Jij kent hem het beste, als jij denkt dat hij het ondanks een operatie niet gaat redden dan is het pesten om het toch te doen.britty schreef:Djerbo is 9 jaar. en de reden dat ik hem niet meer wil laten opereren is omdat mijn vorige rottweiler hetzelfde had, wel geopereerd is en 3 weken later alsnog overleed..chrico schreef:Waarschijnlijk heb je alles al op een rijtje maar bij jouw stukje heb ik wat vragen. Niet dat ik denk dat je te snel opgeeft want waarschijnlijk heb je er je rede voor.
Maar, als de tumor alleen op de milt zit kan je de milt verwijderen. Waarom zou dat 50% geven? Ik weet niet hoe oud hij is want dat kan ook een punt zijn in je overweging.
Op jouw vraag hoe honden reageerde, dat was hier verschillend. 1x gehad dat degene die achterbleef het heel zwaar kreeg, zij verloor toen 3 maatjes in hele korte tijd. Niet meer eten enz enz was het gevolg
even aangevuld, hier worden de honden thuis ingeslapen en blijven ze net zolang in huis tot de andere hond er vrede mee heeft
Hij is ook niet meer de jongste en de ingreep is best pittig voor een hond. Sterkte met je beslissing.