Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

dochterlief met zwart wit fotos en kleur

Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.

Moderator: moderatorteam

Magic
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie
Aantal honden: 2

Re: dochterlief met zwart wit fotos

Ongelezen bericht door Magic »

Je hebt een prachtige dochter herjede, maar ik werk zelf in deze branche en vind het geen mooie foto's en ook veel te sexy voor een meisje van 14... en heeft ze voor die portretfoto's nou haar topje naar beneden gedaan?
Afbeelding
Iedere dag feest!
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Mooie foto's, zeker die ene waarin ze recht voor de camera staat. :ok: Ze is geen standaard model en ze heeft een prachtige uitstraling.
Ik vind de foto's helemaal niet te ver gaan. Een bloot of schaarsgekleed mens heeft niet meteen met seks te maken. :denken:
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Minhie »

EstherK schreef:Mooie foto's, zeker die ene waarin ze recht voor de camera staat. :ok: Ze is geen standaard model en ze heeft een prachtige uitstraling.
Ik vind de foto's helemaal niet te ver gaan. Een bloot of schaarsgekleed mens heeft niet meteen met seks te maken. :denken:
Dat vind ik ook niet, maar ik vind het wel te naakt. :19:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

EstherK schreef:Mooie foto's, zeker die ene waarin ze recht voor de camera staat. :ok: Ze is geen standaard model en ze heeft een prachtige uitstraling.
Dat laatste ben ik met je eens maar ondanks dat krijg ook ik van hetgeen de foto's uitstralen geen prettig gevoel.
Maar dat heeft niks met de uitstraling van het meiske te maken want dat is gewoon een prachtige jonge meid.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

renee-uk schreef: Dat laatste ben ik met je eens maar ondanks dat krijg ook ik van hetgeen de foto's uitstralen geen prettig gevoel.
Wat veroorzaakt dat gevoel dan?
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

de laatste 2 foto's hadden wel iets hoger gecropt kunnen worden imo, dan had het wat minder naakt geleken. De stijl van de foto's is niet zo mijn ding, maar je dochter staat er mooi op en heeft een bijzondere uitstraling vind ik!
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Magic schreef:Je hebt een prachtige dochter herjede, maar ik werk zelf in deze branche en vind het geen mooie foto's en ook veel te sexy voor een meisje van 14... en heeft ze voor die portretfoto's nou haar topje naar beneden gedaan?
Wat bedoel je met 'branche'? Als ik het goed begrijp heeft TS het over foto's voor een expositie waar haar dochter eenmalig voor geposeerd heeft. Kunst is toch geen 'branche'?
Afbeelding
Rami
Zeer actief

minhie schreef:
Dat vind ik ook niet, maar ik vind het wel te naakt. :19:
Met naakt is toch niets verkeerds? Naakt is toch geen synoniem voor sex of erotiek?
Zeker in de kunst niet. Dan heeft naakt veel meer te maken met schoonheid.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

EstherK schreef:
renee-uk schreef: Dat laatste ben ik met je eens maar ondanks dat krijg ook ik van hetgeen de foto's uitstralen geen prettig gevoel.
Wat veroorzaakt dat gevoel dan?
ik denk de tegenstelling tussen de poses en de onschuld van het meiske en dat heeft niks te maken met het beetje blote huid dat er te zien is, dat is het gewoon niet wat me dat gevoel geeft.
ik zou het in elk geval niet fijn vinden als er van mijn 14 jarige dochter dit soort foto's op het i-net circuleerden, zou werkelijk bang zijn dat die in verkeerde handen zouden vallen en voor dubieuze zaakjes gebruikt zouden worden :?
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Rami
Zeer actief

En nog even over fotografie als 'branche'. Fotografie is - in dit verband - vooral ook een kunstuiting.
Veel van Nederlands hedendaagse bekendste/beroemdste kunstenaars houden zich bezig met fotografie: Erwin Olaf, Rineke Dijkstra, Anton Corbijn, Inez van Lamsweerde. En die gebruiken ook modellen. En sommige modellen zijn naakt, of semi-naakt. Maar naakt (of semi-naakt) is geen sex.
Ik zie in de foto's met dochter van Herejede ook niet iets wat met sex te maken heeft. Ook niet in haar poses of attributen.
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Rami schreef:

Ik vind het ook erg meevallen qua 'gewaagdheid'. De stijl spreekt me niet bijzonder aan maar ik zie wel wat de fotograaf wil zeggen met zijn of haar foto's. Een meisje op de rand van volwassenheid, de schoonheid van de onschuld verbeeldend zo met die vlinders, engelen-vleugels en de kleur wit.

