Nou, Rahne en ik zijn vandaag geweest! Het was gelukkig niet heel heel druk, maar wel leuk!! Veel te zien, veel te verkrijgen, veel te doen! Leuk!! Tassen vol met lekkers en tijdschriften mee naar huis!
De clinics van Rodi waar ik met de honden aan mee deed stelden niets voor. Een Belgische mevrouw ging wat vertellen over hondengedrag. Zo is Henk asociaal omdat hij alle honden enthousiast wil begroeten. En hij is heel zelfverzekerd (really?). En Cena is ontspannen (hijg hijg hijg, bibber, krab krab krab, bibber) en een regelteef. Pffff haha moest er wel om lachen!
De clinic met kinderen was wel leuk. Henk wil altijd heel enthousiast begroeten als een kindje op hem af komt, maar nu moesten de kinderen rustig naast hem gaan zitten en toen deed hij het heel netjes en rustig. Leuk!
Een Rodi worst als beloning gekregen, dus dat is altijd leuk!
Verder heeft Ernst de hondjes op de foto gezet. Henk was bang van de flits dus dat schoot niet echt op. En Camerageile Cena bleef natuurlijk keurig rechtop poseren, tutje!

Ben benieuwd naar het resultaat!
We hebben ook nog geprobeerd of de hondjes wilden jagen bij de Jack Russel vereniging, maar Henk en Kohna vonden het zakje niet interessant en Cena ging zitten poepen

trut!
We zijn nog bij de trimsalon van Rosita geweest, maar je raad het al: ze was er niet!
Verder kwamen we Chrico nog tegen met haar zoon en een klein wit mormeltje, LuLu. We trokken heel wat bekijks, zo met een wolf, een witte chihuahua en een hond met een blauw oog! O ja, en Henk

Wel lachen, al die vragen van mensen over de honden!
Ook kwamen we Pauline met Zorro tegen. Verder geen forummers gezien geloof ik.