Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Welke voeding zet aan?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Lunatic
Erelid
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix
Aantal honden: 2

Re: Welke voeding zet aan?

Ongelezen bericht door Lunatic »

Ik zou idd meer en op het oog gaan voeren, elke hond is anders net als bij mensen, de een verbrand veel sneller dan de ander.

Mijn Doran is zo'n energieverbrander, die eet standaard tussen een kilo en 1,5 kilo vlees per dag, op een trainingsdag word dit 2 kilo en dan nog valt hij 's avonds in. Terwijl Luna die groter en zwaarder is en dezelfde beweging krijgt, genoeg heeft aan 500 gram vlees per dag.
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
Miezemuis
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Miezemuis »

Ik voer Lizzie nog 4 keer per dag. Ik wilde iegenlijk vanaf volgende week overstappen op 3 keer, maar nuz e wat aan moet komen had ik al bedacht dat ik nog even 4 keer per dag blijf geven.
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Je kan haar normale voer gewoon over 2x verdelen en dan 2 x iets extra tussendoor?
Maar op bijna alle voeders staat een richtlijn qua voeren , het is belangrijk dat je naar je dier kijkt en dan de voeding aanpast, dus voeren op het oog.. is ze te dik dan geef je minder, worden ze tezwaar dan krijgen ze meer.
het kan hier best wel verschillen wat ze krijgen, als ik met Bowie heel veel loop dan krijgt ze meer voer, doe ik eens wat minder dan krijgt ze ook minder voer.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”