Alleen nog even mijn werkdagen afwachten. En anders is Geleen ook nog een optie

Moderator: moderatorteam
Ik twijfel, het lijkt me wel leuk maar nu zul je net zien dat ze dan niet willen zwemmen.MissDorien schreef:Ik zie dat Stiens op een zondag is, de enige dag waarop ik kan.
Lijkt me wel wat, voor Beuk
Is er te komen met de bus?MissDorien schreef:Hoeft niet maar kan wel.
Ik weet ook niet of Beuk wel wil zwemmen, dat zien we dan wel.
Anders spring ik er wel bij.
Lekker met deze temperaturen.
Dan kunnen we net zo goed samen gaanMissDorien schreef:Ja, echt vlakbij. Lijn 72, halte Maartenswouden. En ik woon 100m verderop
Oke, dan hebben we een date!MissDorien schreef:Best hoor, als je 't aandurft
Ik dénk dat ik Tessa meeneem, maar het kan ook best zijn dat ze dan echt net loops isMissDorien schreef:Met welk mormel ga jij? Max of Tessa?
Max is niet groot en harig. Hoe kom je daar nou bij?MissDorien schreef:Oké, mooi, want Beuk eet grote, harige reuen soms op![]()
En anders smijt je ´m gewoon het water in, heb ik ook bij Beuk gedaan, werkt als een tierelier!
Oh ik doe gewoon een trainingsbroek aanMissDorien schreef:4 september: hondenzwemmen bij sluiting van het buitenbad vanaf 17.00 uur.
Ik doe wel een korte broek aan en dan hoop ik dat we ook in het lage bad kunnen, dat komt tot de knieen.
Hoef ik ook niet te zwemmen
Ohgossie, het is ook echt het buitenbad. Dat was ik even vergeten. Nouja maakt niet uit, dat word dan inderdaad hopen op mooi weer. Zal eens kijken of ik voor die tijd een camera kan regelen, zonde om dit niet op de foto te zetten haha.MissDorien schreef:Haha ja, ik zal mijn moeder ook eens vragen wat en hoe.
Hoop dat het een beetje fatsoenlijk weer is.
Lekker koeseMissDorien schreef:Haha ja ik hou op, ik moet morgen vroeg er weer uit om een appeltaart te maken, want mij kennende duurt dat de hele ochtend.
Ik! Mits Bo haar poot het aan kan.SannePP schreef:Gaat er iemand 11 september naar Eendhoven?