten en gedronken dus waren het 2 etappes.

NEEEE hahaha het moet weer in het zuiden haha dan maak je er maar een weekendje van Suus!!
Afbeelding

LongFields
Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos

RachelleAmericanBulldog schreef:
LongFields schreef:Het is normaal gesproken ieder jaar in een ander deel van het land, het was nu voor de tweede keer in de geschiedenis van de LFD in Maastricht. Met een beetje geluk is het volgend jaar weer wat centraler in het land. Voor ons was het vanochtend 2 1/2 uur rijden. Vanmiddag op de terugweg hebben we bij mijn ouders nog wat gegeten en gedronken dus waren het 2 etappes.

NEEEE hahaha het moet weer in het zuiden haha dan maak je er maar een weekendje van Suus!!
Waarom moet het weer in het zuiden dan? Ik vond het leuke altijd van de LFD dat het ieder jaar in een ander deel van het land gehouden werd, zodat het niet altijd voor dezelfde mensen heel dichtbij, en voor dezelfde anderen juist heel ver weg is.
Van mijn gefokte honden komen er normaal best wel veel, alleen dit keer vonden de meesten het gewoon te ver weg. Niet iedereen kan zomaar een weekendje weg natuurlijk.
Voor mij maakt het niet zo veel uit dat het ver weg is, maar voor mijn pupkopers in veel gevallen dus wel. :wink:
RachelleAmericanBulldog
Zeer actief
www.woofatwork.nl
Contacteer:

Tsja haha...als het in het midden van het land is...dan is het voor ons nog altijd ver rijden......haha En dan komen weer veel mensen uit het zuiden en Belgie niet vanwege de afstand..dus het blijft hetzelfde.haha vorig jaar vond ik ook leuk ( op het weer na )maar ik had net zo goed niet kunnen overnachten...geslapen heb ik niet haha maar volgend jaar doen we een weekend Brussel, in het laekenpark de funday en een dagje terrasjes pikken :) ...en ik vind dan dat ze daar ook een standbeeld van een Laeken moeten onthullen :)
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Evenementen”