Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bevroren pens
Moderator: moderatorteam
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Re: Bevroren pens
Breng hem maar hier. Kan 'ie het afkijken bij een echte witte herder 
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
madeleine
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): australian kelpie
- Aantal honden: 1
Hou Tallie's ontlasting op je pensdagen wel in de gaten. Dat kan dan veel dunner worden namelijk (beetje botwerk geven en dan is het weer prima).
Ik snij pens gewoon met een mes overigens. Half ontdooien en dan is het prima te doen
Ik snij pens gewoon met een mes overigens. Half ontdooien en dan is het prima te doen
- CharlesvdBerkt
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herders
- Aantal honden: 3
Wij bestellen meestal 5 tot 7 runderpensen tegelijk.
Die moeten dan natuurlijk nog wel in stukken van ongeveer een kilo worden gesneden en in ongeveer een half uurtje ligt het allemaal in de vriezer.
Een goed vleesmes en het mes voor het snijden nog even extra aanzetten en dan is dat geen enkel probleem.
Ook hier hebben we de pens wel weer eens opnieuw ingevroren hoor en ze eten er net zo smakelijk van
Die moeten dan natuurlijk nog wel in stukken van ongeveer een kilo worden gesneden en in ongeveer een half uurtje ligt het allemaal in de vriezer.
Een goed vleesmes en het mes voor het snijden nog even extra aanzetten en dan is dat geen enkel probleem.
Ook hier hebben we de pens wel weer eens opnieuw ingevroren hoor en ze eten er net zo smakelijk van
-
Muk
BAILEYSBAASJE schreef:God, ik heb even een dirty mind. Ik las "Bevroren penis". Sorry.![]()
![]()
![]()
Ik laat zo'n blok altijd vallen (in bevroren toestand uiterard) op mijn terras in de tuin en dan valt het vanzelf uit elkaar.
-
madeleine
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): australian kelpie
- Aantal honden: 1
Zolang die maar niet op je tenen valtMuk schreef:BAILEYSBAASJE schreef:God, ik heb even een dirty mind. Ik las "Bevroren penis". Sorry.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik laat zo'n blok altijd vallen (in bevroren toestand uiterard) op mijn terras in de tuin en dan valt het vanzelf uit elkaar.
-
sjuutje
- Actief
- Mijn ras(sen): kruising kangaroo en kelpie... een working kelpie!
- Aantal honden: 2
Bij mij zijn de pensen momenteel aangeleverd in ongeveer 2 kilo verpakkingen. Ik ontdooi zo'n pak en geef Joy er de helft van op dag 1 met 2 of 3 eendennekken. Dan zit ze echt mega vol... dag 2 krijgt ze niets... dag 3 krijgt ze de andere helft van de pens met weer een paar eendennekken of wat voor bot ik op dat moment ook maar in handzaam formaat heb. Dit doe ik ongeveer eens per 1,5 a 2 weken.
Rundvlees heb ik ook in van die grote hompen en daar doe ik dat ook zo mee. Joy heeft dus vaak 2 vastendagen in 2 weken tijd en dat bevalt prima. Joy weegt 19 kilo en is niet te dik of te schraal.
Tenzij ze natuurlijk net zoveel heeft gegeten... dan is haar buik echt mega
En uiteraard geef ik dat niet als ik binnen een halve dag weer een fikse wandeling op het programma had staan... dat wil ze dan ook niet want ze slaapt er heerlijk op!
pens moet ik wel een beetje plannen want ze wil er nog wel eens van aan de dunne raken
, vandaar ook het bot erbij.
Rundvlees heb ik ook in van die grote hompen en daar doe ik dat ook zo mee. Joy heeft dus vaak 2 vastendagen in 2 weken tijd en dat bevalt prima. Joy weegt 19 kilo en is niet te dik of te schraal.
Tenzij ze natuurlijk net zoveel heeft gegeten... dan is haar buik echt mega
pens moet ik wel een beetje plannen want ze wil er nog wel eens van aan de dunne raken
Working kelpie, eigenwijs, sportief en prachtig om te zien!