Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Mooi stel zo!
En wat het waterballet betreft... Ik heb bij de kruidvat een tijd geleden placemats gekocht speciaal voor onder etensbakken van dieren. Die nemen vocht op, ideaal als er een een waterballetje van wil maken
Misschien hebben ze ze nog. Hier hebben ze ze af en toe nog wel eens (evt wil ik wel voor je kijken?) http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat ... 13_pdf.pdf
Onderaan de pagina op een rolletje
Al jaren MC's hier...en nog nooit gewassen ook niet voor de show,, dan alleen de witte plekken met wat droogshampoo of maizena. Ze kunnen een vettige vacht hebben maar dan moet je wat in de voeding veranderen. Een katerstaart heb je bij een ongecastreerde kater.
Het blijft een leuk stel, Ariane
Mit schreef:Ongetwijfeld maar ik wil het wel aanstippen. De vacht is licht vet, daar ontkom je niet aan. Maar Maine Coons zijn erg gevoelig voor katerstaarten (komt ook bij poezen voor). Ik heb zelf een Coon gehad die ondanks het wassen daarmee tobde en het is écht geen pretje. Dus desnoods regelmatig even met droogshampoo die vacht doorfluffen, voorkomt een hoop gedoe.
Wat is een katerstaart?
Nooit van gehoord
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Hier staat uitleg bij over een katerstaart. Bij Coons komt het redelijk vaak voor, met name bij ongecastreerde katers maar ook zeker wel bij gecastreerde katers en poezen. Altijd even in de gaten houden dus, als die plek heel vet en kleffig wordt kan het beste behandelen met droogshampoo.