Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gestopt met vleesbot te voeren

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Re: Gestopt met vleesbot te voeren

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Meid, laat je niet van de wijs brengen door een verkoopster van een winkel die het liefst ziet dat wij allemaal dure brokken vol graan gaan geven :wink: Een kippennek is volgens mij het meest ongevaarlijke stukje barf dat je kunt geven, zit alleen maar kraakbeen in en is ook nog klein. Heel naar binnen zal het ook wel verteren.
Werkelijk iedereen heeft wel een mening over bot voeren aan de hond, als je je daar mee bezig moet houden :tongue: Hier wordt door Boyke die niet meer zulke scherpe tanden heeft ook wel eens iets heel naar binnen geslokt. Ik heb gemerkt dat het kleiner maken bij hem alleen maar tot gevolg heeft dat hij het nog eerder heel opeet. Juist de wat grotere stukken, kauwt hij wel.
Maar als jij er ongerust van wordt, is er natuurlijk ook niets mis mee om kvv te voeren en andere kluiverijen te geven aan Pepper :ok:
saffie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Gestopt met vleesbot te voeren

Ongelezen bericht door saffie »

Ik geef ook al heel lang geen vleesbot meer aan mijn honden. Ik weet dat de kans in theorie heel klein is dat het mis gaat, maar ik bleef het doodeng vinden en toen was de lol er gauw af. Voornamelijk Boy vond ik er erg onhandig mee.
Voor het kluifplezier krijgen ze botten van gedroogde pens en eventuele aanslag haal ik zelf van de tanden af met een krabber.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”