(Dochter heeft trouwens prachtige, fotogenieke ogen, zo groot en donker).
Mee eens :ok: vind het een mooie meid en vind de fotos ook wel meevallen qua gewaagdheid
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Magic
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border Collie

Ongelezen bericht door Magic »

Rami schreef:En nog even over fotografie als 'branche'. Fotografie is - in dit verband - vooral ook een kunstuiting.
Veel van Nederlands hedendaagse bekendste/beroemdste kunstenaars houden zich bezig met fotografie: Erwin Olaf, Rineke Dijkstra, Anton Corbijn, Inez van Lamsweerde. En die gebruiken ook modellen. En sommige modellen zijn naakt, of semi-naakt. Maar naakt (of semi-naakt) is geen sex.
Ik zie in de foto's met dochter van Herejede ook niet iets wat met sex te maken heeft. Ook niet in haar poses of attributen.
Ja, maar dan noem je ook wat fotografen he.
Die staan in geen enkele verhouding met de foto's uit dit topic.
Alsof je een 'ik zing een liedje op youtube'-filmpje van een willekeurige tiener op dezelfde hoop gooit met Trijntje Oosterhuis en Guus Meeuwis.
Afbeelding
Iedere dag feest!
Rami
Zeer actief

Magic schreef:
Rami schreef:En nog even over fotografie als 'branche'. Fotografie is - in dit verband - vooral ook een kunstuiting.
Ja, maar dan noem je ook wat fotografen he.
Die staan in geen enkele verhouding met de foto's uit dit topic.
Alsof je een 'ik zing een liedje op youtube'-filmpje van een willekeurige tiener op dezelfde hoop gooit met Trijntje Oosterhuis en Guus Meeuwis.
Nou ja, ik bedoelde vooral te zeggen dat fotografie meer kan zijn dan een vak-technisch iets. Duidelijk is in de fotoserie die hier geplaatst is dat het vooral met creativiteit/kunstzinnigheid te maken heeft.
Het zijn foto's voor een expositie. En of het nu gaat om een amateur(kunst) fotograaf (dat weten we trouwens niet eens) dat maakt me - in dit geval - niet uit.
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief

oh ja dat kan natuurlijk dat we dat precies andersom zien
ik vind juist wel dat de foto's erg sensueel zijn en voor de verkeerde doelgroep zeg maar, vandaar mijn wat onbehaaglijke gevoel denk ik.
En nogmaals, het gaat echt niet om dat beetje blote huid, juist niet.
Afbeelding

Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik vind de foto's wel mooi en ik snap wel wat de fotograaf ermee wil laten zien.
Dapper van je dochter om zo jong al zo goed te durven :ok:
herejede
Zeer actief

Ongelezen bericht door herejede »

dank jullie wel allemaal, en er hoeft echt niks achter gezocht te worden, ik was er zelf bij
ze heeft niet met ontbloot bovenlijf gestaan hoor,
ze vond het een heel gezellig middagje, samen met nog een paar meiden
er komen nog veel meer fotos, ook kleur, die laat ik dan ook zien

hij heeft nog veel meer fotos gemaakt en die zijn stuk voor stuk prachtig om te zien
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Heel knap meisje...
Maar ik krijg er ook de rillingen van waarschijnlijk omdat ze geen 14 lijkt maar 7.... :scratch:
Of dit kunst is ? Van mij hoeft het niet.... :(:
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Mooie foto's hoor, en als jullie er blij mee zijn is het helemaal goed toch!
Afbeelding
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Die foto's zijn zo fout. Te uitdagend voor een kind van 14. Ik moet er niet aan denken dat mijn 14 jarige zo op de foto ging. En nee, ik ben niet preuts. Wel voorzichtig. Dit trekt verkeerde mensen aan.
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Ik hoop trouwens dat de fotograaf niet zonder jullie medeweten in contact kan komen met haar, via de naam van de school, adres, achternaam, mobiel nr. etc?
lets have fun

