Een watteh? Die kan ik niet vindenMachie schreef:Een Pumi Panna
Die zijn kleiner en ontzettend leuk

Moderator: moderatorteam
Een watteh? Die kan ik niet vindenMachie schreef:Een Pumi Panna
Een pumi, panna. Of, en pumi, naomiPanna schreef:Een watteh? Die kan ik niet vindenMachie schreef:Een Pumi Panna
haha ik las t ook verkeerdMachie schreef:Een pumi, panna. Of, en pumi, naomiPanna schreef:Een watteh? Die kan ik niet vindenMachie schreef:Een Pumi Panna
Zo duidelijker
OoooooohMachie schreef:Een pumi, panna. Of, en pumi, naomiPanna schreef:Een watteh? Die kan ik niet vindenMachie schreef:Een Pumi Panna
Zo duidelijker
Een Oscar!Panna schreef:Sowieso nog een Wetter en ik denk ook steeds serieuzer na over een klein(er) hondje erbij.
Dat hondje moet dan wel opgewassen zijn tegen mijn Bengalen en (af en toe... regelmatig) lompe Zinne. Geen terrier, geen platneus. Wie weet wat ik tegenkom
Dat ligt hopelijk nog zó ver weg dat ik daar nog niet aan denk;ben net een beetje over het vorige keuzemoment heen.Inge O schreef:je vólgende hond, marianmarian* schreef:Het is een Drent geworden![]()
.
Ik ben de Drent trouw geblevenNeeltje schreef:Geen flauw idee. Net als Marian ben ik net overgestapt op een ander ras
Weet jij een adres waar ze glazen bollen verkopen?Inge O schreef:
uhhtuttut, dan kijk je maar even vér weg![]()
.
Past wel bij je zo'n etterbakbouvierpoedel schreef:Oud en bejaard zou ik wel een leuke lelijk loeder van een peek willen hebben.
Mooi heb ik gelijk een vacantie adresje voor mijn peekje als ik ga overwinteren in Spanje.alm@ schreef:Past wel bij je zo'n etterbakbouvierpoedel schreef:Oud en bejaard zou ik wel een leuke lelijk loeder van een peek willen hebben.ik heb nog wel eens een nachtmerrie van die peken van mijn moeder. Die had er altijd een stuk of 4. En ik moest ze dan uitlaten
en toen ik op mezelf woonde kwamen die etters bij mij logeren als ze op vakantie gingen
Ja doei. Je neemt je peekje maar mee naar Spanjebouvierpoedel schreef:Mooi heb ik gelijk een vacantie adresje voor mijn peekje als ik ga overwinteren in Spanje.alm@ schreef:Past wel bij je zo'n etterbakbouvierpoedel schreef:Oud en bejaard zou ik wel een leuke lelijk loeder van een peek willen hebben.ik heb nog wel eens een nachtmerrie van die peken van mijn moeder. Die had er altijd een stuk of 4. En ik moest ze dan uitlaten
en toen ik op mezelf woonde kwamen die etters bij mij logeren als ze op vakantie gingen
Thanks.![]()