Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
"Ik bèn helemaal niet allergisch"
Moderator: moderatorteam
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
Re: "Ik bèn helemaal niet allergisch"
die zou aan mij een verkeerde hebben als ik er achter zou komen. mijn echtgenoot is erg allergisch voor katten (vandaar dat er 8 rondlopen) maar ook voor bomen en grassen. als hij er erg last van puft hij maar een keer extra, vind hij ook geen bezwaar. want wij en geen dieren..... dat bestaat niet.
ellen
ellen
- ArCee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nikan, kruising Rottweiler x Beauceron vanuit Spanhe.
- Aantal honden: 1
Wat een egoistische takkewijf
Mijn vrouw is W E L degelijk allergische voor honden, en heeft veel meer met katten als met honden, maar ze gunt mij het dier waar ik zo van hou (nu weet ik wer wrom ik zo gek op haar ben, en blij ben dat is dus niet op zo'n type ben gevallen)
Daarbij, ze leerde die gozer kennen in het verhaal MET hond, dan accepteer je zo'n iemand, lijkt mij, met hond?
Volgens mij is dit een dametje die redelijk gewend is haar zin te krijgen, en ze doet alles om hem te krijgen.
Die gozert begrijp ik ook niet, die beslist, zoals het hier beschreven is, wel heel makkelijk dat de hond weg moet als zij met hem wil samen wonen. Loopt een beetje zijn pielemuis achterna volgens mij?
Denkt in ieder geval met het verkeerde koppie, da's wel duidelijk
Ik hoop dat hij wakker word, en ziet wat voor muts dit is, voordat hij zijn hond weg heeft gedaan. Anders heeft hij straks mooi 2 x niks

Mijn vrouw is W E L degelijk allergische voor honden, en heeft veel meer met katten als met honden, maar ze gunt mij het dier waar ik zo van hou (nu weet ik wer wrom ik zo gek op haar ben, en blij ben dat is dus niet op zo'n type ben gevallen)

Daarbij, ze leerde die gozer kennen in het verhaal MET hond, dan accepteer je zo'n iemand, lijkt mij, met hond?
Volgens mij is dit een dametje die redelijk gewend is haar zin te krijgen, en ze doet alles om hem te krijgen.
Die gozert begrijp ik ook niet, die beslist, zoals het hier beschreven is, wel heel makkelijk dat de hond weg moet als zij met hem wil samen wonen. Loopt een beetje zijn pielemuis achterna volgens mij?
Denkt in ieder geval met het verkeerde koppie, da's wel duidelijk

Ik hoop dat hij wakker word, en ziet wat voor muts dit is, voordat hij zijn hond weg heeft gedaan. Anders heeft hij straks mooi 2 x niks

Met een huis vol dieren, valt er altijd iets te vieren
Toen ik de mensen leerde kennen, ging ik mijn hond meer verwennen
Toen ik de mensen leerde kennen, ging ik mijn hond meer verwennen
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ze lopen rond blijkbaar en gaan allemaal relatie's aan.
Hoorde pas een bizar verhaal.
Vrouw dood en op begravenis word manlief in ene geconfronteert met 30 jarige zoon van overleden vrouw .
Vraag je toch ook af met wie je al die jaren getrouwd bent geweest en van wie je gehouden hebt.??
Hoorde pas een bizar verhaal.
Vrouw dood en op begravenis word manlief in ene geconfronteert met 30 jarige zoon van overleden vrouw .
Vraag je toch ook af met wie je al die jaren getrouwd bent geweest en van wie je gehouden hebt.??
Wat je zegt ben je zelfffff 

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ben benieuwd of dit verhaal echt is of dat er nu iemand geboeid zit te lezen wat er allemaal voor reacties op komen 

- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Tegen de tijd dat hij er achter komt en weg dreigt te gaan, faket ze waarschijnlijk een zwangerschap, zodat hij toch blijf.
Raar verhaal, waarom niet gewoon eerlijk zijn en over een oplossing praten?

Raar verhaal, waarom niet gewoon eerlijk zijn en over een oplossing praten?
- amyyy55
- Actief
- Mijn ras(sen): Hou van: Herders, Collies, Newfies, labradors<3
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
wat een leugenaar die vrouw! 

- kipo
- Zeer actief
toen ik mijn vriend leerde kennen, had ik chinchilla's, dwergpapegaaien en honden en ik heb meteen tegen hem gezegd, dat 'ie die erbij kreeg en dat ik de rest van mijn leven iig niet meer hondloos ging zijn. Nu zijn we 10 jaar verder en hebben we geen dwergpapegaaien meer, maar wel kippen en konijnen erbij en hij blijft nog steeds 

- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Ik weet he niet, je gaat er toch vanuit dat iemand niet liegt. Nou ben ik gelukkig getrouwd, maar als ik mijn man nu had leren kennen met honden en hij zou aangeven een leven met mij te willen straten, maar allergisch zijn voor de honden, zou ik denk ik ook een oplossing zoeken. Hoeft niet herplaatsen te zijn, maar zou eventueel wel kunnen (geen asiel en geen onbekende mensen). Maar als ik erachter zou komen dat mijn partner gelogen heeft dan is het over en uit.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo egoistisch is. ik zou iig niet met zelf kunnen leven.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo egoistisch is. ik zou iig niet met zelf kunnen leven.
- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie