Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Lotgering.

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Lotgering.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

bouvierpoedel schreef:
sam2011 schreef:cavom is in principe een goede brok, alleen niet voor nog opgroeiende honden...
persoonlijk zou ik juist volledig van die brok af stappen en puur KVV voeren, zorg wel dat je complete pakketten krijgt, dus rollen waar alles in zit. lotgering heeft veel keus, dus dat zou niet moeilijk moeten zijn.
Waarom is cavom niet goed voor opgroeiende honden.?
Voer het al jaren en zodra ze een 3 á 4 manden zijn gaan ze hier aan de volwassen cavom en heb noig nooit problemen gehad met mijn honden.
Oh trouwens mijn puppen worden gespeend met KVV en dan verschillende soorten pupbrok en tafelresten .
.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

sam2011 schreef:cavom is in principe een goede brok, alleen niet voor nog opgroeiende honden...
.
want?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
mirretje
Zeer actief
Mijn ras(sen): een mechelse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mirretje »

ik kreeg juist het advies om Cavom te kopen van een duitse dog fokker. Daar haal ik mijn KVV vlees en die zei dat ik die brokken moest halen want die waren erg goed volgens hem.
Het kvv valt in ieder geval in goede aarde. Rocco eet met smaak in no time zijn bakje leeg.
Ik geef hem nu 500 gram kvv en een bakje cavom. Zal dat genoeg zijn. Volgens mij kan Rocco de hele dag eten dus daar kan ik het niet op afstellen.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”