Hoop dat het weer ook prima wordt!
Ps wordt er rekening gehouden met vegetariers/vis ipv vleeseters?
Moderator: moderatorteam
Het is een buffet en er is behalve vlees ook vis, we zullen voor het weekend nog inventariseren hoeveel vegetariërs er zijn ivm de catering.AnneMarie schreef:Het is heel scherp geprijsd, vooral nu, geweldig initiatief, hoop dat het weer ook prima wordt!
Ps wordt er rekening gehouden met vegetariers/vis ipv vleeseters?
De bungalows zijn inmiddels allemaal bezet, ze zijn voorzien van een eenvoudige keuken met o.a. een koffiezetapparaat en ketel om water te koken.AnneMarie schreef:Wie gaan er allemaal? En welke workshop volg je?
Als je in zo'n bungalowtje zit, moet je dus alleen voor je eigen ontbijtje zorgen? En eventueel vrijdagavond iets te eten.
Staat daar wel een waterkoker/koffiezetapparaat? Koelkast?
En mag een jonge hond mee naar de lezing, want direct alleen laten in een vreemd huisje is geen optie...
Dank voor je mening, kennelijk heb je geen idee van de huidige gangbare prijzen van de workshopgevers die bij ons het weekend verzorgen en/of de kosten van de locatie.Framboise schreef:Ai, aangezien het om 'workshops' gaat, waarvan de definitie toch is dat het een korte inleiding in een onderwerp is om de deelnemer hiermee kennis te laten maken, vind ik de prijzen ook nogal hoog.
Als de workshops goed zijn, werft men weer nieuwe leden/klanten, dus zijn de kosten van de workshop weer gedekt. Op deze manier is het gewoon lekker de kas spekken!
Ik vind het met deze prijzen niet leuk meer. Jammer, anders was ik er zeker bij geweest met mijn hondje!
Als je een weekend georganiseerd gaat wandelen met je hond betaal je evenveel....Framboise schreef:Ai, aangezien het om 'workshops' gaat, waarvan de definitie toch is dat het een korte inleiding in een onderwerp is om de deelnemer hiermee kennis te laten maken, vind ik de prijzen ook nogal hoog.
Als de workshops goed zijn, werft men weer nieuwe leden/klanten, dus zijn de kosten van de workshop weer gedekt. Op deze manier is het gewoon lekker de kas spekken!
Ik vind het met deze prijzen niet leuk meer. Jammer, anders was ik er zeker bij geweest met mijn hondje!
Leuk! Dan zien we elkaar zondag, ik doe ook denkspelletjes met hondenverkadej schreef:maakt me niks uit, dan blijf ik lekker in het huisje zitten of ga een wandeling maken met Luna.
Ik ga en volg de workshops:
Apporteren / Jacht op zaterdag
Denkspelletjes met Honden op zondag
jammer dat de klicker training niet doorgaat op zondag (ik was de enige lol)
Hou er trouwens wel rekening mee dat de workshops veranderd zijn (sommige toegevoegd en 1 verwijderd)
Ik één keer geweest met Gijsje en ik deel helemaal Mèlanies mening.lieveheersbeestje83 schreef:Het mega hondenweekend is dit jaar groter van opzet (en het eten zit er nu bij en je hebt veel meer keus qua workshops en heet nu voor het eerst MEGA hondenweekend), maar het is dezelfde locatie en organisatie en voor dogdance dezelfde instructeur als eerdere jaren. Ik verwacht dan ook dezelfde kwaliteit als eerder. Heb het alle 3 de keren ontzettend naar mijn zin gehad en heel veel geleerd.