dagmar88 schreef:Ik hoop trouwens dat de fotograaf niet zonder jullie medeweten in contact kan komen met haar, via de naam van de school, adres, achternaam, mobiel nr. etc?
en ik hoop dat jullie hebben vast laten leggen dat de foto's nergens anders voor mogen worden gebruikt dan voor de expositie. Dus ook niet doorverkopen aan derden.

(je kunt nooit achterdochtig genoeg zijn als het over de veiligheid van je kinderen gaat)
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Ik vind dat niet bloter dan in een zwembad steeds zo'n vreemd argument.
Als op een zwembad een man foto's loopt te maken van 14-jarigen in bikini, dan wordt ie opgepakt. :U:
Gr. Aniek

Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Budkes schreef:Ik vind dat niet bloter dan in een zwembad steeds zo'n vreemd argument.
Als op een zwembad een man foto's loopt te maken van 14-jarigen in bikini, dan wordt ie opgepakt. :U:
Juist. En je laat hem ook geen leuk bloot bikinietje uitzoeken om na dragen en fotograferen weer in zijn privé collectie te eindigen.
Tenminste, ik neem dan aan dat de kleding van de fotograaf zelf was.
Rami
Zeer actief

dagmar88 schreef:En je laat hem ook geen leuk bloot bikinietje uitzoeken om na dragen en fotograferen weer in zijn privé collectie te eindigen.
Sorry hoor, maar dit vind ik echt aannames van een zeer verdorven geest.
Herejede zal nog eens foto's plaatsen... :ugh:
Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Rami schreef:
dagmar88 schreef:En je laat hem ook geen leuk bloot bikinietje uitzoeken om na dragen en fotograferen weer in zijn privé collectie te eindigen.
Ga je gang, die zijn er namelijk genoeg en daar hoor je je kinderen tegen te beschermen.
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Het meisje is prachtig, de foto's zijn niet mijn stijl..

En ook ik vind ze te gewaagd. Had dat echt niet van mijn moeder gemogen toen ik 14 was(waarschijnlijk had ik het ook niet gedurfd)
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
lets have fun

Rami schreef:
Dat is nu juist het punt. Je kunt beter niet dit soort foto's op internet zetten. Even copy en past en ze staan op de computer van een perverseling.

Erg naief om te doen alsof je een verdorven geest moet hebben om zo'n conclusie te trekken. De realiteit is nu eenmaal dat de wereld vol zit met mensen die niet te vertrouwen zijn met kinderen.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Rami schreef:

jee rami, ik had jou toch écht realistischer ingeschat :denken:
Afbeelding
Rami
Zeer actief

lets have fun schreef:
Rami schreef:
Dat is nu juist het punt. Je kunt beter niet dit soort foto's op internet zetten. Even copy en past en ze staan op de computer van een perverseling.

Erg naief om te doen alsof je een verdorven geest moet hebben om zo'n conclusie te trekken. De realiteit is nu eenmaal dat de wereld vol zit met mensen die niet te vertrouwen zijn met kinderen.
Dan is jouw uitgangspunt dus dat deze foto's perverse mensen zouden aantrekken.
En dan zal ik inderdaad wel heel naïef zijn (of een ander idee hebben van erotiek) want ik zie het er nog steeds niet in. :19:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Rami schreef:
Dan is jouw uitgangspunt dus dat deze foto's perverse mensen zouden aantrekken.
En dan zal ik inderdaad wel heel naïef zijn (of een ander idee hebben van erotiek) want ik zie het er nog steeds niet in. :19:

jij bent ook geen vies mannetje :U:

maar ondanks dat ik de foto's erg mooi vind, voor thuis, zou ik ze ook niet online zetten want een beetje realisme zou je moeten zeggen dat die foto's op verkeerde harde schijven geld waard zijn...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's Diversen”