Iwai schreef:Meningen zijn prima hoor, maar een beetje respect ontbreekt hier af en toe op het forum..
@dagmar88 fijn dat je meedenkt! Ik ben de overstap op versvoer aan het maken. Heb iwai een tijdje op versvoer gehad (eend rijst) op advies van de DA en toen werden de klachten erger dan ooit te voren. Ik heb een versvoer leverancier gevonden hier in de buurt die verschillende soorten versvoer aanbied waar Iwai het waarsch goed op zou doen. Daar ga ik binnekort heen om het een en ander te proberen. Ik heb Iwai nu op kvv rundvlees (naast de hypoallergene brokken) en daar doet hij het tot nu toe goed op. Zo wil ik het stapsgewijs per vleessoort opbouwen om te kijken of hij het tollereert. Wat denk jij?
Is er een diersoort waar een beetje makkelijk aan te komen is, die hij nog nooit eerder heeft gegeten?
Ik zou zorgen dat hij eerst weer even tot rust komt op alleen die brokken.
En dan ook echt alleen die brokken, geen extraatjes, boterhammen, kluiven, drainagespul, noem maar op.
Daarna zou ik aan een eliminatiedieet beginnen, omdat je denkt dat hij toch nog op de brokken reageert.
Dus echt maar 1 diersoort en dat iedere 6 weken verder uitbouwen.
Op barfplaats kun je daar veel informatie over vinden.