zo is die van mij weleens over een hek van een uitlaatveld gesprongen wat hij nog nooit gedaan had en zonder blikken of blozen rende hij zo een grote weg op om vervolgens daarop stil te staan heeft ook ff geduurt en hij liep 1 naar de middenberm om vervolgens weer tot de helft van de weg terg te lopen en weer stil te gaan staan voor die eindelijk snapte dat het daar gevaarlijk was en dat ie terug kwam ( google maar op kennedylaan eindhoven dan kun je zien wat voor weg dat is en dat ik me hart 30 meter terug ergens waarschijnlijk verloren was op dat moment).we waren wel denk zo een minuut of 10 verder.Jay1978 schreef:Omlopen snapte Jentah ook heel lang niet. Wilde over tafel klimmen om ergens te komen bijvoorbeeld.booster schreef:Dat bijten overal in en nog een aantal dingen is erg herkenbaar.
hij denk ook nog steeds dat hij onder zijn moeder door kan lopen terwijl hij bijna 10 cm groter is dan haar en blijft dan ook echt door duwen tot ie einelijk door heeft dat het niet past en blijft dan heel stom staan.
we dachten toen misschien zag die wel iets lopen ofzo maar we haden niks gezien en het jachthondje van een vriendin van mij die reageerd daar altijd op en dat was nu ook niet.
je gaat achteraf dan toch nadenken waarom deed ie dat terwijl die dat nog nooit gedaan had want over een hek springen had ie ook nog nooit gedaan daar was ie te "sukkelig" voor.