Alleen dat voedingsadvies....mijn reu weegt ongeveer 30 kg. Hij zou dus op hun advies 1,6 kg per dag moeten eten
Maar dat zet mij wel aan het denken...is het dan niet zo voedzaam? Ben benieuwd.
Moderator: moderatorteam

Ben ook niet zo overtuigd van de kwaliteit....heb Canna vandaag voor het eerst zien kotsen->Chanty<- schreef:Als ik naar de samenstelling kijkt wat er in zit, lijkt me het niet echt top voer. Bij de pate staat er niet bij wat voor vlees er in zit en er zit tarwebloem inEn ik zou ook graag willen weten welke dierlijke bijproducten er in zitten.

Nou ja....als de Keizer het goedkeurd dan zal het voor mijn krullebol ook wel goed zijn toch ???cloris schreef:Nou het is Keizerlijk goedgekeurd! tenminste de Pens compleet variant;) de andere ga ik hem vanavond geven.

verkoop jou appie dan nog smuldier?? dat is toch allang uit hun sortiment.vivke1965 schreef:ik heb ook vandaag 2 pakjes meegenomen om te testen hoe hij het doet....
Ik vrees wel dat ze enkel deze nog in hun assortiment houden, van het smuldier lag er nog maar 1 doosje hier.
Als ik een racekakker krijg van dit spul, dan zoek ik een andere supermarkt !!

ja, net als smuldier.Cos schreef:Het is 1 klomp van 400 Gram.
Niet handig, ik hou het wel bij rodi.tekkel schreef:ja, net als smuldier.Cos schreef:Het is 1 klomp van 400 Gram.

vivke1965 schreef:Nou ja....als de Keizer het goedkeurd dan zal het voor mijn krullebol ook wel goed zijn toch ???cloris schreef:Nou het is Keizerlijk goedgekeurd! tenminste de Pens compleet variant;) de andere ga ik hem vanavond geven.

Die tarwebloem viel mij ook al op ja, die vind ik wel heel raar in een kvv.->Chanty<- schreef:Als ik naar de samenstelling kijkt wat er in zit, lijkt me het niet echt top voer. Bij de pate staat er niet bij wat voor vlees er in zit en er zit tarwebloem inEn ik zou ook graag willen weten welke dierlijke bijproducten er in zitten.
Is niet vreemd lijkt mij, kwestie van geld...bennie schreef:Het is natuurlijk wel vreemd dat ze eerst smuldier uit het assortiment halen om vervolgens met een huismerk terug te komen.
het zou me dan ook niks verbazen als het straks ineens veel duurder wordCanidae schreef:Is niet vreemd lijkt mij, kwestie van geld...bennie schreef:Het is natuurlijk wel vreemd dat ze eerst smuldier uit het assortiment halen om vervolgens met een huismerk terug te komen.