Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Branka schreef:Mijn moeder maar eens laten lezen. Finn vindt zwemmen geweldig en apporteren tot het ondiepe ook.
Koud water maakt hem niets uit, 2e kerstdag lag hij nog in het Geestmerambacht.
Gezellig als jij er ook bij kan zien. Kan ik Finn ook eens zien.
Voorlopig heeft ma geen interesse en gaat ze in mei met vakantie. Ga kijken of ik haar kan laten zien dat dit best leuk is en volgens mij echt wat voor Finn
hovawart schreef:Aangemeld met beide dames.
Leuk Mar zie we elkaar ook weer eens.
Ja leuk, ben ook wel benieuwd naar je nieuwste aanwinst. Ik heb me net per mail opgegeven.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42) Catootje 12-05-05 - 17-09-09 Chiva ? - ? -91 - 08-01-10 Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
chrico schreef:Lijkt mij heel leuk om eens mee te maken maar weet niet of mijn honden zich het water in laten sturen
De chihuaha toch wel?
Geen idee, maar die is er makkelijker in te zetten en als je hard gooit is zij vanzelf aan de kant Maar is het leuk voor een chi om mee te doen, hebben ze ook minidingen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
chrico schreef:Lijkt mij heel leuk om eens mee te maken maar weet niet of mijn honden zich het water in laten sturen
De chihuaha toch wel?
Geen idee, maar die is er makkelijker in te zetten en als je hard gooit is zij vanzelf aan de kant Maar is het leuk voor een chi om mee te doen, hebben ze ook minidingen
Minidingen hebben we wel, maar dan wel meer voor het formaat JR of iets vergelijkbaars. Voor een chihuahua hebben wij geen zwemvesten en dummies. Bestaan er eigenlijk wel zwemvesten voor chihuahua's?
Minidingen hebben we wel, maar dan wel meer voor het formaat JR of iets vergelijkbaars. Voor een chihuahua hebben wij geen zwemvesten en dummies. Bestaan er eigenlijk wel zwemvesten voor chihuahua's?
Geen flauw idee, daarom vraag ik het jou
Lijkt mij wel leuk om haar mee te laten doen
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Geen flauw idee, daarom vraag ik het jou
Lijkt mij wel leuk om haar mee te laten doen
Ik heb alleen verstand van Newfoundlanders. Maar mocht je mee willen doen met de kleine uk, dan kan ik wel informeren of er zwemvesten zijn. Kan zij overigens goed zwemmen?
Ik heb alleen verstand van Newfoundlanders. Maar mocht je mee willen doen met de kleine uk, dan kan ik wel informeren of er zwemvesten zijn. Kan zij overigens goed zwemmen?
Als je wil vragen graag. Zij heeft 1x gezwommen en heeft het overleefd Maar ik denk wel dat zij kan zwemmen en zo niet dan heeft zij haar reddingsvest om toch
Als je wil vragen graag. Zij heeft 1x gezwommen en heeft het overleefd Maar ik denk wel dat zij kan zwemmen en zo niet dan heeft zij haar reddingsvest om toch
Komt voor elkaar, ik zal het navragen. Zodra ik meer informatie heb, zal ik het posten.
chrico schreef:
Gewoon een dummy die om het waterblijft drijven pakken. Touwtje op dr middel en in het water ermee
chrico schreef:
Gewoon een dummy die om het waterblijft drijven pakken. Touwtje op dr middel en in het water ermee
Komt voor elkaar, ik zal het navragen. Zodra ik meer informatie heb, zal ik het posten.
Okee leuk
Machie schreef:
chrico schreef:
En dan als apportje dienen voor een newfie dat is dan pas het echt werk
chrico schreef:
En dan als apportje dienen voor een newfie dat is dan pas het echt werk
Jip er bestaan zeker zwemvesten voor chihuahua's in alle kleuren en motieven (heb er zelf 2 )....alleen zou ik zelf niet zo snel in mei mijn chi laten zwemmen. Die van mij vinden het hoogzomer zelfs vaak te koud.
Laat mij geweldig om een keer mee te doen. maar denk dat Xerash er niet blij van wordt. Ik heb namelijk een Newf die niet van zwemmen houdt, alleen pootje baden